29 april 2024, 00:17:04

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sharon,

Dank je wel. Graag gedaan Sharon.

Yingo probeerde eigenlijk op te stappen om te wipwappen maar hij weet niet hoe  ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X

Het resultaat is te zien in de 2 filmpjes. Ze zijn niet helemaal helder maar het gaat om het idee.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anja

hahahahaha... die Yingo toch  ;D ;D ;D
Echt een puber waarvan de hormonen op hol zijn geslagen, hahahaha... Troost je Yingo: de eerste keer gaat nooit vlot  ;D Blijf maar lekker dooroefenen  :P

Leuke filmpjes hoor!

Lekker 18+  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Romy

Hoi Anja

Nu zie ik gewoon alle foto's... Heel vreemd!

De filmpjes zijn supergrappig! Haha! Oefening baart kunst zullen we maar zeggen!
Flupke reageerde er ook heel grappig op : eerst keek ze met grote ogen naar het scherm en ineens draaide ze zich vliegensvlug om, alsof ze besefte : hola, dit is 18+, dit is niet voor mijn ogen bestemd  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Ik heb weer genoten van je foto's, echt prachtig. Ze blijven elke keer verrassen.

Het filmpje kijk ik een andere keer, ga nu offline, heb barstende hoofdpijn en ga lekker op de bank liggen.

Fijne avond nog.

Mara

♪ Marlies

Citaat van: Lisakuh op 20 februari 2008, 20:05:18
Hoi hoi Iedereen,

Net zaten Yelo&Yingo te ''wipwappen'' op de kanarie kooi ik heb er even snel 2 filmpjes met mijn mobiel mee gemaakt :D. Je ziet wel dat Yingo nog niet echt weet hoe het moet maar oefening baart kunst  ;)

Liefs Lisa



:o :o :o :o :o
Dat ventje is nog niet eens 1 jaar oud !!!!!!!!

*~Jeanine~*

Hoi Anja en Lisa,

Ik heb weer supergenoten van alle mooie foto's en ook de mobielfilmpjes.
Yingo blijven oefenen hoor ;D ;)

Bello

hihihi

Die Yingo toch!!
Ach nog geen jaar oud, ach germ.....

ps. onze Jannes is volgende week pas 1 jaar en nu al papa...

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Sharon,

Dank je wel en ik zal het tegen hem zeggen ;D ;) ;)

Hoi Romy,

Whaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahhahahahahhaha ik had die reactie wel eens willen zien van Flupke.

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Is goed hoor. Veel beterschap met je hoofdpijn.

Hoi Marlies,

Ik weet het maar het kan anders. Zoals Dorothé al schrijft....Jannes moet nog 1 worden en is al papa ;D :D ;)

Het is ook zo'n komisch gezicht. Het is hem zelfs al eens voor gedaan door Yahoo. Yahoo vond hem blijkbaar te klungelig en stootte hem van Yelo af en liet eens zien hoe het moest. Nou daar was Yingo het absoluut niet mee eens.

Hoi Jeanine,

Dat doet hij wel hoor. Fijn dat je hebt genoten.

Hoi Dorothé,

Ja zo kan het ook...............met Jannes dan. Heb jij mss nog filmpjes daarvan zodat ik hem die laat zien ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*Petra*

Oooh die Yingo toch ... :o


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Anja,

Ik heb met een hele grote glimlach de verhalen en de foto's + natuurlijk de 2 hele gave filmpjes bekeken  :D De foto's zijn geweldig en spreken voor zich, en op de één of andere manier heeft Yingo toch bepaalde goede geluiden gemaakt want Paco zat met zijn oortje gespitst in de kooi te fluiten en vloog haast door de tralies heen  :o :o :o

Wat super toch dat hij het gewoon probeert, en wat de andere natuurlijk ook al zeggen, ... oefening baart kunst en dat heeft hij volgens mij zo onder de knie hoor  ;)

Heerlijk zoveel foto's, we zijn dus echt weer verwend  :D

Thanks Anja en Lisa, ... het was weer heerlijk genieten !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat heb ik weer genoten van de filmpjes en de leuke en mooie foto's weer ! Zalig zo dat koppeltje he !
Ik vergeet weer de namen hoor , sorry ...ik vergeet gewoon vlug  he  ;D
Grtjs Ann



Sally

Hallo Anja,

Wat een super leuke foto's weer zeg. Prachtig!.
En van de fimpjes heb ik ook genoten, en ja oefening baart kunst he. :D

Groetjes Sally

Romy

Hoi Anja

Het was echt grappig ja  ;D Hoe ze ineens leek te 'beseffen' dat ze dat tafereeltje niet wou zien  ;D
Misschien was ze wel jaloers  :P

Groetjes
Romy

Lisa

Citaat van: Marlies op 20 februari 2008, 20:56:32
Citaat van: Lisakuh op 20 februari 2008, 20:05:18
Hoi hoi Iedereen,

Net zaten Yelo&Yingo te ''wipwappen'' op de kanarie kooi ik heb er even snel 2 filmpjes met mijn mobiel mee gemaakt :D. Je ziet wel dat Yingo nog niet echt weet hoe het moet maar oefening baart kunst  ;)

Liefs Lisa



:o :o :o :o :o
Dat ventje is nog niet eens 1 jaar oud !!!!!!!!


Hihi zolang ze oefenen is er niks mis ;D :P en hij zit in de pubertijd dus de hormonen spelen een beetje op ;). Je kleine valkje wordt groot Marlies :D.

Citaat van: Bello op 20 februari 2008, 21:58:55
hihihi

Die Yingo toch!!
Ach nog geen jaar oud, ach germ.....

ps. onze Jannes is volgende week pas 1 jaar en nu al papa...

Dorothé


Zelfs valkjes worden ''jong'' papa :P  :P

Monky

Hi Anja,

Wat heb je weer een heerlijke foto's geplaatst  :D

Je hebt toch wel een hele mooie stel vogels zeg  :-*
Heerlijk genieten is het gewoon  :D

Alles verder goed met jou?

Groetjes,
Monky