21 augustus 2025, 05:59:54

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Wat fijn dat je er weer bent!!!
Je wordt hier echt gemist hoor!!!
Goed om te lezen dat het goed met je gaat, al ben je natuurlijk heel erg moe. Keep up the good spirtit!!
Van je foto's heb ik weer heel erg genoten ;D ;D
Wat lees ik nu gaat die knappe Catka bij jouw wonen als het een popje is? ;D
Ik ga heel hard meeduimen dat ze een popje is!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik ga ook meeduimen hoor !  Grtjs Ann

Bello

neeeeeeeeeeeee

Niet onze Catka!!! jeetje ik schrok ff hoor ;D

Bello Catka en Jannes blijven altijd bij ons totdat we afscheid van ze moeten nemen echt niet eerder.

Maar het gaat hier om Cato
Als dit een popje blijkt te zijn gaat ze naar Helmond!!
Als het een mannetje is NIET.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi ....aha ....ok ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Dorothé,
Sorry..... :-X
Uiteraard bedoelde ik het prachtige geparelde jong van jullie ;D

Dus.... ik ga heel hard duimen dat CATO een popje is!!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Goh, je bent een avond online en ik moet meteen bijna 5 pagina's bijlezen.  ;D En dat dan ook nog met die prachtige foto's en het vooruitzicht van een nieuw valkje....Dat was een hele update zeg.  :D Maar zeker de moeite waard.

Doe het maar rustig aan als dat nodig is, iedereen heeft wel eens tijd voor andere dingen nodig en dan schiet het forum er gewoon bij in, dat is nu eenmaal zo.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anje ...even een korte update ...
De afbraak van de heg is klaar , het wordt vooral een gezellige voilere , speels en een beetje luxe voor de valkjes enzo he !  Ik heb gezien dat de voilere van hoogte gelijk  met de hoogte van de garage komt , dus 2,80 m. lengte  ongeveer 8 m. en breedt ..op sommige plaatsen 2.5 en sommige 4 m

Het wordt geen rechthoekje maar een beetje in stukjes ...zoals de afbakening mee van de tuin ...stuk schuin , stuk recht en weer stuk schuin een beetje ! Er komt een binnenhok in en een douchebad en leuke dingen zoals boompje, spullen , klimtouwen enzovoort !

Het zal wel een tijdje duren eer ze af is want we kunnen alleen de zaterdag en zondag tussendoor maar iets doen omdat we het heeeeeeeeeeel druk hebben en ik ben ook soms niet zo fit he ! Ik wil er bij zijn , snappie ...hihi !

Ze zullzn een dak hebben , beschutting tegen wind en binnenhok tegen de koude ! Ook een stukje aan de voilere
zodat ze even in de regen kunnen als ze dat willen zonder dat de houtsnip nat wordt in de voilere ! Ach ...het is best wel moeilijk  om uit te leggen hoe ze er gaat uitzien , maar je kan het je wel een beetje inbeelden he ! Zo ....Suske en Wiske hebben veel gesloopt zoals altijd en veel gespeeld samen en bij mij gefluit en gesnoept ! Zo dat was het voor nu denk ik ! Anders is hier niets bijzonders gebeurd ! Mijn schoonthuis is komen poetsen , dus het ligt weer netjes he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Peggy,

Nou het forum forumt toch wel door zonder mij ;) ;)
Ook ik heb jullie wel gemist hoor.
Dank je wel voor je lieve woorden en tot binnenkort.

Hoi Ann,

Ja ik ben er weer maar of ik echt elke dag online ben dat durf ik niet te beloven.
Ik had het al in je boekje gelezen van je voliere. Ben erg benieuwd wat het eindresultaat is.

Hoi Anke,

Het is fijn gemist te worden hoor.

Enne het is niet Catka maar Cato maar ik zie dat Dorothé het al heel duidelijk heeft verteld ;) ;) ;)

Dank je wel voor het duimen.

Hoi Ann,

Ook bedankt voor het duimen.

Hoi Dorothé,

Das duidelijk ;D ;D ;D

Hoi Anke,

Foutje bedankt ;D ;D ;D

Hoi Eugenie,

Je zult weten dat ik terug ben hè ;D ;D ;D ;D

Ik doe het zeker rustig aan hoor.

Hoi Ann,

Dat wordt een mooie voliere zeg. Goed werk heeft tijd nodig moet je maar denken.

Zo meteen komen de douchefoto's.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Ik heb weer volop genoten van de foto's !!  :-* ;D
Enne doe het een beetje rustig aan zover je kan.  ;) :D
Je eigen voorbij lopen is echt niet  goed hoor !!  ;)
Ik duim voor je mee dat Cato een popje is,
al heb ik mijn grote twijffels.  :-\ :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Yvon,

Fijn dat je hebt genoten. Zo meteen komen de douchefoto's ook nog.

Ik doe zo rustig als ik kan echt waar.

Dank je wel voor het duimen en ik hoop dat je geen gelijk hebt.

Groetjes Anja

Anja

Anja

Anja

Anja

Anja