29 april 2024, 05:42:19

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Anja,

Héél mooie foto's plaatste je! Ja.... ik zat weer enkele pagina's achter, maar ik heb echt genoten van al je foto's!
Trixy past zich goed aan zag ik en doet al lekker mee met de anderen  :D

Véél beterschap en ik wil je ff zeggen dat je een echte doorzetster bent!  :-*

Groetjes
Silke

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,wat rot dat je je eigen nog steeds zo kl*te voelt.  :-\
Ik vergat bij mijn laatste berichtje te zeggen dat ik je heel veel beterschap wenst,bij deze dus.  ;) :D

Dat geroep van Trixy....... geen idee waarom ze dat doet.  ???
Het was me niet opgevallen dat ze dat hier ook deed.
Misschien wil ze wel een soort van leiderschap opzich nemen ?
Het lijkt me dat als ze Quinto zo erg mist dat ze dat wel vaker zou laten horen.
Dat doet ze toch niet ?
Ze is toch geen gillerd ?
Quinto zit/vliegt denk ik wel soms om haar te gillen,dan vliegt hij heen en weer,hangt dan aan het gaas en geef  paar X een flinke gil.
Zolang ze zich tussendoor ook vermaken en goed eten en drinken,komt het wel helemaal goed met ze.  ;) :D

Groetjes Yvon




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♥Debby♥

Is het niet verstandiger om een dagje uit te zieken in bed Anja?? je krijgt het 's avonds dubbel en dwars terug op je bordje anders..

en niet om je bang te maken maar meer om je erop te wijzen dat het echt wel ernstig is.. Mijn zus haar holte's zijn op een gegeven moment gespoeld omdat ze de ontsteking verwaarloosde en dat spoelen is echt geen pretje..

Nogmaals, ik wil je niet bang maken maar het liefst vasttapen in je bed...

Ziek goed uit meis.. 

Beterschap hoor.. knap maar snel op!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Mijn gedachtes hoor, Anja vasttapen in  bed.  ::)

Dikke knuffel en beterschap, sterkte morgen eigenwijsje  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anja,

Ik ben heel erg blij dat je de afspraak hebt dat als het niet gaat je zo naar huis kan !! Ik weet ook dat je heel erg veel plezier in je werk hebt en dit ook echt als afleiding ziet  :D

Ik heb er alleen maar bewondering voor dat je de instelling hebt van gewoon proberen, lukt het niet dan kan ik altijd nog naar huis !! Ik durf jullie dan ook te verzekeren dat Anja heel goed weet waar ze mee bezig is en geen enkel risico neemt in deze situatie !!

Enuhhh Anja vast tapen !? Je krijgt Anja niet eens in een dwangbuis, dus dit is echt tevergeefs geprobeerd ! Wel helemaal mijn karakter ! Blijf het maar rustig aan doen meid, en ik ben er echt van overtuigd dat je zelf weet wat het beste voor je is en waar jij je het prettigst bij voelt !!!

Ik ben overigens blij om te lezen dat het er niet op lijkt dat ze quinto mist, en Trixy misschien inderdaad wel orde wilt scheppen, hihi  !!

Groetjes Karin

sandy

HEEEEEL VEEL VEEL BETERSCHAP DAT JE SNEL WER BETER BENT WIJ MISSEN JE ZEKKER OP HET FORUM  :-* :-* :-*

Anja

Hoi hoi,

Mij vasttapen in bed.........................geen goed idee.

Ik heb vannacht goed geslepen op 1 paracetamol. Het gaat de goede kant op en ik doe rustig aan.

Yvon,

Trixy is absoluut geen gillerd hoor. elke avond rond dezelfde tijd dan roept ze een paar keer tot de valkjes op stok zitten. En die gekke kippen lijken het te snappen en worden steeds sneller in het verzamelen. Alsof de juf roept ;D ;D ;D ;D

Yvon als ze echt zou roepen om Quinto de hele dag door dan had ik jou als eerste op de hoogte gesteld zoals beloofd. Maak je geen zorgen hoor maar dit viel me gewoon op.

Caroline,


hoor je wel wie het zegt  ;D

Groetjes Anja

*Petra*

Hey Anja,

Kan me voorstellendat je je rot geschrokken bent!
Heel veel beterschsp toegewenst, gelukkig vannacht al beter geslapen.

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Anja,
gelukkig heb je afgelopen nacht weer beter geslapen en lijkt het weer de goede kant uit te gaan.

Ik moest erg lachen om deze regel:

"En die gekke kippen lijken het te snappen en worden steeds sneller in het verzamelen."
Echt ontzettend grappig.

Het is maar goed dat het er op lijkt dat ze alleen maar orde wilt scheppen, en niet roept om haar vriendje.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

Ik bedoelde het goed hoor Anja.

beterschap


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Romy

Hoi Anja

Ik hoop dat het vandaag wat de betere kant op gaat met je? Heb je nog veel pijn?

Ik zie het al helemaal voor me hoe Trixy iedereen tot de orde roept  ;D ;D ;D

Groetjes
Romy

Kaatje

Citaat van: Debbeltje op  9 januari 2008, 10:33:00
Ik bedoelde het goed hoor Anja.

beterschap


Dat weet ik ook hoor Debby en ik vind het ook heel erg lief dat je dat zo schreef  ;)

Ik weet alleen dat Anja niet vast te tapen is, ... niet snel in ieder geval  ;)

Kaatje

Hoi Anja,

Super om te lezen dat je vannacht heel goed geslapen hebt op 1 paracetamol en dat het de goede kant op gaat !! Helemaal top meid, ik ben echt heel blij voor je  :D

Hihi, die Trixy denkt gewoon dat ze de leiding in de kooi heeft en als de andere valkjes dan nog luisteren ook dan zal ze best trots op haarzelf zijn  ;D ;D

Geweldig dat de andere valkjes het lijken te begrijpen, dan vinden ze het toch wel heel erg interessant !! Een heel goed teken dus, leuk om te lezen zeg  :D

Groetjes Karin

Gerda

Hoi Anja,

Fijn dat je je al weer wat beter voelt en in ieder geval beter hebt geslapen!

Wat betreft Trixy, ik heb gelezen dat er in de groepen valkparkieten die op zoek gaan naar eten ook altijd een paar leiders zitten. Als zij opvliegen, vliegt iedereen op. Ze letten ook om de beurt op als de groep zit te eten of er bedreiging is.

Dus wie weet is Trixy een geboren leider en heeft ze nu ook de kans gegrepen! En ja, de mannen zullen heus wel luisteren naar een 'juf' die zo 'hot' is! En de popjes luisteren uit respect  ;D ;D

Liefs, Gerda


Haha Anja en Caroline, jullie zijn beiden uit hetzelfde hout gesneden en dan toch nog advies geven wat je zelf ook nooit zou aannemen  ;D ;D

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Wat vervelend dat je zo beroerd bent. Gelukkig gaat het al weer iets beter.

Heel veel beterschap toegewenst en ik hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt.

Groetjes,
Jeanine.