28 april 2024, 23:40:10

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja ...........heeeeeeeeeeel moooooooooooooooi
is ze !  Grtjs Ann



carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Kaatje

Citaat van: Anja op  2 januari 2008, 21:52:42
Hoi Debby,

Doe je mond maar weer dicht want het tocht zo ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja



Hi Hi, nou mijn mond viel ook open hoor Anja bij het zien van de eerste foto's !!! Ze is werkelijk een beauty en je bent inderdaad een bofkont !!

Dit is werkelijk een plaatje !!



Prachtig valkje en ik weet haast zo goed als zeker dat Trixy het heel erg naar haar zin gaat krijgen !!!

Wouwie Dorothé,

Je krijgt de primeur een zaterdag, ... jullie gaan met zijn allen genieten en niet zo zuinig ook !!!

Anja, ga je Trixy haar naam nog veranderen als ik vragen mag !?

Groetjes Karin

sandy

wat een mooi valkje zeg ik kan me voorstellen dat je meteen verlefd was ze is echt prachtig en ze is je ook gegund na die moeilijke tijd met yeni en trixi krijgt het heel goed wand anja is een TOPPER

Anja

Hoi Ann,

Jaaaaa hè.

Hoi Car(c)oline,

Dat ben ik zeker.

hoi Karin,

Dan geldt voor jou hetzelfde ;D ;D ;D ;D

We gaan haar naam niet veranderen. Er zit al een Y in hoor ;D ;D ;D ;D

Hoi Sandy,

Dank je wel voor je lieve woorden.

Groetjes Anja

ps Vandaag weer werken dus ik ben veeeeeeeeeeeeeel minder online.

Yvette

Ze is echt heel erg mooi
En ook mijn mond viel gelijk open van Wowwie die is echt heel erg mooi

Wilma1

Wat vreselijk leuk foto's terug te zien van Yeni en Yuna...hoelang is het nu geleden dat je "maar" 2 valkjes had  ;D en nu meer valkkjes dan mensen in huis  ::) ;D

Met Trixy erbij zit je op 15 of 16 ??? Ze is wel héél erg mooi hoor...ik had ook zoiets wat op haar lijkt Nikki, die nu naar Agnes gaat, een supermooie dame  :D

Wanneer krijg je een enorm slot van Ton, want jouw "voliere" heet meerdere deuren en vele malen groter  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Citaat van: Anja op  3 januari 2008, 07:22:00

Hoi Karin,

Dan geldt voor jou hetzelfde ;D ;D ;D ;D



Hoi Anja,

Dan heb je daar dus mooi overheen gekeken want het stond er in mijn reactie al echt   ;D ;D ;D

Groetjes Karin

Kaatje

Citaat van: Anja op  2 januari 2008, 21:37:00

Als Trixy er bij komt dan heb ik 14 valkjes.



14 dus Wilma en dat slot komt er ook niet had Ton al meerdere keren geschreven !!! :o :o :o

Monky

Hi Anja,

Zo zo... Dus weer een valkje erbij?  ;D Je krijgt zo toch wel een hele mooie verzameling.
Ik hoop dat Trixy zich bij jou een beetje gedeist houdt en niet ander kuifjes knabbelt.

Wel een heel mooi gebaar zo aan het begin van 2008 :)
En misschien ook nog een voorbode van wat het jaar nog meer voor jou in petto heeft  ;D

Anja, ik wil je heel veel plezier en geluk wensen in 2008.

Groetjes,
Monky

Sharon

Hoi Anja,
ik vind het wel leuk dat je Trixy's naam niet verandert, want het is echt een prachtige naam.
Nu heb je dus 11 valkjes waarvan de naam met een Y begint, en 3 valkjes waarvan de naam eindigt op een Y  ;D ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


danielle

Hoi Anja,
Nog een heel fijn en gezond nieuw jaar toegewenst!!!!!!!!!!!

Wouw, wat een boel foto's  :o . Niet dat ik dat erg vind hoor  :P .
Ik heb er echt van genoten, leuk om al die oude foto's te zien.
Je krijgt een nieuw valkje, wat leuk, hij is echt super mooi, heel bijzonder ziet hij eruit. Het nieuwe jaar begint al goed bij jou.

Groeten Danielle

Ton

Dat slot komt er echt niet hoor....
11 valkjes van wie de naam begint met een Y, en dan doen we er gewoon 11 van wie de naam eindigt met een Y (die hebben we al bijna 3...). Dan hebben we dus twee elftallen, en dan zien we wel weer verder. Gaan we gewoon groter wonen (de valkjes bedoel ik...)



Ton

Kaatje

Hi hi die Ton,

Ik had al een paar x gelezen dat het slot er echt niet zal gaan komen  :D Dus tja, als jij iets zegt dan komt het er ook niet en ik heb dus sterk de indruk dat Anja daar dus ook helemaal geen problemen mee heeft en Lisa ook niet  ;D ;D

Wat hebben jullie toch een groot valkenhart, 2 elftallen, wouwie  :o :o

Groetjes Karin

Romy

Hoi Anja en Ton

Als jullie twee elftallen hebben, dan kan je ze leren voetballen!
Valkjesvoetbal  :P ;D :D

Groetjes
Romy