28 april 2024, 23:34:10

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sanna,

Dank je wel. Het is gelukt.

Hoi Anke,

Ik heb er zo ook nog van Yeni.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een heerlijk foto's !!! En ik wil er best nog veel en veel meer zien !!! Wat een hummeltjes waren het toen nog hè ... en wat gaat het toch onvoorstelbaar hard zeg !!

Ik ga zo ook weer eens wat nieuwe foto's up-loaden ... mijn "oude doos" is namelijk helemaal niet zo groot  ;)

Groetjes Karin

Anja

Hoi karin,

Nu nog niet maar over een tijdje heb jij ook een grote oude doos (in de goede zin van het woord ;D ;D ;D)

Er komen zo ook nog wat Yeni foto's. Wat zag ze er uit toen.

Groetjes Anja

Anja



Yeni


Wat zag ze er uit zeg.


Yunah vond haar gelijk erg interessant.


Samen in de kooi


Samen bij mij. Hier was het ook kerst en had ik nog kort haar ;D ;D ;D




Lieffffffffff


Samen dutten


Zwart wit


Kriebelen........hier had ze de buikwond.


Met kapje


De zielige blik


De vertederende blik




Ze wordt er moe van


Kapje na 3mnd weer af en nu had ze geen staart meer.




De vleugels gebruiken om evenwicht te houden.


Haar favorieten zitplaats


Ze is toch wel erg mooi geworden.

Groetjes Anja

sandy

wat een schatje was het ze zou bij mij altijd een speciaal plaatsje houden daar om heb ik mijn valkje naar haar vernoemt zo blijft ze zze toch altijd in ons gedachte

Anja

Hoi Sandy,

Dank je wel  :-* :-* :-* :-*  dat waardeer ik ook heel erg van je.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...heel veel geluk in 2008 en voor je valkjes en familie he !!! Wat een foto's allemaal en van Yeni en Yobi en de anderen  .........zo mooi mooi mooi !!!! Grtjs Ann



Anja

Hoi Ann,

Dank je wel. Voor jou dezelfde wensen hoor :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Bello

Lief hoor om de Yeni foto's nog een keertje te laten zien :-*

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Ook ik was in het begin van mening dat gekortwiekte valkjes niet konden vliegen.
Ze mochten bij mij ook achter buiten. Tot ik erachter kwam dat valkjes wel konden vliegen.

Een leerzame les die gelukkig goed af liep.

Hier dus een aantal buiten foto's.









































Groetjes Anja

Anja

Citaat van: Bello op  1 januari 2008, 21:39:36
Lief hoor om de Yeni foto's nog een keertje te laten zien :-*

Dorothé


Hoi Dorothe,

Helemaal mee eens ;) ;)

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anja,
jeej... ik ben er echt gewoon helemaal stil van geworden. Ongelooflijk hoe knap Yunah en Yeni zijn geworden. Je ziet echt heel erg goed dat ze mooi in de veren zijn te komen zitten bij je.

En die Yeni... ik kreeg er gewoon tranen in mijn ogen van, om haar zo te zien op die foto's. Zo ziek en zielig... Gelukkig maar dat ze toen helemaal is hersteld en jullie nog een tijd van haar hebben kunnen genieten.
Ze is echt prachtig geworden.

Zoals ik al zei: ik ben er echt helemaal stil van...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kaatje

Hoi Anja,

Ach gossie, wat een aandoenlijke foto's van Yeni ... de eerste foto's van Yeni doen me gelijk weer aan Rico denken !! En wat een rotte start heeft ze gehad !!

Daarna zie je echt dat Yeni van een "rommelig" valkje verandert in een prachtige slanke en gladde valk, geen rommelige veertjes meer en helemaal niks meer van de wond te zien ( wat een enorme wond zeg, arme Yeni ) ze is op de foto's buiten echt een prachtvalkje !!!

Ik kan me dan ook goed voorstellen dat Yunah gelijk verliefd werd, dit is op de foto's ook duidelijk te zien, zo ontzettend schattig !!!

En wat mijn "oude doos"  betreft ... ik hoop dat ik net zo'n mooie en grote oude doos krijgt als jullie ...de foto's die daar uit komen zijn werkelijk een genot om naar te kijken .... heel erg leuk meid !!! Bedankt, je doet me er echt een heel groot plezier mee  :D

Groetjes Karin

Gerda

1 januari 2008, 22:04:38 #6358 Last Edit: 1 januari 2008, 22:07:25 by Gerda
Hoi Anja,

Wat een lieve foto's van Yeni! De arme kleine!! Gelukkig heeft ze ook goede periodes gekend bij jullie! En hebben jullie van elkaar kunnen genieten.

Bij deze foto van Yunah moest ik meeteen denken aan de eerste keer dat ik Spikey dit zag doen (ook op het aanrecht)



Ik dacht dat hij een insult had ofzo, dus ik bleef wat geschrokken hem goed observeren, maar er was niets aan de hand gelukkig!!

Liefs, Gerda

Sanna

Citaat van: Anja op  1 januari 2008, 20:40:23
Hoi Sanna,

Dank je wel. Het is gelukt.




You is goed man ;).
Wat een prachtige foto's uit de oude doos zeg. Het is toch wel fijn als je ze allemaal bewaard hebt, hè?

Groetjes, Sanna