21 mei 2024, 13:34:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

12 december 2007, 17:25:49 #5700 Last Edit: 12 december 2007, 17:28:16 by Jeannine
Hoi Anja,

Ik heb Amanny ook verteld over Yeni. Naar heel wat traantjes te hebben gelaten is ze een lange tijd op haar kamer geweest. Ze kwam terug met een heel mooi lied dat ze keer op keer heeft afgespeeld en de tekst heeft opgeschreven. Ze vroeg mij of ik dit hier voor jullie wilde neerzetten. De tranen liepen mij over wangen, ik vind de tekst zo mooi. Ik heb Amanny beloofd dat ik het voor je zou neerzetten.

Fly, fly little wing
Fly beyond imaging
The softest doud, the whitest dove
Upon the wind of heaven's love
Past the planets and the stars
Leave this lonely world of ours
Escape the sorrow and the pain
And fly again

Fly, fly precious one
Your endless journey has begun
Take your gentle happiness
Far too beautiful for this
Cross over to the other shore
There is peace forevermore
But hold this me'ry bittersweet
Until we meet

Fly, fly do not fear
Don't waste a breath, don't shed a tear
Your heart is pure, your soul is free
Be on your way, don't wait for me
Above the universe you'll climb
On beyond the hands of time
The moon will rise, the sun will set
But I won't forget

Fly, fly little wing
Fly where only angels sing
Fly away, the time is right
Go now, find the light


Nogmaals heel erg veel sterkte.
Veel liefs van,
Jeanine en Amanny.

Dierenfreackske

Wat een mooi gedicht Jeannine en Amanni !!
Anja zal dit heus tof vinden he !!!Ann

Hallo Anja .....met mij hier ....ik ging normaal naar de manege (niet dus )
maar ga morgen want mijn zoon kon niet want moest naar de Catechese voor zijn voorbereiding op zijn vormsel in mei he !!!
Hij moest van 18.u tot 19. u gaan dus kon ik vandaag niet naar de manege he !!!Maar da's niet erg want mijn hond ligt hier bij me en de  valkjes slapen op hun kooi bovenaan !!!
Kan ik nu effe vlug op de pc. Gaat het al een beetje met jou en Ton en Lisa ? Veel liefs Ann



Yvette

Citaat van: Dierenfreackske op 12 december 2007, 18:10:30
Wat een mooi gedicht Jeannine en Amanni !!
Anja zal dit heus tof vinden he !!!Ann

Catechese voor zijn voorbereiding op zijn vormsel in mei he !!!
Veel liefs Ann


Gaat met je zoon niet goed?

Anja



Dank je wel allemaal voor de lieve reacties hier en per mail en per sms.

Bij elke reactie komen de tranen weer naar boven. Ik kan ook niet erg lang op het forum lezen.

We zijn er nog steeds allemaal onderste boven van.

Groetjes Anja

Gerda

Citaat van: Yvette op 12 december 2007, 18:13:34
Citaat van: Dierenfreackske op 12 december 2007, 18:10:30
Wat een mooi gedicht Jeannine en Amanni !!
Anja zal dit heus tof vinden he !!!Ann

Catechese voor zijn voorbereiding op zijn vormsel in mei he !!!
Veel liefs Ann


Gaat met je zoon niet goed?


Dames dit gaat wel erg OT.

Yvette, als je wilt weten wat catechese en vormsel zijn, dan kun je Ann even een im sturen. Het gaat om de kerk en is geen ziekte!!

Dit is Anja haar boekje! Dus dat ook zo laten!
Anja heeft genoeg aan haar hoofd. En ik zou liever reacties zien die daar wat bij aan sloten!

Gerda, global moderator

Yvette

Neem je tijd om dit allemaal te verwerken en alles weer te gaan lezen komt later

Gerda

Citaat van: Anja op 12 december 2007, 18:18:22


Dank je wel allemaal voor de lieve reacties hier en per mail en per sms.

Bij elke reactie komen de tranen weer naar boven. Ik kan ook niet erg lang op het forum lezen.

We zijn er nog steeds allemaal onderste boven van.

Groetjes Anja



Hoi Anja,

We zijn hier gewoon een grote familie en we weten allemaal wat valkjes voor ons betekenen! Dus we leven vanzelfsprekend met je mee!
Ook omdat jij altijd zo met anderen meeleeft!!

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Anja

Neem je tijd om het een plekje te geven, het is logisch dat de tranen je over de wangen lopen, want het is allemaal zo vers. Ik bel je van de week even, als het wat gezakt is.

Dikke knuffel

mara

Anja



Lieve Yeni,

2 jaar geleden zagen we Yunah in de dierenwinkel. We waren meteen verliefd. Na 1 nachtje slapen wilde ons mam Yunah hebben. Ons pap en ik gingen hem halen met een kooitje erbij.
Yunah vond het heel fijn bij ons en met kerst kochten we JOU.
We moesten je nog wel bijvoeren met pap dat was geen probleem.
Maar helaas wou je de pap niet meer dus we brachten de pap terug.
Na een paar dagen was je gewend aan Yunah en kriebelde met hem hij is met je opgegroeit. En toch was er iets mis met je. Je at niet goed je poepte zwart.

Een paar weken erna kreeg je een grote wond op je buik. Daarna hadden we een  valkparkieten forum gevonden. Daar is mama een eigen boekje begonnen. Zij gaven veel tips dat we het bloed konden stelpen ed. De wond kreeg een korst en die ging jeuken en jij plukte die eraf en zat weer onder het bloed. We gingen met je naar de dierenarts en je kreeg een kapje om. Je werd toen ook nog verkouden. Dat was al helemaal niet fijn al die medicijnen die mama je moest geven. Sindsdien wilde je niks meer van haar weten en ging je voortaan naar papa toe. Je kreeg in de gaten hoe zijn horloge open moest en je werd er steeds sneller in en als er 1 ander valkje aan de horloge durfde te komen joeg jij ze weg. Je vond zijn koffiekopje heerlijk zitten. En ging er dus op zitten slapen en met het lepeltje spelen.

Toen je weer helemaal genezen en mocht je kapje af. Je was van een plumeau veranderd in een super knap valkje! Het ging heel goed met je. Daarna zagen we op valkparkiet dat iemand in Helmond ook valkjes kweekte. Dus mama belde haar op. Het was Chantal daar hebben we nog 7 schatten van valkjes gekocht.Je viel wel eens af en toe van de stok af en had een bloedende vleugel dat ging zo goed als over. Je vond het ook niet leuk want je zat altijd zielig te kijken toen je was gevallen.

Dinsdag was je zo hard gevallen dat je erg bloedde en je vleugel had gebroken. En je was helemaal kaal onder je vleugeltje. We hadden het meeste van het opgedroogde bloed proberen weg te halen. Je liet het niet echt goed toe omdat je vleugel heel erg pijn deed. Mama en ik gingen met je naar de dierenarts. We waren aan de beurt en ze zei dat je vleugeltje op meerdere plaatsen was gebroken. Mama vroeg is het dan niet beter dat ik haar in laat slapen? De dierenarts vond dat goed en deed dat ook. Mama pakte je vast hoe ze normaal vleugels knipt. Je kreeg een spuitje en je oogjes gingen langzaam dicht. En je legde je kopje neer alsof je wilde zeggen Bedankt! Hier heb ik op gewacht. Voordat jij je laatste adem uitblies deed je je snavel open alsof je wilde gapen en liet hem een klein stukje open staan. Daar legde we je in het reiskistje en namen je weer mee terug naar huis. Daar hebben we je in een mooi doosje gelegd met een knuffel en trosgierst. We hebben je met z'n alle begraven. Zelfs de Doggy's waren erbij.

Rust zacht Lieve Yeni 10 november 2005 - 11 december 2007

Groetjes van Lisa

Mara

Hoi lieve Lisa,

Heel erg mooi. Ik heb de tranen gewoon over mijn wangen lopen. Lieverd, ook voor jou is het heel moeilijk want ik heb je leren kennen en ik weet hoeveel jij van de valkjes houdt. Je bent altijd zo vol vuur als ik op visite ben.

Ook jij heel veel sterkte, lieve Lisa.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Lisa,

Ik heb het ook niet droog gehouden. Lisa wat heb je dat mooi opgeschreven.
Wij wensen jullie allemaal heel veel sterkte met dit groot verlies.

Liefs,
Jeanine.

Yvette

Lisa jij ook heel veel sterkte met het verlies van je Yeni

Kaatje

Hoi lieve Lisa en Anja,

Anja, ... neem alle tijd die nodig is ! Wat Gerda zegt, dit begrijpen we allemaal enorm goed ! Ik heb vannacht heel sterk aan je moeten denken en aan Yeni, en nog steeds springen de tranen me in de ogen en zit ik met een hele grote brok ( ik kan amper slikken ) het verhaal van Lisa te lezen  :'( :'( :'(

Lieve Lisa,

Je bent een kanjer van een meid, dapper moedig en sterk ! Ik weet dat je mama en papa in deze zware periode en ondanks je eigen verdriet heel erg zal steunen, ik heb het wel eens laten merken maar wil het hier toch ook even neerzetten, ik ben enorm trots op je en je bent een dame met een gouden hartje !!

Nogmaals heel erg veel sterkte voor papa en mama en natuurlijk ook heel veel sterkte voor jou !!

Liefs Karin

Romy

Liefste Lisa

Je hebt een prachtig stukje over Yeni geschreven!
Bedankt dat je dit met ons wou delen  :-*

Heel veel sterkte, meisje!
Romy en Flupke

Caroline

Lieve Lisa, wat ontzettend mooi geschreven.

Ook voor jou een hele dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.