23 juni 2025, 23:45:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Yvette

Ik heb heel erg veel van jouw foto's genoten vooral die voor het raam die vind ik zo ontzettend grappig

Monky

Hi Anja,

Je handtekening is heel leuk geworden  :D Alleen jammer dat ze altijd zo klein moeten zijn... Is ook wel logisch maar als je zoiets hebt is het leuk als het groter kan zijn  :D Het zijn leuke en mooie foto's die je gebruikt hebt  :)

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Anja,

Ik kom je even wat brengen

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anja,

De foto's zijn weer om te  :-* :-* :-* ben er een beetje stil van en ik hoop werkelijk dat je weer heel snel lekker in je lieve velletje komt te zitten, neem maar even de tijd en de rust die hiervoor nodig is ... ondertussen wordt er hier heel sterk aan je gedacht en heb ik een kaarsje voor je branden ... Ik hoop dat dit wat verlichtend zal werken !

Liefs  :-* Karin

*Manon*

Hoi Anja,

Ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder gaat voelen.

Sterkte!

Liefs Manon :-*

Monky

Ach jee... je boekje gaat zo hard dat ik helemaal over het hoofd gezien heb dat je niet lekker in je vel zit  :-\

Ik wil je ook beterschap wensen. Er is de laatste tijd ook zo veel gebeurd in je leven. Soms moet je even een pas op de plaats maken.

Sterkte meis  :-*

Liefs,
Monique

Anja

@ Ann,

Fijn dat je hebt genoten. Goed idee ;) ;)

@ Yvette,

Dank je wel.

@ Monique,

Dank je wel. Je hebt gelijk hoor. Miscchien ik in het nieuwe jaar jou idee wel op ga volgen. elke maand een ander valkje op de handtekening. Ik ga er eens hard over na denken.

@ Anke,

Dank je wel. Dat had ik net nodig :-* :-* :-*

@ Karin,

Dank je wel.

Gaat helemaal goed komen hoor. Je kent me toch ;) ;)
Lief berichtje dank je wel. Ook voor het kaarsje. Dat werkt vast en zeker hoor.

@ Manon,

Dat komt goed hoor. Dank je wel.

@ Monique,

Dank je wel. Die had ik net nodig. Idd er is veel gebeurd. En ztukje bij beetje moet het verwerkt worden met alle ups en downs.
Maar ik kom er wel hoor en laat me niet kisten ;) ;)

Groetjes Anja

Monky

Citaat van: Anja op  6 december 2007, 22:17:52

@ Monique,

Dank je wel. Je hebt gelijk hoor. Miscchien ik in het nieuwe jaar jou idee wel op ga volgen. elke maand een ander valkje op de handtekening. Ik ga er eens hard over na denken.

In jou geval zou ik er dan een aantal 2 of 3 per maand doen... je hebt ten slotte iets van 14 valkparkieten of zo  ;D Anders red je het niet met 12 maanden  ;D ;D ;D

Citaat van: Anja op  6 december 2007, 22:17:52

@ Monique,

Dank je wel. Die had ik net nodig. Idd er is veel gebeurd. En ztukje bij beetje moet het verwerkt worden met alle ups en downs.
Maar ik kom er wel hoor en laat me niet kisten ;) ;)

Groetjes Anja

Ik verwacht ook niet anders... je laat je nooit kisten  :D

Hou je haaks  :)

Groetjes,
Monky

Anja

Macy in bad

Yeun op de hondenmand

Yunah ook op de mand.

Yara en Yahoo

Yelo

Yeni

Leuk speelgoed..........een tafelkleedje  ;D ;D ;D ;D

Beauty

B&M

Beauty

Macy

Groetjes Anja

Anja

@ Monique,

Das ook een goed idee. Ga eens kijken wat ik er van kan maken.

Dank je wel voor je lieve woorden :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Ik sta nog steeds versteld van de kuif van Macy  :D :D :D Werkelijk waar. En het zijn ook hele leuke foto's  ;D ;D ;D

Dank je  :-*

Groetjes,
Monky

Yvette

En ik heb weer van je foto's genoten en wat is de kuif van Macy heel erg lang onverstelbaar

En nog dikke knuf voor jou

Kaatje

Hoi Anja,

Oprecht gedaan en gemeend meid ... maar dat weet je wel en ja ik ken je gelukkig  ;)

Heerlijke foto's weer, vooral die met de reactie van het tafelkleedje  ;D ;D ;D

Groetjes Karin

Peggy

Leuke foto's meid.  Dus het was toch Yeuntje tegen de deurraam...had ik me dus vergist. Ik zie nu ook dat Yeuntje weer vleugels heeft (  niet gekortwiekt ).

Anja,  als ik iets voor je kan doen;gewoon zeggen hè! ik kan goed luisteren...
Sterkte!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Anja ...echt hele mooie foto's heb je weer gemaakt zeg !! Beauty en Macy hebben het duidelijk goed daar samen met je andere valkjes ! De foto van Yeun in de hondenmand vond ik superlief !!En Macy in bad ....amai hoor !!!Dat is toch telkens genieten bij jou he !!Grtjs Ann