29 april 2024, 02:16:05

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1

3 december 2007, 09:54:09 #5490 Last Edit: 3 december 2007, 09:56:27 by Wilma1
Citaat van: Peggy op  2 december 2007, 15:24:57
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa douchefoto's..................Wilma;  je wachten wordt beloond !!


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaazaker, maar ik heb wel lang moeten wachten om ze te kunnen zien hoor  ::) ::) ::) we waren weg toen ze werden geplaatst  :-\......maar ze zijn de moeite waard Anja en Ton....wowwwww  :o wat leuk en nu helemaal bijzonder met de eerste douchebeurt in Helmond, van Beauty en Macy.

Douchen zijn ze wel gewend, bij Joke gingen ze ook elke week, maar dit is wel in een hele grote groep..... wat een gezelligheid  :D ze zijn opgeslagenm in een mapje, dan gaan we ze alter branden voor Joke op een CD  :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

♥Debby♥

ohhhhh anja.. wat een feest weer al die mooie foto's!!! geweldig!!!

ik ga het toch ook eens proberen.. heb ook nog zo'n bovenkant van een kooi en onze douchekop kan op verschillende stralen... ik doe het nu nog met de plantenspuit..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een prachtig valkjesteam heb je zeg en wat zijn Beauty en Macy knappertjes ! Ik heb werkelijk in een deuk gelegen om Beauty in het filmpje samen met Doggy .... Zo'n klein vogeltje maar toch even laten zien hoe breed hij zich kan maken  ;D En wat een prachtige kuif heeft Macy ....er zit inderdaad een hele krul in echt een geweldig gezicht !!!

Een beetje laat maar van harte gefeliciteerd met Doggie's verjaardag, 1 jaar alweer wat gaat het toch hard !

En wat een heerlijke douche foto's weer, ... ik heb echt met een hele grote glimlach zitten kijken, want je ziet haast heel Anja niet meer maar het eerste wat opvalt zijn alle valkjes zo heerlijk gedouchte !

Het eerste wat me opviel was je handtekening, in één woord prachtig meid ... super gedaan, heeft Lisa geholpen of ben je zelf zo creatief geweest  ;) !?

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hallo Anja ...hebben ze de nacht goed doorgebracht daar !!!
Grtjs Ann



danielle

Hoi Anja,
Wat een mooie valkjes heb je erbij, ze zijn echt mooi Beauty en Macy, ze zijn goe te onderscheiden van de rest. Beauty door dat hij heel mooi bont is en Macy door zijn mega kuif. Zo ik heb nooit zo'n grote kuif gezien, echt geweldig.
Ik heb ook echt genoten van je foto's, wat een grappig gezicht als ze allemaal bij je zitten. Er is inderdaad weinig plaats over, dadelijk moeten ze ook op je hoofd zitten.
Heb je nou eigenlijk een grote mega-kooi of heb je meerdere kooien?

Groeten van Danielle

Mara

Hoi Anja

Je hebt hele mooie foto's gemaakt. DIe waren het wachten meer dan waard!!!

mara

Dierenfreackske

Hallo Anja ....gaat alles goed daar met de twee nieuwe en hoe reageren de andere valkjes ? Waarschijnlijk goed he !!!
Wat gezellig daar bij jou voor de valkjes !!Een grote familie he !! Grtjs Ann



Anja


@ Wilma,

Beter lang wachten dan helemaal geen foto's ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Dat had Joke verteld dat ze elke week in bad gingen.

Ik stuur ze alle foto's ook per mail toe. Ze geniet er enorm van maar ze mist ze heel erg.

@ Debby,

Dank je wel. Proberen kan nooit geen kwaad. En niet neteen na 1 keer opgeven. Hier heb ik ook eerst meerdere keren moeten proberen hoor.

@ Karin,

Dank je wel. Doggy ziet alle dieren als vriendjes. Zelfs de hamsters.

Mooi hè die kuif. Ja als ik valkjes opvang kies ik wel de mooiste uit ;D ;D ;D ;D

Het is zo ontspannend dat douchen. Als ik een week oversla ben ik meer van streek dan het Y-team zelf ;D ;D ;D

De handtekening heb ik helemaal alleen gemaakt.

@ Ann,

Ze hebben de nacht erg goed door gebracht en zonder problemen.

@ Danielle,

Dank je wel. Plaats genoeg hoor. Er passen nog heel wat valkjes op me.

Ik heb 1 grote mega papegaaien kooi.

@ Eugenie,

Dank je wel. Fijn dat je ze het wachten waard vond. :) :)

@ Ann,

Alles goed hier. De andere valkjes reageren goed. Beauty ziet Yella ook wel zitten want zij mocht genieten van een heuse serenade.

Groetjes Anja

Peggy

Fijn om te lezen anja dat het allemaal zo goed gaat!  ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat het goed gaat hier!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ROCKS

Hallo allemaal,

Ik wil niet opscheppen, maarre.....
die ene met die mooie kuif komt natuuuuuuurlijk wel effe bij NELLIE vandaan, puh.... :P
Kan ook niet anders, de papa van Macy heeft ook zo'n mooie krul, daar heb ik dagen en nachten op zitten zwoegen, om die erin te stylen, dat wil je niet weten! Resultaat mag er zijn, toch? ;D

Anja, ik ben blij dat ze bij jou zitten, is een heel fijne gedachte. :-*

En voor alle anderen: niet te lang kijken hoor, anders verliest Macy al dat moois nog 8)

Doeidepoei.....Nellie :)


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Citaat van: ROCKS op  4 december 2007, 21:08:51
Hallo allemaal,

Ik wil niet opscheppen, maarre.....
die ene met die mooie kuif komt natuuuuuuurlijk wel effe bij NELLIE vandaan, puh.... :P
Kan ook niet anders, de papa van Macy heeft ook zo'n mooie krul, daar heb ik dagen en nachten op zitten zwoegen, om die erin te stylen, dat wil je niet weten! Resultaat mag er zijn, toch? ;D

Anja, ik ben blij dat ze bij jou zitten, is een heel fijne gedachte. :-*

En voor alle anderen: niet te lang kijken hoor, anders verliest Macy al dat moois nog 8)

Doeidepoei.....Nellie :)


Niet opscheppen ???? en wát doet ze ....... 


JUÍÍÍÍST...OPSCHEPPEN  ;) maar Sunny heeft ook een mooie lange kuif  :D haar grote zus  ;)

Gaat het goed, met zijn allen in de kooi Anja ???
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

O...wat leuk dat de andere valkjes zo lief zijn he !!!
Al al een mooie serenade vooe Beauty van Yella !!
Hihi...wat zijn het toch lieverds he !!! Grtjs Ann



Caroline



Oh kom er eens kijken .....

wat ik in mijn dagboekje heb.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Jouw boekje is ook rustig zeg... hoe is het met jou??

alles goed met je 14?!?? toch?? valkjes??

B & M al goed gewend??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.