29 april 2024, 05:10:46

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1

Anja is nog niet terug ze stond net stil bij Den Bosch....dus nog geduld!!!!

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Haha, dank je wel. Hihi....Ik wacht gewoon geduldig af.

mara

Yvette


*Manon*

Wij hebben geduld hoor.... zijn wij keien in toch dames??? :-X :-X :-X :-X ;D ;D ;D ;D

Groetjes Manon

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske




Wilma1

;D  ;D Ze is inmiddels thuis en heeft zich even op een "lekkere hap" gestort  ;D Beauty en Macy heeft ze op de grote kooi gezet en dat gaat erg goed.....  :D

Yubel wist niet wat ze zag en doet allerlei pogingen de aandacht voor Beauty zich te winnen * liefde op het eerste gezicht*  :o :P dus Macy moet haar man "strak aan de lijn houden"  ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Dan is ze net hier(Veghel) ongeveer voorbij dus zal ze nu bijna thuis zijn, Wilma.  ;)

Aha, je bent me net voor, ze zijn thuis!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Wilma

Dank je wel voor de update. Eten hoort er ook bij, vooral na zo'n enerverende reis!

Mara

Monky

Ah.... fijn dat het goed gegaan is... het is toch het halve land doorrijden... En het zal ongetwijfeld ook wel emotioneel zijn geweest...

Ik kan niet helpen aan die reclame te denken van ILocal (of zoiets)  ;D

Doe maar rustig aan hoor Anja... We hebben wel geduld...  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Monky op 30 november 2007, 20:02:01
Doe maar rustig aan hoor Anja... We hebben wel geduld...  ;D


Citaat van: Caroline op 30 november 2007, 20:10:28
Ben je er nou nog niet met foto´s??  ;D ;D


Met Wij bedoel ik natuurlijk... iedereen behalve Caroline  ;D ;D ;D ;D

Peggy

Ja we waren precies om klokslag 19.00u bij anja thuis...tenminste volgens het klokje in mijn auto.  Het was een hele lange en best vermoeiende rit hè anja....volgens mij stonden we in een file van wel 20 a 30 km. Maar we zijn weer veilig thuisgekomen en B&M zijn nu in het bekende 5 sterren hotel dus alles komt goed. Het zijn twee mooie valkjes hoor!  af en toe lieten ze zich even horen in de auto,zo van ; ''wij zijn er ook nog hè ''
De schattekes.  Leuk trouwens om Joke live te zien. Een lieve vrouw hoor.
En we zijn idd langs veghel gereden caroline en we hoorden het echt wel piepen,hè Anja!  en ook waren we maar 4 km verwijdert van Schijndel...ja dat heb je hè als je half nederland doorrijdt!  ;D ;D  ook al was het best vermoeiend Anja;  ik vond het supergezellig,samen met jou en Lisa. Rust lekker uit en heel veel plezier met B&M...je hebt er weer twee mooie kippetjes bij.  Fijne avond meid en bedankt voor de gezelligheid.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Dank je wel voor het korte maar krachtige reisverslag!!

Hoi Anja

Ik kom morgen wel even lezen hoe het gegaan is en kijken of er al foto's zijn.

Geniet er lekker van lieve meid en rust vooral heel goed uit!!!

Liefs

mara

Anja

Hoi hoi,

Zeer vermoeiend maar kei gezellige reis gehad.
Nu ik zit voel ik dat ik echt wel moe ben van dat zitten en kletsen natuurlijk.
Bij Veghel hoorden we idd een luid gepiep dus daar zal binnenkort echt wel een donsje geboren worden ;D ;D ;D

We hebben idd bijna 30 km file gehad maar dat hebben we er graag voor over gehad.
Joke is een schat van een mens hoor. Ik heb ook nog vanalles meegekregen.
Voer, gierst, vitamine, grit, badje, radje, krachtvoer en een broedblok.
Joke nogmaals bedankt voor alle toebehoren en ik denk dat jij al van de foto's zit te genieten.

Die worden hier zo ook geplaatst maar eerst het verslag en effe bij lezen hoor.

Wel wil ik wat leuks melden. Ik weet zeker dat Peggy nu alweer uit haar dak gaat.
We waren zo gefocust op de straatnaam van Joke. Toen we er waren parkeerde Peggy de auto want ik zei daar is het. Wat staat daar voor een rare knul aan de deur. Nou ja maakt niet uit we gaan er gewoon naartoe.
Stappen we allemaal uit, ik met het reismandje in mijn hand...............zijn we bijna bij het huis roep ik opeeens,...................het is niet nr 10 maar 110 :o :o :o :o :o :o :o
Hadden we bijna bij het verkeerde huis aangebeld ;D ;D ;D

Ze zitten nu samen in de kleine kooi en spelen allebei met een veter met kralen eraan.
Ik heb het voerbakje al onder hun neus gestoken en ze hebben er allebei van gegeten.
De kralen zijn interressanter dan al het voer wat ik de kooi staat.
Als Beauty een fluitje hoort dan gaat zijn koppie scheef..................zo lief hoor.

Peggy nogmaals bedankt voor het meerijden en Joke en Jan voor de toebehoren en de gastvrijheid (al was die van korte duur).

Groetjes Anja