21 augustus 2025, 04:13:53

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Anja,

Ik loop blijkbaar enkele pagina's achter  :o :-[
GEFELICITEERD met je 2 nieuwe valkjes die je binnenkort haalt!
Het zijn echt 2 prachtige valkjes en hopelijk kan je ze zo snel mogelijk halen en heb je vervoer!

Groetjes
Silke x

Gerda

Ha die Anja,

Valkjes met een y in de naam mogen ook  ;D ;D ;D Dat vergroot je kansen om je hele huis vol met valkjes te krijgen, want meer naam-mogelijkheden  ;D ;D

Zonder dollen, heel fijn dat jij deze valkjes die al voor de tweede keer herplaatst worden wilt opvangen!
Ze krijgen het heel goed bij jou!

Liefs, Gerda

Sharon

Hoi Anja,
jeej... wat ben jij toch een toppertje Anja, echt waar! Super dat je deze twee schoonheden een thuis wilt geven.
Ik hoop voor je dat er iets kan geregeld worden ivm vervoer...

Hopelijk voelt Ton zich snel weer beter...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Anja,
Ben even niet op het forum geweest en heb weer een hele boel bij te lezen in je boekje. Het gaat echt super snel hier!
Eerst en vooral wil ik al zeggen dat ik weer erg van je Douchefoto's heb genoten. De foto's met jou en al je valkjes op je vind ik altijd heel indrukwekkend! Zeer mooi!
Het brood wat je voor de valkjes had gebakken zag er ook zeer lekker uit (voor de valkjes dan toch. :D) en ze hebben er precies al lekker van gesmuld. Ook die foto's vond ik zeer mooi!

Ai's met ton naar de tandards geweest... Hoe is het er nu mee? Veel beterschap voor Ton!

En er komen in het kort 2 valkparkietjes bij?
Wat zijn dat beauty's zeg! Echt zeer mooie. En mooie namen ook.
veel plezier ermee!

Groetjes Sally

Monky

Hi Anja,

Volgens mij is het slotje verpulverd  ;D ;D ;D
Weer twee schatjes erbij, en wat voor één!! De lieverds van Wilma!!!

Waar laat je ze allemaal? In de woonkamer?

Ze zullen vast en zeker een mooie tijd bij jou tegemoed gaan. Dat is voor Wilma ook een enorme geruststelling.

Succes met het vinden van een oplossing voor het vervoerprobleem. Ik zou zo geen antwoord weten.

Groetjes,
Monky

Saar

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D
Groetjes Saar :-*

Sanna

Heej Anja,

Wat lees ik nou? Weer twee Y-tjes erbij?? :o
Wel eind-Y-tjes dit keer ;D ;D. Veel plezier er maar mee hè? Maar ik denk dat dat wel gaat lukken ;). Alleen wel sneu voor Joke... Heeft ze nog meer valkjes behalve die van Wilma?

Groetjes, Sanna

Bello

hm

Dacht al zo iets ze waren zo snel van er herplaatsing af!!
Keigaaf zijn ze!!!

Hoe is het met Ton heeft hij nog veel pijn?
En Lisa is gewoon naar school gegaan?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Je bent een lieverd, Anja en Ton tuurlijk ook.  ;)

Geweldig voor Wilma en Joke.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een leuk nieuws, jeetje wat ben je toch een lieverd hè en wat fijn voor Wilma en Joke dat jij de valkjes een nieuw huisje aan wilt bieden !

Het wordt ongetwijfeld een heel erg leuk gezelschap ! Dus binnenkort heb je geen 12 maar 14 valkjes ... het wordt nog dringen met douchen dadelijk  ;)

Een hele fijne avond gewenst bij Peggy  :D

Groetjes Karin

Yvette

Anja gefeliiciteerd met je nieuwe aanwinsten en ik wens jou en Ton heel veel plezier hiermee

Anja

Hoi iedereen,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en felicitaties.
We hebben zo idd meer naam mogelijkheden.
Ze komen gewoon in de huiskamer te staan in hun eigen kooi. Na verloop van tijd mogen ze dan in de grote Y-kooi ;D ;D ;D

Peggy de afmetingen van de kooi zijn breed 78 x diep 40 x hoog 167.
Ik weet niet of de kooi uit elkaar kan.

Met Ton gaat het goed hij heeft alleen nog wat koorts.
Namens hem bedankt voor de beterschaps wensen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ....ik loop ook alweer wat achter ...wat gaat het vlug hier ook !! Eerst en vooral proficiat met je twee nieuwe aanwinsten !! Ze krijgen het daar absoluut naar hun zin,, zeker weten hoor! !! Ik hoop dat je vervoerprobleen opgelost geraakt ? !! Veel succes he !!! Grtjs Ann !!

Anke

Hoi Anja,
Na verloop van tijd gaan ze in de Y-kooi. En dan heb jij een kooi over om een volgende y- colonie in te starten ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette