28 april 2024, 23:37:26

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja



Hier dan de foto's van het brood. Het ziet er heerlijk uit al zeg ik het zelf.











Ben benieuwd wat ze er van gaan vinden. Het brood moet eerst afkoelen en dan ga ik het in de kooi hangen.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Sorry ik bedoelde niet alle 11 maar 11 ;D
Ik had nog een vraag aan je: Ik las dat jij soepgroente aan je valkjes geeft. De soepgroente die ik hier heb daar zit prei en ui in en dat is niet goed voor valkjes. Het is geen doen om dat er allemaal uit te vissen.
Wat voor soepgroente koop jij?
Oh ja enneh.... neem je zelf ook een hapje van het vogeltjesbrood om te proeven of het gelukt is ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ik neem er geen hapje van want ik ben niet erg dol op pitjesbrood ;D ;D ;D

De soepgroente die ik koop zit dat volgens mij ook gewoon in. Ik vraag bij de groenteman altijd 1 schepje soepgroente. Maar ik geef het niet elke week. Heel af en toe. Er zit hier wel prei in maar geen ui.

Groetjes Anja

Anja



Ze vielen letterlijk aan op het brood. Heb ook maar hier en daar wat opgehangen want er werd gewoon gevochten :o :o :o :o
De foto's zijn niet zo mooi van kwaliteit omdat ik het moeilijk vind om door de tralies heen te fotograferen.































Peggy,

Als je wilt neem ik morgen wel een stuk brood voor je mee? Dan kan je dat aan je valkjes geven.

Groetjes Anja

Yvette

En wat heb je ons weer verblijd met je badderfoto's van je valkjes en ik heb genoten

En wat moet dat smullen geblazen worden met je brood
Hij ziet zo ontzettend lekker eruit

Anke

Hoi Anja,
Je hebt wel eer van je werk, zo te zien zitten ze echt smullen :)
Leuk idee zo'n vogeltjesbrood :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Er bestaan geen woorden om te beschrijven hoe mooi ik de foto's vind!
Ik heb enorm genoten van de foto's.

Wat leuk dat je zelf brood hebt gebakken voor de valkjes  :D En wat nog veel leuker is : de valkjes vonden het blijkbaar superlekker!

Groetjes
Romy

Silke *

Wow Anja,

Ik zag je foto's van het brood, leuk dat je dat maakt zeg!  :o
Het was blijkbaar erg lekker, zo aanvallen dat ze doen  ;D

Maar,, ik zag de douchefoto's niet, had die overgeslaan, nooit gezien dat ze er stonden :-[ :-[ NU WEL  ;D

Ze zijn echt om te genieten! En wat heerlijk vonden ze het om gedoucht te worden!
De kuifjes, echt geweldig zeg!  :D

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Yvette,

Het brood is ook erg lekker. Tenminste als ik op de valkjes af ga. Ze kunnen er geen genoeg van krijgen.

Hoi Anke,

Gelukkig vinden ze het lekker anders was het voor niets geweest.

Hoi Romy,

Nou ik ga er gewoon van kleuren zeg. Wel fijn dat je er zo van kan genieten dat doet mij ook weer goed. Het brood valt erg in de smaak.

Hoi Silke,

Heb jij mijn douchefoto's niet gezien :o :o >:( :o :o
Maar gelukkig heb je nog verder gekeken dan je neus lang is en heb je ze uiteindelijk wel gevonden.

Het brood vinden ze erg lekker.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anja,
zo hé!! Dat is smullen zeg, daar bij jou. Wat fijn dat ze het brood zo ontzettend lekker vinden. Het is een groot succes is wel te zien.
Gelukkig is je moeite niet voor niets geweest.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Silke *

Citaat van: Anja op 25 november 2007, 16:23:22

Heb jij mijn douchefoto's niet gezien :o :o >:( :o :o
Maar gelukkig heb je nog verder gekeken dan je neus lang is en heb je ze uiteindelijk wel gevonden.



:-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Maarjaah, ik heb ze toch gezien en ze waren erg mooooi!  ;D

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Sharon,

Smullen doen ze zeker. Eerlijk gezegd heb ik alleen maar alles in de bbm gedaan en die doet de rest ;D ;D ;D


Hoi Silke,

Dank je wel dat ze je mooi vind. Enne was een grapje hè ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Silke *


Anja


*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Nou je het ons vandaag wel superverwent zeg.
Weer prachtige douchefoto's.
Je ziet aan die koppies dat ze super tevreden zijn.
Echt genieten.
En de broodfoto's zijn ook super.
Wat heb jij trouwens handige hoekbakjes in de kooi.
Die heb ik nog nooit gezien. Koop je die ook gewoon in de dierenzaak?

Groetjes,
Jeanine.