11 mei 2024, 18:18:57

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Het gaat wel lekker hier geloof ik.
Wat leuk dat je twee valkjes bij Caroline vandaan gaat krijgen.
Voor een nakomeling van Cartier wil je vast wel een tijd wachten... die is echt prachtig :o
Ik sta nu ook op de lijst van Caroline maar dan voor een albinopopje :) We kunnen dus lekker samen wachten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Ook hier viel ik met mijn neus in de boter, wat een mooie foto reportage. En Lisa heeft een hele mooie avater voor je gemaakt. Prachtig gedaan!!

Welke mutatie ik zou willen reserveren bij Caroline? Ik heb nog geen idee. Maar ik heb nog heel veel tijd.

mara

Anja

Hoi Sanna,

Ja dat geeft hij ook toe hoor ;) ;)

Hoi Caroline,

Dank je wel voor de uitleg.

Hoi Anke,

Ja het gaat lekker tot nu. Vertel ik hier beneden verder.
We wachten samen en we duimen voor elkaar. Lekker gezellig toch.

Hoi Eugenie,

Dank je wel ook namens Lisa. We horen het wel tegen die tijd toch?

____________________________________________________

Nou ik ben zo geschrokken. Ik hoor me net toch een geschreeuw van de valkjes. Ga ik kijken zit Yunah op de kooi te schreeuwen tegen Yella. Komt ze een keer de kooi uit gaat hij zo lopen schreeuwen dacht ik nog.
Ik neem Yunah op mijn vinger en wat zie ik............bloed bloed en nog eens bloed.
Heeft hij onder zijn neusgaatje allemaal bloed en het is net of daar een snee zit.
Ik dat wat afgewassen en ontsmet met betadine. Hij zit nu erg stilletjes in de kooi.
Ik heb er geen prettig gevoel over hoe hij daar zit.
Dat is niet de Yunah die ik ken.
Vraag me niet wat er is gebeurd want dat weet ik niet.
Ik vind het zo zielig voor hem. Zijn ene neusgat lijkt ook dikker dan het andere.
Ik heb hem toch maar even bij me genomen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Natuurlijk laat ik het jullie weten. :D ;D

Wat vervelend nu van Yunah, snap best wel dat jij je zorgen maakt. Ik hoop dat het gauw weer over is.

Heel veel sterkte daarmee.

Mara

Kaatje

Hoi Anja,

Jeetje meid, mijn hart sloeg echt een paar keer over en ik kan me heel erg goed voorstellen dat het je totaal niet lekker zit, bahhh wat een zorgen kan je soms toch hebben  :-\

Zoiets blijft altijd weer raadselachtig en daar liggen dan ook de zorgen, wist je maar hoe of wat er gebeurt kon zijn dan weet je ook wat meer !!

Ik leef enorm met jullie mee en ik hoop dat het o zo mee valt en Yunah snel weer een beetje laat zien dat hij de oude is, geef hem maar een hele dikke knuffel en jezelf ook want jeetje wat zul jij ontzettend geschrokken zijn en nog !!

Ik denk ook aan jullie,

Liefs Karin

Romy

Hoi Anja

Oh wat vreemd zeg! En wat zielig voor Yunah  :'(
Heb je er geen enkel idee van wat er kan gebeurd zijn zodat Yunah die snee gekregen heeft?
Kan het dat er een valkje naar Yunah uitgehaald heeft? Ik hoop uiteraard van niet! Of zou ze zichzelf verwond hebben bij het krabben? Dat lijkt me wel een beetje onwaarschijnlijk, maar ik probeer mee te denken... Net als jou wil ik erg graag weten hoe het komt, zodat het vermeden kan worden!
Of is er ergens iets scherp in de kooi? Een ijzerdraadje of zo?

Hoe gaat het ondertussen met hem? Is hij nog erg van slag? Ik hoop dat ie snel opknapt en dit vervelende voorval vergeten is hoor!!!!

Groetjes
Romy

Silke *

Hoi Anja,

Jeetje, het is echt wel een pechtweek!  >:(
Hoe kan dat nu komen dat Yunah bloedt aan haar neusje  ???
Zou het kunnen dat het iets te maken heeft met Yella?
Of misschien heeft ze zich pijn gedaan aan iets anders en schrok en liet de andere valkjes ook schrikken.
Ik hoop dat het nu snel geneest en dat het nu toch eens stopt met de verwondingen  :'(
Sterkte!

Groetjes
Silke  :-*

Dierenfreackske

O nee toch ....Anja ...wat erg !! Hoe is het nu met Yunah ?
Is misschien ergens blijven aan hangen ? Grtjs Ann



Gerda

Och och,

Die valkjes, ze geven ons zoveel plezier en liefde, maar wat kunnen ze een zorgenkindjes zijn. En dan maak je je zorgen tot buikpijn toe!

Hoop dat Yunah snel weer helemaal de oude Yunah is!

Liefs, Gerda


Yvette

He bah wat vervelend nou van Yunah dat hij onder het bloed zit en ik snap het best dat je even niet vertrouwde en ook hoe het gebeurd is

Yvette

Citaat van: Anja op 21 november 2007, 19:30:27


Hoi Yvette,

Met 12 valkjes heb je ook veel te doen en te fotograferen. Meer als met 1 valkje. Maar jou boekje gaat ook best goed hoor.


Groetjes Anja





Ik maakte maar een grapje

Bello

Hoi Anja

Hoe is het nu met Yunah?

Dorothé

hihi Ton een slot wat is dat? ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Eugenie,

Dank je wel voor je medeleven. Lief van je.

Hoi Karin,

Idd wat een zorgen kan je ooit hebben met de valkjes.
De knuffel heb ik hem gegeven want ik heb hem nog even uit de kooi gehaald

Lief van je hoor.

Dank je wel.

Hoi Romy,

Vreemd is het. Ik zit er gewoon bij en ik hoorde wel gefladder wat ik zo vaak hoor maar eigenlijk kijk ik er niet meer zo van op. Ik denk dat hij toch van de kooi is gevallen of hij heeft zich gesneden aan de draadjes van de wind gong......ik weet het niet. Yella wilde denk ik gaan kijken wat er was en hij jaagt haar dan weg. Ik denk niet dat zij uit heeft gehaald naar hem hoor.
Hij is nog wel wat van slag maar ik denk dat het wel meevalt. Hij heeft wel 1 dikke neusdop en mss die morgen wel blauw is. Hij zit nu op 1 pootje een beetje voor zich uit te kijken.

Hoi Silke,

Dank je wel. Het hoe en wat heb ik bij het antwoord bij Romy neergezet.

Hoi Ann,

Zie het antwoord bij Romy.

Hoi Gerda,

Jij zegt het. Tot buikpijn toe zorgen maken. Dan ben ik ook gelijk van de leg ;D ;D ;D om het zo maar te noemen. Gelukkig heb ik Ton dan die altijd erg rustig blijft in die situaties.
En Karin die gelijk belde........helemaal super en lief. Plus alle reacties hier dat doet je dan toch weer goed.

Hoi Yvette,

Dank je wel voor je berichtje.
Ik had het niet goed begrepen dat het een grapje was. Sorry.

Hoi Dorothé,

Het antwoord heb ik bij het antwoord van Romy neer gezet. Anders moet ik het tig keer typen en zo is het makkelijker.

Dat vraagt hij zich ook af ;D ;D

Groetjes Anja

♥Debby♥

Jemig Anja.. dat is ook schrikken zeg!

Ik hoop dat Yunah weer snel opknapt en er niets aan over houdt..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

He he eerst iedere keer Yeni en nu weer Yunah.
Arm kereltje.
Ik hoop dat hij snel opknapt en er niks aan over houd.

Wat het slot betreft. Heb zo'n idee dat Ton iedere keer net zo enthousiast is als hij weer open gaat ;D

Groetjes,
Jeanine.