21 augustus 2025, 03:48:51

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Fijn dat je van de foto's hebt genoten.

Hoi Silke,

Die koppies grappig en lief tegelijk.

Hoi Dafrinja,

Je hoeft me niet te bedanken hoor we doen het graag.

Hoi Davina,

Dank je wel. Ook wij hopen dat het nu een keer mag genezen bij Yeni.

Hoi Yvette,

Dank je wel. Met Yeni gaat het op zich goed hoor.

Hoi Dorothé,

Ja idd. Ik moet me verplicht laten zien elke dag ;D ;D ;D Nee hoor grapje. Wel lief van iedereen hoor.

Namens Ton bedankt en ik hoop dat ik eens door kan slapen.

Hoi Gerda,

Namens Ton dank je wel hoor.

Dank je wel. Half Nederland is volgens mij aan de snotter. Gaat vanzelf weer over hoor ;) ;) ;)

Hahahahahahhaa een zeer speciale mutatie die nergens te krijgen is :o :o :o :o :o
Ze trekt naar Ton toe omdat ik haar in het begin alle medicijnen moest geven dus was ik de boosdoener :'( :'( :'(
Ik mag ze ook niet uit de kooi halen want dan bijt ze........en hard hoor >:( :(

Die foto's hebben wij ook een heleboel. Ook van wazige vlekken. Maar gelukkig kun je die meteen weggooien en is het niet meer zoals vroeger. Fotorolletje weg  brengen ne dan zijn er maar 10 foto's gelukt.
Nu kunnen we foto's blijven maken.

Hoi Davina,

Wij hebben niet te klagen. Het valt nog mee. In het noorden en aan zee is het veel erger.

Groetjes Anja

Caroline

Wow Ton, geweldige en vooral lieve foto´s heb je gemaakt.

Super!!!  :D

Beterschap, Anja.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Anja en Ton,

Het waren wederom schitterende foto's.
We hebben genoten.
Bedankt.

Groetjes,
Jeanine.

Romy

Hoi Anja en Ton

Ik heb heel veel genoten van de foto's die Ton gemaakt heeft. Er zaten veel schattige foto's bij!
Het lijkt me supergezellig bij jullie thuis met al jullie lieve en mooie valkjes! Soms verlang ik ZO intens naar een maatje voor Flupke... Maar het mag niet van m'n moeder... :'(

Groetjes
Romy

Wilma1

Wat een snotneuzen kom ik tegen op het forum  :o gelukkig dat het niet door het scherm kan  ;D

Wat leiffffff al die foto's, echt de dagelijkse bezigheden van ze (en van Ton  ::) ;D) en Yeni met haar aktie "wacht op mijjjjj"  ;D

Super hoor en elke X weer zo leuk om te zien!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Caroline,

Namens Ton dank je wel. Namens mij ook dank je wel voor je beterschaps wensen.

Hoi Jeanine,

Dank je wel ook namens Ton.

Hoi Romy,

ik kan me voorstellen dat je verlangd naar een maatje voor Flupke. Zou mss niet eens verkeerd zijn. Jammer dat je moeder er niet achter staat.

Hoi Wilma,

Hou stil hou stil. Snotter de snotter en ik begin weer keelpijn te krijgen. Het gaat gewoon niet weg. Ik loop er nu al bijna 3 weken mee te zeulen.

De dagelijkse bezigheden die je ziet zijn idd van Ton. Heerlijk hoor dat het gedaan wordt. Je hoort mij niet klagen.
Ja die gekke Yeni. Vanmorgen (lees 11.00uur want toen ging ik pas ontbijten) heeft ze op mijn schouder mee pap gegeten. Maar daarna meteen terug naar Ton hoor.

Groetjes Anja

Anke

10 november 2007, 12:32:00 #4791 Last Edit: 10 november 2007, 13:53:52 by *Anke*
Hoi Anja,
Ach jee al drie weken snotteren en ellende. En de winter is nog maar net begonnen...

Voor de broodnodige vitamientjes ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

:o Slaapkop  :P ik zat om 10 uur "al" aan het ontbijt en ben NU ÁL aangekleed  ::) ;D

Heerlijk hè, een huishoudelijk aangelegen man, ik heb er ook "zo een"  ;D

Lief als je ziet dat je vogels toch een voorkeur hebben  :D al doe je er nog zoveel voor en mee  ;D

En Anke, IK ben wel NIET ziek, maar zo'n vers sapje vind IK ook wel lekker  :P :P :P :P :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Oeps Anja .....een snotverkoudheid ! Ik ben al een beetje beter !! Was een griep he !!! Zit wel nog wat in mijn lijf maar gaat al beter hoor !!! Gisteren en eergisteren was ik wel serieus ziek ...haha !! Alles goed met de valkjes ? Ga vlug de andere dagboekjes bekijken en dan al de foto's nog !!
Grtjs....je hebt mooie foto's geplaatst hoor !! Super zeg !!!

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel. Die drink ook elke dag en ik slik elke dag een vitaminepil maar het mag niet baten.

Hoi Wilma,

Ik ben nog niet aangekleed :o :o :o :o Heb er geen zin in. Het weer is toch naadje pet dus ik ga toch nergens heen.

Hoi Ann,

Het is idd vervelend maar het gaat ook wel weer over.
Met het Y-team gaat het goed hoor. Yingo blijft heel goed op gewicht en weegt constant 89 gram. Yubel had ik ook gewogen en hij zit rond de 100 gram. Yunah zit op 80 gram maar dat zal wel door zijn gewipwap komen ;D ;D ;D
Yella zit op 105 gram.
Dus allemaal mooie gewichten. Het ligt hier tussen de 80 en 115 gram dus heel mooi vind ik.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Vervelend dat je nu weer keelpijn begint te krijgen. Amanny heeft er ook ruim twee weken mee gesukkeld. Op aanraden van een vriendin ben ik toen Trachitol gaan halen en New Care keelzuig speciaal. En dat om de beurt in nemen (eigenlijk opzuigen) Naar twee dagen waren de klachten helemaal over. Misschien ook iets voor jou.

De valkjes hebben allemaal een heel mooi gewicht.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Wat een mooi gewicht vind ik ook !!! Grtjs Ann

Mara

Hoi Anja

Hier alweer drie pagina's bij te lezen. Leuke foto's heeft Ton weer gemaakt, prachtig gewoon.

Beterschap lieve meid!!

mara

Silke *

Hoi Anja,

Ik hoop ook dat je snel weer van het gesnotter afkomt!
Het zijn idd héééél mooie gewichten hoor!!  :o

Hopelijk blijft het zo, maar dat zal wel!

Hoe is het nu met yeni zijn vleugeltje?

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Jeanine,

Helaas die helpen bij mij niet. Gorgelen met zout water doet wonderen.

Hoi Ann,

Dat vind ik ook.

Hoi Eugenie,

Je had idd wat bij te lezen. Dank je wel ook namens Ton.

Hoi Silke,

Dat gaat vanzelf weer over. Met Yeni gaat het goed hoor. Haar vleugels zien er wel niet uit maar dat geeft niet.

Groetjes Anja