21 augustus 2025, 04:48:51

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Wat een domper zo'n uitslag van de test :(
Heel goed van je dat je zo positief blijft!!
En het is ook zo: je kan toch gewoon 1 ding tegelijk doen.
Misschien ben je iets langzamer... so what als je maar daar komt waar je wezen wil!!!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi Anja,

Joh, weet niet wat ik lees!!
En jij een slecht geheugen hebben??
Ben jij niet altijd degene die op alle berichten zo snel reageert of om je nog een een hart onder de riem te steken... als je echt zo vergeetachtig bent dan lukt je dat vast niet, is mijn idee!
Maar goed, wat ik wil zeggen is dat ik diep respect heb voor jou en de manier hoe je hiermee omgaat.
Je laat je er niet onder krijgen en je neemt het leven zoals het is!
Je gaat niet bij de pakken neerzitten, maar je vecht er dubbel zo hard voor.
Ik vind dat je het goed aanpakt... echt mijn petje af voor je ;D

Groetjes Manon :-*

Dierenfreackske

Hey Anja ...ik geloof mijn ogen (oren) niet zeg !
Zit maar niet te veel in met de uitslag ! Het allerbelangrijkste is dat je je terug goed voelt en met je valkjes kan bezig zijn en het forum he !!! Daar heb je toch ook wat aan he !!
Met je geheugen is het wel zo erg niet denk ik ! Ik ben trouwens
ook vergeetachtig hoor door mijn gezondheid he ...je weet wel he !!! Maar ik trek me dat niet zo aan en dan zeg ik .....
wel ....je weet het he dus moet je me het maar helpen herrinneren he !!! Voila !!

Mara

Hoi Anja

Ik wil je ook hier heel veel sterkte wensen met het verwerken van de uitslag. Voor mij ben je nog steeds de Anja die voor iedereen klaar staat.

Ik ben 24 uur niet online en ik moet meteen drie pagina's bij lezen hier zeg....gaat vlot hoor.  ;D

Mara

ManjaV

Hoi Anja,

Wat bijzonder dat je de uitslag van de test met ons wilt delen, dat vind ik heel fijn. Ik wil je ook veel wijsheid toewensen met het verwerken van de uitslag van de test. Jij voelt zelf denk ik wel goed aan wat je aankunt, en wat niet.
Is er geen revalidatiecentrum dichter bij huis?  :-\
En veertig uur werken - ik neem er mijn spreekwoordelijke petje voor af! Denk wel aan jezelf, en luister naar de signalen die je lichaam je geeft. Maar dat doe je denk ik wel!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Lieve Anja, ik vind je een geweldige meid en vind het heel erg leuk je te kennen.

En als ik zo lees .... dan kom jij er wel hoor.  ;)

Een hele dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Anja,

Ik heb je ff een mailtje gestuurd

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Anja,

Ik heb al een stukje in het buurtcafè geschreven maar ook hier wil ik nogmaals laten weten dat je een kanjer bent !

Liefs  :-* Karin

*Amanda*

Hey Anja,

Jeeh wat gaat jou dagboek altijd snel zeg! Zelfs als je ook maar een dag mist dan staat er alweer genoeg om te lezen  ;)

Wat naar van die uitslag  :( maar je bent een ontzettend sterke vrouw en wij geloven in je!

Groetjes Amanda

Wilma1

*zonder woorden*  :-X

:-* :-* :-*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Dat kan niet, dat jij verdwenen bent op de tweede pagina. Even hijsen hoor. Poeh, dat is zwaar, twaalf valkjes.  :)

Hoe is het vandaag met je? De uitslag al wat laten bezinken?

Mara

Anja

Hoi Silke,

Een beroerte of CVA (Cerebro Vasculair Accident).
Cerebro Vasculair Accident betekent: "een ongeluk in de hersenbloedvaten" en wordt ook wel hersenbloeding genoemd. Veelal is er links of rechts van het lichaam een verlammings verschijnsel en in meer of mindere mate afasie aanwezig. Dit alles kan vooraf gaan door een tia. CVA valt onder de hart- en vaatziekten.

Hoi Sharon,

Dank je wel voor je lieve woorden. ik ben ook zeker van plan om deze instelling vast te houden.

Hoi Yvon,

Dank je voor je anders klinkende standaard zin ;D ;D ;D

Ik ben daar ook mee bezig om 1 ding tegelijk te doen.
Op het werk hebben we nu een planning gemaakt.Waar mee te beginnen en dat eerst afwerken en dan naar het volgende.

Je hebt het helemaal goed verwoord hoor.

Hoi Debby,

Dank je wel voor je super lieve berichtje. Kan amper mijn tranen binnen houden. Jullie zijn echt stuk voor stuk kanjers en ik ben erg blij dat ik jullie mag leren kennen.

Hoi Gerda,

Dat heb ik gelezen en ik heb je per IM geantwoord omdat ik dat fijner vond.

Hoi Yvette,

Dank je wel. Ook jij bent een kanjer hoor.

Hoi Jeanine,

Dank je wel. Ik ga zelf wel wat dingen onder nemen. Zo ga ik elke dag een denk puzzel maken (kruiswoord, streeppuzzel etc). Makkelijk beginnen en zo opbouwen.

Hoi Petra,

Dank je wel. Een dikke  :-* :-* terug hoor.

Hoi Marlies,

Hoe raar het ook mag klinken maar dat vind ik erg fijn om te horen dat jij niets hebt gemerkt.
Mijn kinderen hebben het idd door maar ze komen het wel eerlijk zeggen dus dat vind ik dan ook weer heel lief.

Hoi Romy,

Jij verwoord het helemaal goed. Daar kan ik me helemaal in vinden. Zo is hoe ik er ook over denk.
Dank je wel.

Hoi Anke,

Dank je wel en ook voor de knuffel. Een hele dikke knuffel terug hoor.

Hoi Manon,

Dank je wel hoor voor je lieve berichtje.

Hoi Ann,

Jij ook bedankt voor je lieve berichtje. Ik weet wat je bedoeld.

Hoi Eugenie,

Dank je wel voor je berichtje. Ik schreef het al ergens in een boekje dat ik steeds sterket geneigd ben om je eugenie te noemen en vraag me niet waarom. Voor mij voelt het op de een of andere manier fijner. Hoop dat je dat niet erg vind anders moet je het maar zeggen.

Hoi Manja,

Er is geen revalidatiecentrum dichter bij huis.
Let wel, ik werk 40 uur maar ik hoef helemaal niets in het huishouden te doen. Ton is huisman en daarom kan ik ook 40 uur gaan werken.
Ik denk zeer zeker aan mezelf. Dank je wel voor je berichtje.

Hoi Caroline,

Dank je wel voor je lieve knuffel en je krijgt er 1 van me terug. Ik kom er idd wel daar ben ik van overtuigd.

Hoi Dorothé,

Dank je wel voor je mailtje ne ik heb dit beantwoord. we kletsen binnenkort verder.

Hoi Karin,

Jij ook hoor......jij bent ook een kanjer. Ik heb je stukje gelezen. Dank je wel voor je steun.

Hoi Amanda,

Ja mijn boekje loopt mij voorbij vrees ik. Dank je wel dat je in me geloofd.

Hoi Wilma,

Dank je wel ook voor je woorden per mail.

Zoals ik al eerder aan gaf vind ik jullie stuk voor stuk kanjers. Fijn dat jullie mij zo steunen. Daar heb ik heel veel aan hoor. Ik vind het ook heel fijn dat ik jullie mag kennen en sommige wat beter als andere maar jullie zijn allemaal schatten.
Nogmaals dank je wel allemaal.

Dikke knuffels en  :-* :-* :-*

Anja

Anja

Hoi Eugenie,

Dank je wel voor het omhoog hijsen. Hoop dat het niet te zwaar was ;D ;D ;D

Ik moet het nog allemaal laten bezinken maar sommige dingen staan al helemaal vast voor me.

Groetjes anja

Mara

Hoi Anja

Jullie waren best wel zwaar met zijn allen hoor. Heb zelfs Oscar moeten roepen om me een handje te helpen.  ;)  :D

Je mag me rustig Eugenie noemen hoor, al geef ik zelf de voorkeur aan Mara, maar goed, volgens mij noemt de ene helft me Eugenie, een kwart Mara en het andere kwart weet niet hoe het nu zit met die Mara en die Eugenie, haha. Wat voor jou het makkelijkste is hoor.  ;D Daar doe ik niet moeilijk over.

Wel fijn dat je alvast wat dingen voor jezelf vast hebt staan, dat is belangrijk. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte toe en als ik je ergens mee kan helpen, al is het maar een luisterend oor, je mag me altijd bellen, mailen, sms'en of wat dan ook.

Mara

Sally

Hallo anja,

Wat moet dit verschikkelijk zijn om zo'n uitslag te krijgen.
Toch vind ik dat je jezelf heel sterk houd in deze moeilijke tijden.
Ik moet zeggen: je bent een sterke vrouw, en dit bewonder ik zo in jou!
Je bent trouwens ook een schat van een vrouw die voor alles en iedereen klaar staat.
Vind het ook heel goed van je dat je je alleen maar focust op de dingens die je nog wel kunt, en dat je dit allemaal zo goed mogenlijk probeert op te nemen.
Je bent echt een sterke vrouw, doe zo voort! Je bent super!

groetjes
Sally

Groetjes Sally