18 mei 2024, 02:34:55

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anj

Fijn om te lezen dat het nu met Yingo iets beter gaat. Hij is inderdaad een wat ranker valkje dan bijvoorbeeld Yubel, dat had ik op de foto's ook gezien. Gelukkig dat het een goede papeter is, want dwangvoederen is ook niet goed. Gelukkig maar dat we ons Chantalleke hebben!

Ik vind het vervelend dat het je zo is tegengevallen vanmorgen. Heb eigenlijk de hele tijd aan je gedacht vanmorgen. Ik ben benieuwd naar de uitslag.

Je bent een superschat!  :-*

Mara

Anke

Hoi Anja,
Wat vervelend dat de testen niet zo zijn gegaan als je graag wilde.
Kop op hoor meid!!
Je kan wel even een opkikkertje gebruiken :)

Groetjes Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Anja,

Net las ik je berichtje over Yingo. Hoe gaat het nu met hem?
Met jouw goede zorgen komt hij vast weer aan. Het is gewoon nog een babietje ;) Ik hoop in ieder geval dat het heel snel goed komt.

Heel frustrerend voor je dat de testen naar jouw gevoel niet zo goed gingen. Misschien viel het mee. Sterkte met het wachten op de uitslag. Ik denk aan je en bid voor je. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kaatje

Hoi Anja,

Ja dat is zeker heel sneu maar ik kan het me best voorstellen hoor, je hebt je toch behoorlijk druk gemaakt om Yingo de afgelopen dagen en zal het daardoor ook wat hebben tegen gezeten !!

Het zijn maar moment opnamen moet je maar denken, er komt vast een hele redelijke uitslag naar boven straks !!

Knuffie Karin  ;)

*Petra*

Hey Anja,

Ik dacht al; krijgt Jannes nog pap  :o :o! Dan wordt hij toch wel erg verwend  ;D, maar het is ander lekkers.

Heel vervelend dat de testen je zijn tegen gevallen, misschien kan toch de uitslag dan toch alleen nog maar meevallen.
Laat je er niet te veel door afleiden, als je jezelf goed voelt!

Sterkte, Petra  :-*


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Romy,

Zal het zo toelichten.

Hoi Caroline,

Vind Yingo even belangrijker dan de testen ;) We zien wel wat er uit komt.

Hoi Ann,

Nee het was absoluut niet pijnlijk. Zal het zo omschrijven.

Hoi Mara,

Gelukkig gaat het al wat beter met Yingo. Ga hem zo weer bijpappen.

Hoi Anke,

Dank je wel hoor. Ik kikker er echt van op.

Hoi Manja,

Hij gaat de goede kant op. Tenminste wat pappen betreft. Zo meteen is hij weer aan de beurt.

Misschien valt het mee. We wachten gewoon af. En dank je wel.

Hoi Karin,

Misschien dat dat idd ook wel meetelt. Ik weet het niet. We wachten gespannen af.

Hoi Petra,

Maar dat voelde ik dus niet en dat duurt weer even voordat dat gevoel weer weg is.

____________________________________________________

Yingo krijgt zo meteen weer zijn lekkere papje. Hij heeft al helemaal een papsmoeltje ;D ;D ;D

Nou het viel erg tegen in het zkh. Tot huilens toe heb ik de testen zitten maken. Maar ik heb het voltooid en dat is het belangrijkste.
Eerst moest ik de betekenis van een woord omschrijven. Bijvoorbeeld het woord beker.

Toen kreeg ik 2 woorden en moest ik zeggen wat die met elkaar te maken hadden. Bijvoorbeeld appel en banaan...........dat is fruit.
Ik snap nog steeds de combinatie vlieg en boom niet.

Moest weer met de blokjes figuren maken maar dat lukte absoluut niet.

Toen moest ik op een plattegrond van een dierentuin een lijn zetten hoe ik zou lopen om bij bepaalde dieren te komen. Over de witte paden mocht je maar 1 keer lopen en over gestippelde paden meerdere keren. Daar kwam ik dus ook niet uit.

Dan noemde ze cijfers en moest ik die herhalen en daarna noemde ze cijfers en dan moest ik die achterste voren opnoemen.

Hoe ik op een veld zou lopen als ik mijn sleutels was verloren maar ik niet zou weten waar ze lagen.

Dan moest ik plaatjes benoemen en daarna kreeg ik hetzelfde plaatje te zien maar dan miste er iets en ik moest zeggen wat. Daar kon ik dus niet op de woorden komen en  dan word ik boos..........gefrustreerd en ja toen kwamen dus ook de tranen. Boos dat ik was nou onvoorstelbaar. Maar ik heb wel alles gedaan. Dat is toch positief.

Dit vond ik nog veel moeilijker dan de eerste helft van de testen. Over 2 weken krijg ik de uitslag.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik kan me wel voorstellen dat je teleurgesteld was en dat de tranen kwamen. Dat is eigenlijk ook logisch. Ik hoop dat je nu wat bekomen bent?

Wat zal Yingo een lekker papsmoeltje hebben. Hihi...

mara

♥Debby♥

18 oktober 2007, 20:24:14 #4282 Last Edit: 18 oktober 2007, 21:25:39 by Debbeltje
Anja...



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Mara,

Heb Yingo net zijn papje gegeven.
Ik ben wel wat bekomen hoor.

Hoi Debby,

Helaas zie ik je plaatje niet maar toch lief van je en dank je wel.

____________________________________________________

Hoi hoi,

Yingo heeft zijn papje net gehad. Nou de spuit was zo leeg. Voor de pap woog hij 79 en na de pap 89 gram.
Goed hè. Ik ben zo trots op hem.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Debbie,

Nu zie ik het plaatje wel. Kei lief van je.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat Yingo zo goed gaat nu. Dat moet een hele opluchting voor je zijn!!
Ik lees net pas wat voor testen je nu weer moest doen.
Wederom: er zijn een aantal testen waar ik ook niks van zou bakken!!!!
Enneh... vlieg----->boom???  schiet mij maar lek.
Maak je niet te sappel, het zal allemaal wel meevallen.
Nog 1 dagje werken meid en dan lekker vakantie ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Anja,

ik hoop echt dat Yingo erdoorkomt.
Ben blij dat ie weer wat is aangekomen, doe zo door met hem!!

(Ik zie plaatje niet...  ;D)

Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Jammer dat de test is tegengevallen. En heel begrijpelijk dat je dan gefrusteerd raakt. Denk dat iedereen dat wel heeft. Hopelijk vallen de uitslagen van de testen over 2 weken een beetje mee.

Wat ben ik blij om te lezen dat het ook weer beter gaat met Yingo.

En tatatataaaaaaa ik heb je dagboekje nu dus helemaal bijgelezen. Poeh ik heb er toch nog wel lang over gedaan zeg. En ik ging al aan mezelf twijfelen. Yeva en Yoni kwamen me niet bekent voor. Dacht ik ben harstikke gek aan het worden hihihihi Het zijn wel beauty's dus zusjes. Ook heel begrijpelijk dat je ze omwillen van de andere moest herplaatsen.
Ook heb ik genoten van je vakantie valkjes ben de namen wel kwijt Bo en Drikje weet ik nog maar op die andere naam kom ik niet meer.
En ik heb natuurlijk genoten van alle mooie foto's.

Ik blijf je boekje natuurlijk volgen. Wil niet weer 250 pagina's moeten inhalen ;D

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Anja

Hoi Anke,

Het is zeker een opluchting dat Yingo het goed doet.

Ik snap hem nog steeds niet hoor maar ik ga er mijn koppie niet meer over breken. Bijna vakantie yeah..............

Hoi Silke,

Ik ook hoor. Ik doe mijn best.

Hoi Jeanine,

Nou dat vind ik een hele eer dat jij mijn boekje helemaal hebt bij gelezen.
Je verdient een



Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Deze krijg je van ons hoor


He gelukkig dat Yingo goed aankomt.

hihi Chantal was me al voor nee Jannes pap ik niet bij die mag ik "vetmesten", hij moet meer eten.

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel