21 augustus 2025, 07:01:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,kan me voorstellen dat je geschrokken bent van Yingo zijn gewicht.  :o
Ik hoop dat jullie erachter komen van hoe en wat.
Anders even wat ontlasting opsturen,dan kan er ook beter gericht wat aan gedaan worden,lijkt mij. ;)
Je kan zeker niet zien hoe zijn ontlasting is?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sharon

Hoi Anja,
ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent en je zorgen maakt. Het is goed dat je Chantal om hilp hebt gevraagd.
Hopelijk is het niets ernstigs en is het zo opgelost.
Veel succes morgen met de onderzoeken.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sanna

Hoi Anja,

Succes met Yingo! Ik hoop dat hij snel een beetje aankomt.

Groetjes, Sanna

caro

Hoi Anja,

Is dat even schrikken zeg. Misschien ben je er op tijd bij, maar goed dat je Yingo hebt gewogen zeg. Ik ga voor je duimen dat er niets ernstigs is met Yingo.

Heel veel sterkte toegewenst met de onderzoeken morgen.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

♥Debby♥

He Anja, wat een vervelend nieuws.. ik hoop dat het weer snel goed komt met Yingo..

sterkte!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Anja,
Oh wat vervelend dat Yingo zo is afgevallen.
Je bent er in iedergeval optijd bij. Hij vertoont nog geen ziekte verschijnselen.
Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Succes morgen met deel 2 van de testen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi allemaal,

Chantal heeft Yingo ontwormd en daarna heeft ze hem Nutribird pap gegeven. Na de pap woog hij 80 gram.
Hij heeft ook geen uitstekend borstbeen dus dat is gelukkig goed.
We gaan hem nu 2 keer per dag bijvoeren. Hij maakt totaal geen zieke indruk maar wat me nu opvalt is dat hij voornamelijk van de trosgierst eet. Dus ik denk dat ik die maar uit de kooi ga halen.
Hij slaapt gewoon op 1 pootje en zit niet bol. Hij is in verhouding ook kleiner dan de andere valkjes. Hij scheelt 1 dag met Yubel maar als je ze naast elkaar zet dan is Yubel veel groter. Hij is nog een echt babietje. Ik weet anders niet hoe ik het kan omschrijven maar jullie zullen me wel snappen. Ik kijk het zo even aan en als ik het niet vertrouw kan ik de poepjes laten onderzoeken. Die zijn normaal van samenstelling.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Oei, dat is wel schrikken! Wat super fijn dat Chantal meteen te hulp schiet. 80 gram klinkt al een stuk beter! Goed van je, dat je hem gewogen hebt, wat als ij geen zieke indruk maakt, denk je niet zo gauw dat er iets mis is. Hopelijk houdt hij die 80 gram aan, en komt het gauw goed met je mooie Yingo.

Groetjes Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♪ Marlies

Hoi Anja,

Ik lees net je berichtje over Yingo. :-\
Het is van het begin af aan geen zwaar gewicht, maar nu weegt hij wel erg weinig.
Misschien ook een idee om hem even wat minder te laten vliegen, totdat hij een beter gewicht heeft.

Succes,
Marlies

♥Debby♥

We gaan duimen dat het nu beter met hem gaat!!

wat zul je geschrokken zijn...

en sterkte voor morgen!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Inge88

Ooh.. wat lees ik nou.
Succes met Yingo. Maar dat komt vast helemaal goed  :)

Anja

Hoi Petra,

Daar gaan we vanuit hoor dat het allemaal goed komt.

Hoi Marlies,

Hij vliegt bijna niet. Van de kooi, die naast de bank staat, naar mij toe dus dat is echt weinig.
Ik weet het ook niet.

Hoi Debby,

Dank je wel.

Hoi Inge,

Dank je wel en daar gaan we wel vanuit.

Groetjes Anja

Yvette

Wat moet jij geschrokken zijn dat met Yingo even niet zo lekker gaat

Bello

He Anja,

Wat is dat nou?

Gelukkig kwam Chantal vanavond dus daar heb je echt een grote steun aan hoor.

Ja en ze zijn bij jullie lekker actief bezig hoor, en dat vraagt ook energie. Ja en in trsogierst zit eigenlijk niet veel in...

Doe hem maar lekker bijpappen!!

Dorothé

ps Jannes voeren we ook nog extra bij hij is ook de kleinste en lichtste valk in de kooi, maar ja die is van febrauri 2007.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Hè wat naar nu, net dat alles lekker zijn gangetje gaat even een tegenslag  :-\ Hou hem maar goed in de gaten, wat extra trosgierts en krachtvoer en voorlopig maar bijpappen, dan heb je het zelf wat in de hand  ;)

Wat voor onderzoek heb je morgen ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3