29 april 2024, 09:14:47

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Nou dan is het maar goed dat hij wat concurentie erbij heeft gekregen ;D ;D ;D

Groetjes Jeanine

Anja

Hoi Jeanine,

Maar daar trekt hij zich weinig van aan hoor. ;D ;D

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Die Yingo doet gewoon mee, of hij al járen bij je woont  ;D!
Leuk hoor!! Fijne dag morgen bij Wilma!!

Groeten Petra c :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Dank je wel. Dat zal wel lukken hoor.
Yingo wordt heel goed opgenomen in de groep hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Je bent allang weg, dus ben ik veel te laat met plezier wensen ;)
Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad (maar dat weet ik eigenlijk wel zeker ;D )
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

HOi Anja

Je hebt weer hele mooie foto's geplaatst zeg.

JE bent ondertussen al lang en breed bij Wilma, maar ik wil jullie toch nog even een hele fijne dag wensen.

mara

Romy

Hoi Anja

Je hebt echt héél veel supermooie foto's geplaatst! Ik heb er heel erg van genoten!
Wat grappig dat ik het goed had over Yara  ;D
En de fotoserie van Yingo was super! Een echt mannequinvalkje  :D
Ook de kroelfoto's zijn zo vertederend mooi!

Super gewoonweg  ;D

Groetjes
Romy

Wilma1

Nu voor de 3eX een up date van vandaag  >:( de laptop loopt steeds vast en als ik bíjna klaar ben...plof..... en NIETS meer mee te doen....grrrrmmmmmbbbblllllllll  >:(

Oke dus... de bank is goedgekeurd, Ton en Anja zaten knusjes naast elkaar  ;D

Om half 11 waren ze op station Zaandam en Piet heeft ze opgehaald vandaar. Ze kenden elkaar niet, maar voor Ton en Anja was De BMW een herkenning en Piet "keek uit" naar een man, vrouw en hondje  ;D dus ze zagen elkaar snel  ;)

Het was heel erg gezellig, al moesten ze  daar bijna een rondje Nederland voor doen  ;D maar wat je ver haalt is lekkerrrrrr  :P  ;D ;D ;D

Het weer was ook heel meegaant  :D en we hebben vanmiddag heerlijk buiten gezeten in de zon, met een hapje en drankje was dat zeker uit te houden  :D

Doggy keek haar oogjes uit, want poesjes kende ze niet en plots stond te telkens weer oog in oog met zo'n vreemd beest  ;D Ze heeft héél wat bij te blaffen met Pukkie, van al haar belevenissen. Eerst op de fiets, toen in de trein en daarna in de auto  ;D en toen die vele poezen hier  ::) :P wat zal ze slapen vanavond en vannacht ;) en mss dromen ??? ???  ;)

De SOTO is ook in de smaak gevallen, eerst eens even kijken wat er allemaal in dat bord moet en vooral HÓE, want anders stroomt het over  :P


eerst de rijst...


taugé..


een ei...


gefruite uitjes...


de soep....


dan de peterselie....

en tot slot naar eigen smaak e.v sambal  :D


en toen het eerste hapje...... stilte  :-X ..... mmmmm...... lekkerrrrrrrrrr  ;D ;)


Doggy bleef er uiteraard bijzitten, want stel je voor dat Anja wegloopt zonder Doggy mee te nemen  ::) ;D

WIJ vonden het een zeer geslaagde dag vandaag en gaan zeker nog eens naar Helmond toe  :D





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

hoi,
Dat ziet er lekker uit ;D ;D ;D ;D
Fijn dat het zo gezellig was!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Citaat van: Anke (til) op 14 oktober 2007, 20:55:54
hoi,
Dat ziet er lekker uit ;D ;D ;D ;D
Fijn dat het zo gezellig was!
Groetjes Anke


Je kunt zó vanaf het scherm opscheppen hoor  ;D met wat fantasie proef je de smaak ervan  ::) :P
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Anke,

Het was reuze gezellig en we hebben ook heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten.

Hoi Mara,

Dank je wel.
Het is een supergezelligeheerlijkezonnige dag geworden.

Hoi Romy,

Dank je wel hoor. Kroelfoto's vind ik altijd erg vertederend.

Hoi Wilma,

Als ik de foto's zie dan krijg ik gewoon weer honger ;D ;D ;D ;D
Ton Doggy en ik vonden het ook een zeer geslaagde dag. Ik hoop dat we volgende week ook zulk weer hebben.

Hoi Anke,

En..................heb je het al geproefd ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Bello

Zoooooooooooooo

Maar dat zag er gezellie uit zeg!!!
Maar was Lisa niet mee?

Zo'n bezoekjes zijn altijd leuk hoor!!!

Jammieeeeeeeeeeeeeeeeeee

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hey ...dat zag er erg lekker uit ! Spijtig dat
er niets uit mijn pc kwam van dit !! Hihihi...
Ziet er gezellig uit daar !!! Grtjs. Ann



Kaatje

Hoi Anja ( en Wilma ),

Heel erg leuk om te lezen dat jullie zo ontzettend genoten hebben en wat zag het eten er ontzettend lekker uit ! Hele leuke foto's en het weer zat gisteren ook inderdaad heel erg mee ...  :D

Lekker dat jullie buiten nog even van het najaar hebben genoten, .. een succesvolle dag lees ik wel ! Super  ;D

Groetjes Karin

Peggy

Hoi hoi anja,ton en wilma en piet,
Ik lees het al ;  jullie hebben een hele gezellige zonnige dag gehad. kei leuk !! Foto's zien er ook gezellig uit.Wat grappig dat Doggy ook vd partij was.
Gezellig dat jullie,  Wilma en Piet, een keer richting Helmond komen  ;D

Ik ga gauw even teruglezen Anja...effe mooie foto's bekijken  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier