21 augustus 2025, 04:13:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Wat fijn zeg, vandaag al douchefoto's
Je verwent ons nogal hoor, Anja! Zoveel foto's van je valkjes en vandaag dan nog extra foto's  :D
Ze hebben allemaal een heel goed gewicht!

Groetjes
Romy

Kaatje

Yes,

Vandaag al foto's .... Dat wordt echt weer genieten zeg  ;D ;D

Ik kom straks zeker weer spieken hoor, nu maar even wat doen hier want Paco heeft een nieuwe manier van kanariepluimpje spelen ...

Hij loopt dan naar de rand van de bak met het pluimpje, kijkt naar beneden en laat hem dan los  ::) Erg lief natuurlijk om mee te helpen met lege dingen op te ruimen maar alles ligt achter de bank !!

Nou ja, ze hebben ook al mijn behang in het vizier gehad ( Paco dan ) en er flink aan lopen pulken  >:( En als onze kinderen het behang beschadigden nou dan waren de rapen gaar, ... Het trapgat, en dan de hoek is wel 3x opnieuw behangen en dit is niet zo erg !?

Vind het echt zonde  :P en ga straks kijken voor een hoeklatje en nog een hout plakplintje ... Wat een leven hebben de valkjes toch ... zou zo wel voor een week willen ruilen  :P

Gezellig hoor, heel veel plezier bij Wilma  :D

Groetjes Karin

Silke *

Hoi Anja,

Wauw, zo'n mooie en zooo véél valkjes die je hebt!!  :D

Zitten die dan allemaal binnen? En in 1 grote kooi of verschillende kooien??

Silke
xx

Yvette

Hoi Anja

Ik maakte maar een grapje

Anke

Hoi Anja,
ik ben even een dagje niet op het forum en ik mag meteen genieten van een heleboel foto's ;D
Het was weer heerlijk om al je schatjes te bewonderen!!
En dan vandaag ook nog douchefoto's, mijn dag kan niet meer stuk ;D ;D
Wat gezellig dat je morgen naar Wilma gaat!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ann

De ene blijft beter zitten dan de andere. Maar als het klaar is dan willen ze er ook gelijk weer vanaf.

Hoi Romy,

Ja een dagje eerder dan normaal. Zo even boodschappen doen ed en dan de valkjes douchen.

Hoi Karin,

Paco denkt ik zal mijn vrouwtje eens bezig houden ;D ;D ;D
Het behang dat ken ik.....waarom denk je dat ik platen aan de achterkant van de kooi tegen de muur heb.
Dank je wel en dat plezier dat gaat wel lukken.

Hoi Silke,

De 12 valkjes zitten allemaal binnen in 1 grote kooi. Deze is 1 meter breed en 75 cm diep en 1 meter 56 hoog.

Hoi Yvette,

Weet ik toch.

Hoi Anke,

Ik dacht zal Anke eens laten genieten ;D ;D

Groetjes Anja

Silke *

Hoi,

staan er ook foto's op van je kooi?
Dan kijk ik eens, want bijna 300 blz doorkijken is ook een beetje veel  :D

Groetjes
Silke

Anja

Hoi Silke,

Kijk eens. Speciaal voor jou.

Nu hangt er meer speelgoed in hoor en er zitten nu ook valkjes in.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Hele mooie gewichten hebben je valkjes. Ik wil je alvast veel plezier wensen bij Wilma morgen. Doe je haar de groetjes van me!!

mara

p.s. vandaag al douchefoto's. YESSSS

Silke *

Hoi Anja,

bedankt voor de foto te plaatsen  ;D

Je hebt lekker veel ruimte hé, voor je valkjes??!

Had je de kooi mss al klaargezet voor als je je eerste valkje ging ophalen?

Groetjes
Silke

Anja

13 oktober 2007, 17:40:24 #4165 Last Edit: 13 oktober 2007, 17:42:26 by Anja
Hoi Mara,

Dank je wel en ik zal de groetjes overbrengen.
De douchefoto's zijn gemaakt maar ik moet ze eerst zelf bekijken.

Hoi Silke,

Graag gedaan. Toen wij deze kooi kochten toen had ik al 10 valkjes. Aangezien ik toen 2 opvangvalkjes ging krijgen hebben we deze kooi gehaald. De 2 opvangvalkjes zijn inmiddels herplaatst maar de leegte is alweer aangevuld.

Groetjes Anja

Silke *

Hoi,

ahzo, ik begrijp het  :D

Welk valkje is eigenlijk je nieuwste?

Silke
xx

Kaatje

Hoi Anja,

Trek Ton eens aan zijn staart  ;) Zeg maar, ze willen douche foto's ziehien  ::) ::)

Groetjes Karin

Anke

Hoi,
Ton heeft het druk dus daarom alvast een douche foto voor de ongeduldige Karin ;D ;D ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Ik wacht geduldig, en anders zie ik ze morgen. Ben net naar de videotheek geweest en heb 5 films gehaald. Allemaal fantasy films, dus dat wordt genieten.

Maar ik ben evengoed heel erg benieuwd!

Mara