29 april 2024, 05:54:32

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

;D spannenddddddddddddddddddd ;D
Groetjes Chantal en de valkjes


Anja


Yingo bij Lisa.


Op de weegschaal.




Yuultje en Yingo.


Dan maar weer wat afstand....






Yelo op haar favo plekje.


Yingo




Yunah bij Mara.


Yingo






Zelfs Yingo spreidt de vleugeltjes.


Yahoo gaat gewoon boven op Yuultje staan :o :o :o


Onze acrobaat.


Yingo geniet echt.










Pssssst.....ik wil je iets vertellen....






Wat is hij toch een schatje.


















Yeuntje




Yubel


Yuultje komt even kijken.




Yubel





Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijke, mooie,frisse,gezellige spetterende foto's ;D
Erg leuk om te zien hoe Yingo meteen mee zit te genieten!
Je hebt een prachtige nieuwe aanwinst! @Mara: je staat er weer prachtig op (nu kunnen we je nieuwe coupe bewonderen ;)
Kortom ik heb weer genoten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Ik heb super genoten van de foto's!
Yingo is echt een mooi en blijkbaar een lief schatje  :-* Wat fijn dat hij al meteen overeen komt met de andere Y-tjes!

Groetjes
Romy

Sharon

Hoi Anja,
wat een superleuke en mooie foto's weer zeg! Ik heb er weer van genoten. Wat leuk dat Yingo al direct in de smaak valt bij de andere Y-tjes en al meteen lekker meegeniet van de douche. Fijn dat het ophalen goed is verlopen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Anja

Inderdaad, moe maar voldaan hoor. Poeh poeh.....heb ondertussen al gedoucht, gegeten en net even met Oscar en pap gaan wandelen, even wat anders dan zitten.  ;D

GRAAG GEDAAN

Hele mooie foto's, maar ik had het al in real life gezien.  ;D Dank je wel voor de gezellige middag en je verrassing. En ik heb de foto's per mail ontvangen, bedankt!

:-*  :-*  :-*   :-*

mara

Kaatje

Super super en nog eens super ....

Geweldig weer alle foto's   :D Mijn email ligt eruit ( casema heeft weer eens storing met de mailserver ) dus ik ben toch maar even zo komen spieken en tada !!! Nieuwe foto's, ... zelfs van Yingo  :D

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben en wat is Yingo een schatje om te zien !! Het is net alsof hij er al weken bij is ... zo word hij opgenomen in de groep  :D

Enuhhh Ton is ook helemaal weg van Yingo natuurlijk ... een foto is weer heel anders dan in real life  :D

Hi hi .... leuk hoor Mara en idd je kapsel is echt weer lekker kort, ... als je haar maar goed zit hè  ;)

Fijn hoor Anja, ... ik ben erg blij voor jullie  :D

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Haha, mijn haar zit niet goed. Normaal is het veel stekeliger, had namelijk bewust geen gel in mijn haar gedaan...  ;D

Mara


Kaatje

Citaat van: Mara op  7 oktober 2007, 18:39:36
Hoi Karin

Haha, mijn haar zit niet goed. Normaal is het veel stekeliger, had namelijk bewust geen gel in mijn haar gedaan...  ;D

Mara


Hi hi ... nou ik vind het nu ook heel vlot en mooi hoor ... het kan dus alleen nog maar mooier worden  ;D

Groetjes Karin  ;)

Anja

Hoi Chantal,

Dat is het zeker.

Hoi Anke,

Dank je wel hoor.

Hoi Romy,

Het gaat goed met de acceptatie van Yingo.

Hoi Sharon,

Fijn dat je hebt genoten. Hij is echt een schatje.

Hoi Mara,

Jij ook bedankt en graag gedaan.

Hoi Karin,

Dank je wel. Ton vindt hem ook geweldig hoor. Hoop dat je mail het weer snel doet.

Hoi Mara en Karin,

Beauty tips ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Het is dus niet bij kijken alleen gebleven, maar Yingo heeft lekker mee gedaan. :D

Ben jij niks vergeten ?  ::) :P

Groetjes Marlies ;)

Mara

Hoi Anja

Graag gedaan hoor lieve meid. Dat weet je toch. Ben nu aan het proberen om mijn ouders warm te maken voor een cathi als Punky er een keertje niet meer is (hoop dat hij nog lang mee gaat hoor)!!  ;D

En die beauty tips...ik ben helemaal vergeten te zeggen dat je nieuwe kleur leuk bij je staat.

mara

Anja

Hoi Marlies,

Huh ben ik wat vergeten. Ik pieker me suf. Heb ik iets bij je laten liggen dan?
Vertel vertel vertel.

Hoi Mara,

Dank je wel en wie weet willen je ouders dat wel.

Groetjes Anja

♪ Marlies

Je hebt niks laten liggen.
Het heeft met je dagboekje te maken. ::) :P

Anke

wahahahaha die Marlies die let wel heeeeeeeeel goed op ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes