28 april 2024, 21:23:02

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: Anja op  5 oktober 2007, 21:12:24




Hihi, deze doet me denken aan die tekenfilm van Disney, Junglebook. Daar zitten 2 gieren in, en die ene steeds van: "wat gaan we doen? wat gaan we doen?"... ;D Doet dit valkje me errug aan denken :D. Wel een scheetje overigens, net als de rest ;).

Groetjes, Sanna

Yvette

Ik heb weer van je foto's genoten en mag ik ook weten wat je 2e en 3e letter is?

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Mara,

Zondag maak ik de naam pas bekend.

Hoi Yvonne,

Af en toe ben ik best slim hoor ;D ;D ;D

Hoi Anke,

Dank je wel. Fijn dat je het met me eens bent.

Hoi Karin,

Dank je wel.

Hoi Sanna,

Nu je het zegt. De houding klopt precies.

Hoi Yvette,

Nee ik geef geen letters meer kado. Zondag zeg ik de naam pas. ;D ;D :o :o :P :P

Hoi Petra,

Nu wordt het toch wel spannend hoor.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Hoi Anja, nu heb ik jouw dagboek ook gevonden.. en jemig zeg.. wat een valkenfeest bij jou thuis.. en allemaal Y-tjes ook nog.. wat ontzettend leuk zeg!

ik ben nu ook wel benieuwd naar zondag... ik hou je dus maar goed in de gaten!  ;D

groetjes Debby


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Yvette

Hoi Anja

Ik kan altijd proberen he en het was een test

Romy

Hoi Anja

Je hebt hele lieve foto's geplaatst!
Zoals het valkje op de 1e foto zit, zo zit Flupke ook heel vaak  ;D

Ik ben zooooooooooooooooooo nieuwsgierig naar morgen! Hoe je valkje gaat heten en hoe hij gaat reageren op je andere valkjes!!!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Je zegt de naam me toch wel zondag in de auto he! Ben wel heel erg benieuwd....hihi.....

Wat spannend zeg.

mara

♪ Marlies

Citaat van: Mara op  6 oktober 2007, 11:21:27
Hoi Anja

Je zegt de naam me toch wel zondag in de auto he! Ben wel heel erg benieuwd....hihi.....

Wat spannend zeg.

mara


Zo niet, dan laat je d'r maar lopen. ::) :P ;D ;D ;D

Mara

Citaat van: Marlies op  6 oktober 2007, 11:22:51
Citaat van: Mara op  6 oktober 2007, 11:21:27
Hoi Anja

Je zegt de naam me toch wel zondag in de auto he! Ben wel heel erg benieuwd....hihi.....

Wat spannend zeg.

mara


Zo niet, dan laat je d'r maar lopen. ::) :P ;D ;D ;D


Hoi Marlies

Ow, dat is wel erg cru hoor..... ;D

Mara

Anke

Hoi Anja,
Hoe gaat het met al je gevederde vriendjes?
Weten ze al dat y.... erbij gaat komen?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Debby,

Wat leuk dat je in mijn boekje komt lezen. Ja spannend is het wel hoor.

Hoi Yvette,

Proberen mag je altijd maar ik trap er niet in hoor.

Hoi Romy,

Dank je wel.
Nog 1 dagje wachten hoor.

Hoi Mara,

Dat weet ik nog niet hoor. ;D ;D ;D ;D

Hoi Marlies,

:o :o :o :o Nou moet ik ze dus de naam zeggen ;D ;D ;D

Hoi Mara,

Helemaal mee eens hoor.

Hoi Anke,

Goed gaat het. Ze hebben nu rode pepers en tauge en ze zitten heerlijk te smullen.

Ik heb ze al helemaal voorbereid op de komst van Y....

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

De voorbereidingen hier zijn helemaal klaar...heb alleen niets in huis voor tussendoor....mhm...eens kijken of ik hier toch nog wat kan vinden......Maar verder alles prima. Navigatie gaat morgenvroeg de auto in, telefoon is opgeladen, auto is getankt, bandenspanning is gemeten, heb een nieuwe cd gebrand met de nieuwe van nightwish  ;D....dus kom maar op.

Mara

Kaatje

Hoi Anja,

Ik ben inderdaad heel erg benieuwd naar morgen en hoe de andere Y-tjes zullen gaan reageren en uiteraard hoe het nieuwe Y-tje weer gaat reageren op de andere Y-tjes :D

Maar dat kunnen we met een gerust hart aan jouw overlaten, hihi ... goh wat zal jij al de kriebels in je buik hebben ! Gaat Ton mee of blijft hij geduldig thuis !?

Enuhhh wel gelijk foto's maken hè ... en de naam want we zitten volgens mij allemaal op hete kolen hier  :D

;D ;D ;D ;D

Karin

Kaatje

Citaat van: Mara op  6 oktober 2007, 16:29:55
Hoi Anja

De voorbereidingen hier zijn helemaal klaar...heb alleen niets in huis voor tussendoor....mhm...eens kijken of ik hier toch nog wat kan vinden......Maar verder alles prima. Navigatie gaat morgenvroeg de auto in, telefoon is opgeladen, auto is getankt, bandenspanning is gemeten, heb een nieuwe cd gebrand met de nieuwe van nightwish  ;D....dus kom maar op.

Mara


Dat beloofd wat ... nu wordt het nog spannender !!! Go Mara !!!

Groetjes Karin