2 mei 2024, 21:41:59

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Wilma,

eh dan moet ik dus uit eigen ervaring zeggen dat dit soort dit ook doet, het vrouwtje had na de paring het mannetje zo verwond dat deze is dood gegaan.

Je hoort het als ze gaan knokken en ach, dan kopp je toch gewoon zo'n leuke 2e kooi erbij......

Zijn wel nog jonkies dus gewoon ff opletten hoor.


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Romy

Hoi Anja

Wat fijn dat je een 2e hamstertje bij hebt gekocht! Als ik het goed begrijp heb jij een soort die wel sociaal is toch? Dan is het echt wel het beste dat ze een soortgenootje hebben.

Het is eens fijn om 'gewone' foto's van het leven van je huisdiertjes te zien, echt fijn!

Groetjes
Romy

danielle

Hoi Anja,
Wat een leuke foto's heb je weer geplaatst.
En wat een lieve hamstertjes. Ik heb vroeger ook een hamster gehad een zwarte 'goud' hamster  ;D (Flopje), dat was echt een leuk beestje en mijn vriend had ik zo'n hamstertje (trippeltje) kado gegeven die jullie nou ook hebben. Dat was een heel actief beestje. Helaas was die wel alleen, we dachten dat die niet samen konden  :-\ .  Verder heb ik vroeger altijd woestijnratjes gehad, die had ik wel met z'n tweeen een keer heb ik zelfs een nestje gehad, dat was echt super leuk!

Groetjes Danielle

Wilma1

Citaat van: Bello op 24 september 2007, 21:26:59
Hoi Wilma,

eh dan moet ik dus uit eigen ervaring zeggen dat dit soort dit ook doet, het vrouwtje had na de paring het mannetje zo verwond dat deze is dood gegaan.

Je hoort het als ze gaan knokken en ach, dan kopp je toch gewoon zo'n leuke 2e kooi erbij......

Zijn wel nog jonkies dus gewoon ff opletten hoor.


Dorothé


Ja, dat van paren en doden weet ik.....lekker dames die hamsters  ::) en dat je het hoort geloof ik zeke, want dan gaan ze echt gillen  :o ach en idd een 2e kooi  erbij, we maken er gewoon een appartementen gebouw van voor het raam  ;D
:P Wilma

ps...volgens mij moet je een hamsterboekje aanmaken Anja  ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Allemaal,

Dank je wel voor jullie leuke reacties. Wilma de link heb ik ook gevonden en dat had ik ook gelezen vandaar mijn aankoop.

Bij de Jumbo hebben ze echt geen hamsters hoor ;D ;D ;D ;D :P :P :P

Lekkere dames zijn het maar wist jij dat ik ook al aan mijn 3de man zit ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nee ik ga geen hamster boekje beginnen.

Yubel zit nog steeds te fluiten en derest slaapt al. Yahoo is echt zwaar in love. Wel erg lief om te zien hoe hij zich uitslooft.

Groetjes Anja

Sharon

Hey Anja,
wat ontzettend leuk dat Yahoo verliefd is. Het is zeker wel mooi om te horen, al die fluitconcerten van hem. Levi kan helemaal nog geen deuntjes fluiten  :-[ :-[ Hopelijk komt dat nog wel.
Denk je dat het wederzijds is of toch niet? Het zou wel heel leuk zijn als ze een koppeltje zouden worden, toch?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Sharon,

Yara moest er in het begin niet erg veel van hebben. Ze liep dan gewoon weg. Yahoo ging dan krijsend achter haar aan. Nu blijft ze zitten maar ik heb ze nog niet zien kroelen.
Yara zit nu te eten en Yahoo wil dan bij haar zitten. Zij wil eten dus...................Yara wordt boos en gaat dan blazen. Eigen schuld je moet ze ook niet vervelen  als ze aan het eten zijn.

Groetjes Anja

caro

Hoi Anja,

Ook ik zal het nog een keer zeggen (vervelend he) leuke foto's weer.

Het is bij jou bijna een dierentuin. Leuke hamsters hoor.

Die Yubel toch, wat een druktemaker, ligt echt aan de naam hoor. Mijn Yubel is ook zo'n druktemaker.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1


DIT zijn de kolven die ik erin doe en ze zelf openmaken en het katoen eruit plukken!!!




http://www.youtube.com/watch?v=3tD6HihrFzE

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik weet niet precies wat ze bij de Jumbo met hamsters doen..... ;D

Hoi Anja

Hoe is het vandaag in het 10 sterren hotel van de Y-tjes?

mara

Wilma1

Citaat van: Mara op 25 september 2007, 17:49:11
Hoi Wilma

Ik weet niet precies wat ze bij de Jumbo met hamsters doen..... ;D



mara



:o HUH ??? IKKE NIET BEGRIJPEN  :P


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Je bedoeld de JUMPER niet de JUMBO....volgens mij willen ze bij de Jumbo geen hamster...die kunnen ze niet verkopen.  ;)

Mara

Wilma1

Hahahaha  ;D zei ik JUMBO  ::) :P okè okè JUMPERRRRRRRRRRRRRRRR ...IK mag me vergissen hoor, boven de 50 mag dat LEGAAL!!!!

Het onweert hier weer  :-\ is nog wel droog...och vannacht zóóóó'hard  :o om 4 uur zat half Zaandam rechtop in bed  :o :o :o een erórrrrme klap  :o....INSLAG....in het ziekenhuis  :o :o :o

Wowwww, ik was klaarwakker!!! En ik niet alleen hoorde ik vandaag!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Anja,
Ik ben 1 dag niet op het forum en meteen heeft Lisa er een hamstertje bij :o ;D
Wat een snoepje is zoowy. Heb je nu een mannetje en een vrouwtje? Pas maar op je hebt zo een nestje ;)
Ik heb weer genoten van al je foto's.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Caro,

Nee hoor echt niet vervelend. Ik hoor (lees lees) het graag.
Yubel kwettert wat af en komt nu zelfs ook een kroel halen.

Hoi Wilma,

Ik zal eens kijken of ze die hier ook hebben. Lief filmpje hoor.

Hoi Mara,

Hier is het goed hoor. Zoals eerder gezegd Yahoo is in love. Yubel kwettert er op los en Yuul heeft haar draai ook gevonden. Vanochtend woog ze 85 gram en ze heeft gisteren helemaal geen pap gehad. Als ze morgenvroeg weer 85 gram weegt dan stop ik met de pap.

Hoi Wilma,

Hier regent het nu wel. Van onweer geen sprake gelukkig.

Hoi Anke,

We hebben nu 2 vrouwtjes.

Groetjes Anja