10 mei 2024, 02:22:08

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hoi Anja

Wat een leuke douche foto's weer en ik zie dat juffie Yuultje ook al is mee wezen douchen  ;D, wat is het toch nog een babytje he hihi, dat koppie  :-*

Groetjes Chantal en de valkjes


Romy

Hoi Anja

Ik heb heel erg genoten van je prachtige douchefoto's!

Groetjes
Romy

Peggy

Hoi Anja,
Dus het gaat goed met Yuultje,lees ik? Superr! Had niet anders verwacht hoor;  jij krijgt volgens mij ieder valkje groot  ;D Ik lees nu ook dat Lisa ook weer een nieuw huisdiertje heeft. Komisch beestje hoor jullie Zinny. Veel plezier hè Lisa met je nieuw hamstertje.
Enne lieve Anja,  ik zie je vanmiddag.Gaan we lekker shoppen bij de Jumper  ;D De jongens gaan ook mee want vóór de jumper staat een kastanje boom  ;D  en mijn jongens sparen,  je raadt het al,  kastanjes  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Anja

Wat lees ik nu? Lekker bij de Jumper geweest?  ;) Hoe is het met de valkjes, de valkaries, de doggies en de hamster?

Mara

Kaatje

Citaat van: Coco en Chantal op 24 september 2007, 08:21:11
Hoi Anja

Wat een leuke douche foto's weer en ik zie dat juffie Yuultje ook al is mee wezen douchen  ;D, wat is het toch nog een babytje he hihi, dat koppie  :-*



Zeker heerlijk om te zien dat hele kleine snuitje !! Ze zijn gewoon om te  :-* :-* ... wat een heerlijke diertjes zijn valkjes toch  ;D

Anja

Hoi Chantal,

Ze vind het heerlijk om te badderen. Heb haar daarna lekker in een handdoek gewikkeld. Ze krijgt nu alleen 's avonds nog pap.

Hoi Romy,

Fijn dat je hebt genoten.

Hoi Peggy,

Ja hoor het gaat de goede kant op met Yuul. Was erg gezellig bij de Jumper maar ik vind toch echt dat je een schildpad moet kopen hoor ;D ;D ;D ;D

Hoi Mara,

Lekker geshopt weer. Alles gaat goed ik heb wat foto's.

Hoi Karin,

Dank je wel.

__________________________________________________

Yahoo is verliefd. Hij loopt Yara overal achterna en hij fluit de mooiste serenades.

Hier heb ik nog wat foto's.


Wat is ze nu weer voor lekkers aan het maken.


Gezellie bij elkaar.




Lief


Rek.............


en strek


alweer een kroel.


Yubel










Fladder fladder




Yuultje



Geloof het of niet maar ik vond 1 hamster weer zielig dus is er 1 bij gekomen.


Hallo ik ben Zoowy





Groetjes Anja

Yvette

Hoi Anja

Je hebt weer prachtige foto's gemaakt van je valkjes
En wat zijn Yuultje en Zoowy heel erg schattig

Sally

Hallo anja,

Ten eerste wil ik even zeggen dat je een hele mooie handtekening hebt!.
En je hebt er weer zo'n mooie foto's opstaan!.
Leuk dat je speeltjes voor Sharon hebt gekocht.. En helemaal niet zo duur heb ik al van Sharon gehoort!. Hadden wij hier ook maar zo'n winkeltje waar je leuke speeltjese kunt kopen.

Wat lief dat je voor zippy een maatje hebt bij gekocht.
Zoowy is ook een heel mooi hamstertje!

groetjes

*Petra*

Hoi Anja,

Tuuuuuuuurlijk, Anja laat zo'n hamstertje toch niet alleen zitten  ;D!
En Peggy een schildpad? Gewoon doen, ik heb er ook eentje! Een zaagrug, hij is al wel een jaar of vijf bij ons  :D!
Mooie foto's anja, ze zijn zo lief voor elkaar!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Lieve lieve Anja,  deze peggy wil geen schildpad...ik zou niet weten wat ik met zo'n beestje moest doen MAAR Sam vond het prima als hij ipv een schildpad nog een valkje zou krijgen  ;D ;D
Duss Petra; ik heb geen schildpadje gekocht  ;D

Het was zeker weer gezellig,je even gezien te hebben Anja. Mijn kinderen vinden je ook zo leuk. Willen de hele tijd met je kletsen  ;D

Zoowy is trouwens ook wel een leuke naam  ;)
Veel plezier ermee hè Lisa.

Tot gauw maar weer Anja en Ton

gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sharon

Hoi Anja,
wat een leuke foto's heb je toch weer gemaakt.
Het zijn echte schatjes hoor.
En dat er een tweede hamstertje bij zou komen... Tja, dat was wel een beetje te verwachten  ;) :P
Wel heel lief en leuk hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kaatje

24 september 2007, 20:01:26 #3731 Last Edit: 24 september 2007, 23:37:37 by kaatje98
Hahaha,

Owhhh Anja, wat heb je toch een enorme liefde voor dieren en wat ontzettend lief dat je er nog een hamstertje bij hebt gekocht !

Ik kreeg een super grote glimlach op mijn gezicht en dacht echt ... dit is typisch Anja, .... en dat terwijl ik je niet eens ken, hahaha zou dit ook een soort gevoel zijn net als jou met je intuïtie  ;)

Hoe je lieve hondje ook naar je kijkt, zo vol met vertrouwen en tros op zijn snuitje ... zo van kijk eens ... dit is mijn bazinnetje  ;D

En wat is Yuultje een lieverdje zeg, allemaal trouwens maar Yuultje heb ik nu zo heerlijk van dichbij gezien en ze is nog zo lekker klein ... wat een dotje !!

Lisa is vast heel blij met zo'n lieve gewone moeder en dierenmoeder  :D

Ik heb genoten van je hamster verhaal en foto's in ieder geval  ;D

Groetjes Karin

Mara

Hoi Anja

Wat een scheetje zeg, jullie Zoowy, ik zal de 21ste de nieuwe aanwinsten heel goed bewonderen.  ;D Ik heb ook nog een kleine verrassing voor je.  ;D

Echt, hele mooie foto's. Oscar had vandaag wat lekker pedigree blikvoeding. Die keek ook zo als Pukkie daar kijkt.  ;D

Mara

Wilma1

http://www.hamsterland.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Ik heb hier een link van Hamsterland, met allerlei info en óók een forum als je wilt ...hahahahahahahaha  ....

Daar heb ik meteen de vraag gesteld over de katoenkolfen....die watten kant en klaar in een zak, koop ik niet, want vond ik er al knoperig uitzien...ik koop allen losse dingen voor nestmateriaal....

Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg?!

Ik hoop dat jou 2tal net zo goed gaat als de mijne  :D, ook al zie je ze niet veel overdag, als ik ze s avonds bezig zie is dat zoooo leuk :D
;) Wilma
;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

24 september 2007, 21:09:49 #3734 Last Edit: 24 september 2007, 21:13:20 by Wilma1
Kijk wat ik er vind  :D :D :D

Solitair
Sommige hamsters, zoals de Syrische hamster en de Chinese dwerghamster zijn solitair. Dit betekend dat ze niet samengehouden kunnen worden en dus alleen leven. Ze zullen gaan vechten als ze samen met hun soortgenoten worden gehouden.


De Russische, Campbelli en Roborovski dwerghamster kunnen wel samen gehouden worden en zijn dus sociaal. De Roborovski dwerghamster schijnt het beste samen met zijn soortgenoten gehouden te kunnen worden


Onze kunnen dus wel samen  :D je kunt nog veel vaker naar de Jumbo !!!!!!!  ;D ;D ;D

Citaat van: Mara op 24 september 2007, 20:03:37
Hoi Anja

Wat een scheetje zeg, jullie Zoowy, aanwinsten heel goed   ;D Ik heb ook nog een kleine verrassing voor je.  ;D
Mara


een dwerghamster ??? ??? ???   ;D ;D ;D ;D

:P Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3