28 april 2024, 21:30:14

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ik kan gewoon niet meer zeggen dan:

Wat een geweldige foto's,maar dan ook echt allemaal,stuk voor stuk !!!!  ;D ;D  :-*

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*



Zo zag hij eruit, ik heb hem toen thuis meteen opgezocht op internet.. Een rare snavel voor een kaketoe, zoals wij hem kennen..
Maar ik hoop dat ik hem jullie aan kan wijzen  ;D.

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Yvon,



Hoi Petra,

Ik weet toch niet meer of ik die gezien heb. Heb ook zoveel vogels gezien. Je moet hem maar gewoon aanwijzen op de 21ste.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Even alles terug zitten lezen en wat fijn om te lezen dat Yuultje zo lief is ! Wat ontzettend lief van Chantal zeg, echt fantastisch dit ! Wat een ontzettende gave foto's van het NOP dagje, wat zullen jullie genoten hebben met zijn allen  :D

Het blijft een genot om naar alle foto's te kijken, je bent maar bevoorrecht met zo'n privé fotograaf hoor  ;)

Bedankt voor je ontzettend lieve berichtje in mijn boekje, .... Je bent een echte kanjer Anja, ik hoop dat je de ontzettende nare uitslag een plekje kan geven op de manier waarmee jij kan leven ! Ik heb enorm veel bewondering voor je,.... je bent een toppertje !!

Ook ben ik het met Chantal eens, Yuultje had geen beter huisje kunnen treffen, ik ben heel erg blij voor jullie !

En dan ook nog eens verwend worden door douchefoto's te plaatsen, en jaaaaaaa ik heb 11 Y-tjes geteld  ;D

Lieve groetjes Karin

Coco en Chantal

hoi Petra
op de foto die je hebt geplaats dat is een ''Langsnavel kaketoe''  ;)
Groetjes Chantal en de valkjes


Mara

Hoi Anja

Als we hier nog wat hebben staan de 21ste, dan breng ik je nog wel wat mee. Graag gedaan hoor!!!! Dat weet je toch.  ;D

Mara

Anja

Hoi Karin,

Heel graag gedaan dat weet je toch. En ook jij bent een kanjer vergeet dat niet hè.

Hoi Chantal,

Dank je wel voor het antwoord.

Hoi Mara,

Als je dat zou willen doen, heel graag.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Natuurlijk wil ik dat doen.  ;D

Ik heb nog wat voor je.



Mara

Anja


Mara

HOi Anja

Heel erg graag gedaan!!!!  :-*

Hoe is het me de 11 Y-tjes en de twee valkaries?  ;)

Mara

Kaatje

Citaat van: Mara op 18 september 2007, 18:59:23



Mara


Wat ontzettend mooi Mara, dit wilde ik even laten weten  :-*

Dank je wel Anja, ik ga er gewoon van blozen  :-*

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Die vond ik op internet, en ik moet zeggen, ik vond het zo bijzonder, dat ik het met jullie en vooral met Anja wilde delen.

Mara

Anke

Hoi Anja,
Hoe gaat het hier?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Het gaat goed met de diertjes hoor. Ik merk nu wel dat ze eerder gaan slapen. Het wordt ook al eerder donker dus nu gaan ze eerder de kooi in.

Hoi Karin,

Je hoeft er niet van te gaan blozen hoor. Het is de waarheid.

Hoi Anke,

Het gaat goed hoor. De valkjes doen het goed en Yubel jubelt de hele dag. Lekker gezellig hoor. Ik hoor er de dingne van Yahoo in. OOk het schreeuwen van Yahoo dat ik ooit goed moet gaan kijken wie het doet.

Groetjes  Anja

Mara

Hoi Anje

Hier gaan ze inderdaad ook eerder slapen nu het eerder donker wordt, zowel binnen als buiten. Wat leuk zeg, dat Yubel dingen van Yahoo overneemt!!  ;D

Mara