29 april 2024, 03:47:10

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Hele mooie foto's hebben jullie gisteren gemaakt. Ik heb alles wat ik online wilde zetten, online gezet. Moet nog wat foto's van Jorgen uitzoeken die ik nog wil plaatsen, want die heeft een paar hele mooie gemaakt. En dan ben ik ook helemaal klaar.

mara

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een enige foto's. Ik vind ze prachtig. Die AID-vogels zijn vaak zielig om te zien he. Gelukkig hebben ze nu een beter leven dan dat ze hadden bij hun vorige eigenaars of in de handel.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Manja

Daar heb je helemaal gelijk in. Echt heel erg.

mara

Anke

Hoi Anja,
Ook hier is weer genieten met de NOP foto's ;D
Wat leuk dat je de vogels zo kunt voeren ;D
Tja de AID vogels, het is triest, maar in iedergeval hebben ze het nu wel goed.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Hoi Anja
Ook jij hebt leuke foto's geplaatst :D
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Mara,

Yuultje doet het goed hoor en heeft zojuist lekker mee gedoucht.

Hoi Margreet,

Ik hoop dat je je dienst kan ruilen en dat je dan mee kan.

Hoi Mara,

Dank je wel.

Hoi Manja,

Helemaal mee eens hoor.

Hoi Anke,

Voeren en aaien. Sommige gingen er echt helemaal voor zitten. Maar het is wel oppassen geblazen want er zitten er tussen die behoorlijk hard kunnen bijten.

Hoi Saar,

Dank je wel.

Groetjes Anja

Anja


In een kooi zat een kaketoe en als we stopten met voeren dan ging hij op en neer.

Kijk maar.

http://www.youtube.com/watch?v=MmTODF8Dkgc

Filmpje is gemaakt door Jorgen.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi hoi anja,
Wat een mooie foto's zeg vh NOP. Ik las net dat je er nog nooit was geweest ? dat wist ik niet.  Wat zal jij genoten hebben zeg  ;D  ik zie je daar al rondlopen met een brede glimlach op je gezicht  ;D
Ja het is daar echt heel leuk en zeker als je van vogels houdt.

Wat is precies de afkorting van aid- vogels?  wel heel zielig hoor.Ik kan zoiets ook bijna niet zien,  zo sneu,zo zielig. Wel super natuurlijk dat ze nu wel goed worden verzorgd.

En je hebt weer een 11de Y tje  ;D ;D Gaaaaaafffff
Wat een superlieff gebaar van onze lieve Chantal.
Een heel mooi valkje hoor;  jullie Yuultje  ;D
Heel veel plezier ermee.

Ik probeer de 21 ste okt wel mee te gaan naar het NOP,  lijkt me wel heel leuk. als ik het zeker weet dat ik niet weg moet ofzo dan geef ik me officieel op  ;D

Een hele fijne zondag nog en tot gauw.

Groetekes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

danielle

Hoi Anja,
Ik moest weer een heleboel bijlezen  ;).
Wat fijn dat je twee dametjes zo'n goede plek hebben gekregen, fijn om te lezen.

En gefeleliciteerd met Yuultje!!!!
Ik vind Yuultje nu eigenlijk al heel speciaal, kan je je herinneren dat ik bij Chantal afwachtte of er een cinnamon popje tussen zat? Eerst dacht Chantal dat het alleen maar wildkleur mannetjes waren, omdat ze zo donker waren. Iets later bleek er toch een cinnamonnetje tussen te zitten  :D , maar toen had ik Izzie al gerereserveert. Maar nu is ze dus bij jou en dat vind ik wel heel leuk,  ;D  omdat ik nu weet dat ze gelukkig toch nog een super huis heeft gekregen  :) . Heel veel plezier met Yuultje en geniet ervan. Het is echt leuk he, zo'n jong nieuw valkje. Wordt ze goed geaccepteerd door de andere valkjes?

Wat een leuke foto's van het NOP!

Groetjes Danielle

Coco en Chantal

Hoi Danielle

ja klopt helemaal meid, Yuultje is wel speciaal hihi.
Ja een beter huisje hadden we toch niet kunnen bedenken he voor Yuultje.





Groetjes Chantal en de valkjes


danielle

Citaat van: Coco en Chantal op 16 september 2007, 17:15:57
Hoi Danielle

ja klopt helemaal meid, Yuultje is wel speciaal hihi.
Ja een beter huisje hadden we toch niet kunnen bedenken he voor Yuultje.



Nee een beter huis had je niet kunnen vinden, echt super  ;D
Ook geweldig van je dat je zo'n attent gebaar hebt gegeven aan Anja!

Romy

Hoi Anja

Waauw zeg, zoveel foto's van het NOP! Het lijkt me daar echt super om naartoe te gaan! Maar bij de AID-vogels, daar ga ik toch echt niet naar kijken of ik begin te huilen... Het doet me veel te veel pijn om die vogels daar zo te zien, ook al weet ik dat ze het nu beter hebben...

Komen er vandaag ook nog douchefoto's? Want ik ben erg benieuwd hoe het nieuwe Y-tje dat beleeft hoor!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Peggy,

Het is gewoon super echt waar. Ik kan er uren over vertellen helemaal te gek.

AID staat voor Algemene Inspectie Dienst. De AID brengt daar ook vogels onder net als de Douane, de RVV en de Landelijke Inspectie Dienst.

Je moet gewoon mee op de 21ste.

Hoi Danielle,

Dank je wel. Verhip wat een toeval zeg. Dus eigenlijk was het jou valkje. Nou Danielle ze zit hier in een super gezin hoor. De andere accepteerde haar meteen. Geen moeilijkheden hoor.

Hoi Chantal en Danielle,

Ik ga er helemaal van blozen.

Hoi Romy,

Ik heb er ook een brok van in mijn keel gehad hoor. Dat is de andere kant avn de vogelopvang.

Er komen ook nog douchefoto's maar ik ga zo eerst zelf douchen en de pietekes verzorgen en als ik helemaal klaar ben dan komen de foto's.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Ik ga vanavond vroeg naar bed. Dus ik denk dat ik morgen je foto's kom bekijken :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Ik ben benieuwd naar de douchefoto's maar neem je tijd!!

Hoi Romy

Ik wist niet wat me overkwam, daar bij de AID kooien, echt waar. Ik had het echt te kwaad maar het is de andere kant.

Ga je mee naar het NOP? Dan zullen we samen wachten totdat de andere daar geweest zijn, want het komt bijna op het laatst.

Mara