29 april 2024, 01:03:54

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Anja

En hoe is het nu met jou na de verhuizing van je 2 valkjes en de vreselijke uitslag van je dokter en ben je al een beetje bekomen?

Anja

Hoi Romy,

Dat doet me zeer goed hoor.

Hoi Mara,

Helemaal super dat ze bij Cilia terecht zijn gekomen.

Hoi Monique,

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Je hebt het zelf ook niet al te makkelijk.
Ik hou me maar vast aan het motto "Alles komt goed" positief blijven. Alle negatieve dingen hebben toch een positieve kant.
Dank je wel voor de knuffel en op 21 okt krijg je er echt een.

Hoi Ann,

Ik had al een vermoeden dat jij ook iets hebt mee gemaakt. Dat maakte ik op uit je boekje. Ik blijf doorvechten en door gaan. Heel veel steun aan mijn dieren aan de mensen om me heen en jullie hier op het forum.
Dank je wel.

Hoi Yvette,

Ik ben al een beetje bekomen maar het blijft toch knagen. Ben blij dat ik naar de psycholoog en de logopediste mag.
Komt uiteindelijk helemaal goed hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat fijn dat het meteen zo goed gaat met de twee gezusters.
Dat helpt jou ook vast met het sneller accepteren dat je deze moeilijke keuze hebt moeten maken.
@Cilia welkom op ons forum. Het zou heeeel leuk zijn als je ook een verhalen/dagboekje zou beginnen.
Enne... je hoeft heus niet elke dag te schrijven hoor, 1 maal per week ik ook leuk ;D
Anja: veel plezier morgen bij het NOP!!
Dat helpt vast om de zinnen even te verzetten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo anja,
wat goed dat de 2 zusjes zo goed terrecht gekomen zijn.
En tof dat je bijna naar het NOP gaat. Dat gaat zeker en vast een hele leuke dag worden en je gaat je zinnen goed kunnen verzetten.

hallo cilia
Leuk dat je ook hier geschreven hebt. ze hebben het heel goed bij je!. Tof dat je een verhaalboekje gaat beginnen. Je hoeft heus niet elke dag te schrijven hoor. ik sla soms ook een dagje over. als je echt geen tijd hebt gaat het niet eh. :D

groetjes Sally

carco

11 Y-tjes ??? ;D
Vertel eens missen we hier soms iets?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Citaat van: carco op 14 september 2007, 21:55:35
11 Y-tjes ??? ;D
Vertel eens missen we hier soms iets?

Groetjes: Caroline.


Hee ja... goed opgemerkt Caroline... of is dat soms het vrouwtje van Yoepie? het elfde eitje?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Ik dacht het precies hetzelfde als jullie

Dierenfreackske

Hey....je mag me altijd een pb sturen hoor als je
steun nodig hebt of eens wil babbelen !! Grtjs !!



Anja

Hoi Anke,

Dank je wel. En plezier heb ik zeker weten morgen.

Hoi Sally,

Heb er echt zin in hoor. Ik neem mijn persoonlijke fotograaf mee dus jullie worden overspoeld met foto's.

Hoi Carco,

;D ;D ;D ;D ;D :-X :-X :-X :-X

Hoi Anke,

Nee niet het vrouwtje van Youpie. Youpie en Yolie worden in de titel nooit meegerekend.

Yvette,

;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Ann,

Dank je wel. Ik ga je zeker mailen of Immen. Dat wordt of morgen avond of zondag.

____________________________________________________

Jullie zijn zeker nieuwsgierig of niet....................hahahahha dat dacht ik wel.
Nou hier is het verhaal er achter.
Ik heb van iemand een mailtje ontvangen met foto's van een 9 weken oud valkje.
Ze vond het zo zielig dat ik mijn valkjes moest herplaatsen dat ik een valkje van haar kreeg. Ik noem verder geen namen want als zij dat wil dan meld ze zich zelf wel.
dit is ze dan.





Ze is een cinnamon popje en ze krijgt de naam Yuultje.

Vinden jullie dat niet een heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief gebaar?

Groetjes Anja

Dafrinja

Heeeeeeeeeeey! GEFELICITEERD ANJA!!! Leuk zeg, toch een valkje erbij...een prachtbeestje is het zo te zien.
Veel plezier ermee.

Groetjes!!
Dafrinja

Sharon

Hoi Anja,
wat een schatje is dat zeg! Echt een plaatje.
Wat superlief dat je dat valkje mocht hebben omdat je die andere twee een ander thuis hebt moeten geven.
Heel veel plezier met haar!
Misschien een stomme vraag, maar wat is het NOP??
Heel veel plezier in ieder geval.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Dafrinja,

Dank je wel.

Hoi Sharon,

Dank je wel.
Geen domme vraag hoor. Het NOP is een opvang van papegaaien en andere valkjes. Kijk maar eens op http://www.papegaai.org/

Eris ook een topic gemaakt want op 21 okt gaan we met leden van dit forum er naar toe. Kijk maar eens op http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,22435.0.html
Mischien heb je oo kwel zin om mee te gaan.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Anja

Goh wat lief zeg van Die Iemand ;D ;D

Groetjes Chantal en de valkjes


Bello

14 september 2007, 23:34:57 #3523 Last Edit: 14 september 2007, 23:43:09 by Bello
Hee meiden

Dat is een heel lief iemand en dat is "ons Chantalleke"


Meer zeg ik niet


Dorothé

Wouwie dan komen we haar snel bezoeken!!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sharon

Hoi Anja,
het NOP hè...
Volgens mij ben ik daar al veel vaker geweest. Samen met mijn opa en oma. Ik heb er echt ontzettend leuke momenten beleefd, als het tenminste is wat ik denk dat het is...
Mijn opa en oma wonen in Veldhoven. Helaas is mijn oma 2 jaar geleden overleden, maar de momenten zullen altijd in mijn geheugen blijven.
Ik zou het heel erg leuk vinden om er nog eens naar toe te gaan. Ik hoop alleen dat het emotioneel voor mij niet te zwaar gaat zijn dan.
Er is een grote kans dat ik die dag gezellig met jullie mee ga!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1