21 augustus 2025, 06:00:00

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Anke (til) op  7 september 2007, 20:22:14
HOOI?????
Groetjes Anke

Hoi Anke

Kijk maar eens in buurtcafe 't Valkje. Daar heb ik een tijdelijke bewoner bij ons thuis voorgesteld.  ;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik probeer het ook maar ja......ooit wel maar heel vaak niet.
Gelukkig dat jij hooi van je logeetje ruikt en ik niet. Ik ga er van niezen.

Hoi Anke,

Ze heeft het al uitgelegd zie ik.

Hoi Dorothé,

Youp heeft sinds Yolie er is niet meer gefloten. Yubel daarentegen fluit steeds meer. Of eigenlijk is het brabbelen.

Jannes en Bello gaan ook vast kijken als Catka het naar haar zin heeft in de doos. Een doos in een doos :o :o :o ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Jammer hè van Youp, hezelfde als Ricky. Ik wist het en ging ook echt voor het samen zijn van 2 kanaries  :D vind het erg leuk te zien, dat Ricky zo zorgzaam is voor Romy.

Maar sinds kort komen er af en toe wel fluit geluidje, als zijn de uithalen er niet meer......ja dát is het "risico" van 2 kanarie's, maar ach....een happy kanarie te zien is ook fijn toch ???  :D ;)

En wie weet, mss volgend jaar eitjes ??? Lijkt mij erg leuk!

ff terug bladeren zie ik, voor foto's  :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Waahahahahaha.....wat leuk die kralen....géén parels ???  ::) :P ik zie hem in gedachte al waggelen met die kraal in het bekkie en een andere hem "op de hielen" dit af te pakken  ;D

En even via jouw boekje naar Karin....
Wat een vreselijk leuke vensterbank heb je zo, ik heb iets dergelijks maar die van jou vind ik super!!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Het is of fluiten en alleen zitten of niet fluiten en gezellie samen.
Ik vind het zo goed en ik hoop Youpie ook.

Wij hebben hier ook heerlijk gelachen om de gekste acties om de kraal te pakken te krijgen.

Hoi Mara,

Wow ik ga er helemaal van blozen. Dat vind ik erg lief van je.

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Ik zou er ook lekker voor kiezen hoor om gezelschap te nemen voor mijn kanarie en dan maar wat minder zingen en zien dat ze helemaal happy zijn samen ... Veel leuker  ;D

Hoi Wilma, en dank je wel dat je ook even langs mijn boekje bent gefietst  ;) ...  Ik ben eerlijk wel nieuwsgierig naar jouw vensterbank of speelplek, .... weet zeker dat die er ook fantastisch uitziet ... :D

Groetjes Karin

Anke

Hoi Anja,
Ben je de valkjes aan het douchen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Hoi Anja

En krijgen we vandaag weer die ontzettende leuke douchefoto's te zien

Anja

Hoi Karin,

Helemaal mee eens hoor.

Hoi Anke,

Nee hoor.

Hoi Yvette,

Zeker weten.

Ik heb het douche schema omgegooid. Ik douche ze nu niet meer in de ochtend maar pas in de middag. Dat komt voor mij iets beter uit.
Heb een kei drukke dag vandaag maar de foto's komen nog wel. Heb ze zelf nog niet gezien.
Verder heb ik hier een enorm dilemma :'( :'( :'( :'( Heb eerst Chantal gemaild en als ik van haar antwoord heb dan zel ik het met jullie delen. Het is iig geen nieuw valkje dat kan ik jullie alvast meedelen. Het is een trieste zaak.

Groetjes Anja

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Wat vervelend zeg, wat het ook is... :-\ Ik ben benieuwd.
Sterkte.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Manja,

Dank je wel.

Het volgende is wat er speelt.
Jullie weten allemaal dat ik Yona en Yeva heb opgevangen. Nou is het zo dat ze ze in het begin erg achter de andere valkjes aanjoegen. Ik had zoiets van het zal wel over gaan. Dan gaat het weer een tijdje goed en dan begint het gejaag weer. Het is nu zelfs zo erg dat ze gaan bijten naar de andere valkjes. Ik heb per mail contact gehad met Chantal en ik heb de zeer moeilijke beslissing genomen om ze te laten herplaatsen. Met pijn in mijn hart en met heel veel verdriet ga ik nu dus een oproep plaatsen bij herplaatsing.

Groetjes een verdrietige Anja.

*Petra*

Hey Anja,

Wat onzettend vervelend voor jou  :'(!!
Maar natuurlijk ook voor je andere Y-tjes.
Dus je hebt een keus moeten maken, die niet anders had kunnen zijn. In feite had je dus geen keus!!
Als ze straks een fijn huisje vinden, gaat het best goed komen met ze!! Maar het blijft natuurlijk heel erg balen.

Sterkte ermee ,

Petra  :-*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi petra,

Ik heb alles geprobeert wat ik kon maar ik wil niet dat mijn andere lieverds er de dupe van worden. Niet dat Yeva en Yona niet lief zijn hoor. Dat wil ik absoluut niet zeggen. Dit was nog de enige oplossing. En het doet zeer hoor om dat te besluiten :'( :'( :'( :'( :'(. Ik heb nog zo lang mogelijk gewacht maar het wordt er niet beter op.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Dat moet een moeilijk besluit voor je zijn geweest. Het zal pijn doen om deze twee valkjes te laten gaan. Maar wie weet komen ze op een stekje waar ze beter tot hun recht komen. Dat achtervolgen doen ze ook niet voor niets...je hoort het trouwens niet vaak he?
Het zou heel fijn zijn als je een goed adresje voor ze weet te vinden, waar je ze kan blijven volgen.
Sterkte.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki