21 augustus 2025, 05:07:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Vragen staat vrij hebben ze me altijd gezegd.  ;D Wat een leuke verrassende visite zeg!!

mara

Kaatje

Hoi Anja,

Nou dat is zeker de bedoeling hoor om elke dag een paar X langs te wippen bij de avonturen van de 12 Y-tjes  ;D Ik ben ook erg blij om te lezen dat het niet kwaad kan ( in mate dan ) maar zal de volgende keer dus echt de makreel niet schoonmaken als Paco los is  ::)

Hij werd er echt helemaal wild van zo verzot leek hij erop .. Ook was hij heel erg beledigd toen hij in zijn kooi moest, en was niks anders aan het doen dan rennen en roffelen  ;)

Enuhhh zeker weten dat mijn dag niet meer stuk kan  ;)

Thx meid  :-*

Karin

*Yvon

Hoi hoi

Zo,ik moest ook weer een beetje bijlezen.
En ik las tussendoor dat Yeuntje weer een beetje kan vliegen ?
Ga je haar weer knippen of mag ze nu ook blijven vliegen?
En die Yubel die onder z'n vleugels gekriebeld wil worden.  ;D ;D ;D

En even mijn komplimenten aan Kaatje.  ;D
Vind het heel kunstig van haar om bepaalde boekjes zo helemaal door te nemen,doen er niet veel.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

Dat is waar.

Hoi Karin,

Hihihihi ik zie het al voor me. Jij met een overheerlijk bordje vis en Paco boos in de kooi. Sorry maar ik moet er gewoon van lachen.

Hoi Yvon,

Yeuntje vliegt alleen maar alsze ergens van schrikt. Voor de rest loopt en springt ze zoals gewoonlijk. Nou ik heb ze laten groeien omdat ik dacht dat dan alle kapotte veren (die van een tijd geleden toen ze zich verwond had) uit zouden vallen en dat ik haar dan weer zou kortwieken.
we zien wel hoe het lopen gaat.

En zeker verdient Karin een compliment voor het bijlezen.

Kijk eens Karin speciaal voor jou.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Echt bedankt voor de mooie veer ga er haast van blozen * bloos * ... jij ook uiteraard bedankt Yvon  ;D Het is heerlijk om te doen en ga ook zeker jouw boekje volgen hoor ! Ik ben nu in Sally haar boekje bezig, deze is inderdaad heel goed en vanaf het begin te volgen en ik geniet nu al met volle teugen  :D

Dan had ik al een heel stuk in Anke haar boekje gelezen en ben die ook aan het volgen en daarna begin ik aan de jouwe, het is heel leuk om bezoekers te krijgen maar het is ook leuk om dan ook de boekjes van een ander te volgen, toch !?

En ja dan moet je wel uitpluizen en echt een behoorlijk stuk terug gaan, anders is het niet leuk en klets je maar wat mee ... nu weet je echt hoe alles zo'n beetje begonnen is en dat is gewoon super  ;D

Anja en Mara hebben een fantastisch boekje en weet zeker dat de jouwe dat ook is ... Nu kan ik lekker bij blijven en weet ik ook waar iedereen het over heeft want het is toch wel heel moeilijk om als nieuw lid ergens te moeten beginnen  ;)

Ik vind dat ik in een heel warm en liefdevol nest ben opgenomen door bepaalde personen en daar wil ik jullie ook heel erg voor bedanken, you know  :-*

Karin

Bello

Hoi Anja

Ja dat was een verrassing he, we hadeen een dagje vrij genomen HEEEEEEEEEERLIJK!!!

Maar wel leuk en we vonden het zo als altijd weer heeeeeeeeel gezellie ;D

Ja Yubel is ook weer een "te gek" valkje en wat waren ze weer rustig zeg.

Ja natuurlijk wilden we een valkje knuffelen en er kwamen er 2 zo van zichzelf bij ons zitten.

Ja Ivo zijn veters waren interessant hihihihi.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi Anja,
Alles goed hier?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

30 augustus 2007, 14:06:14 #3277 Last Edit: 30 augustus 2007, 14:07:52 by Wilma1
Dank je wel Lisa, voor het compliment van mijn handtekening, IK hoefde er weinig voor te doen  ;D

Hoi Anja,
Ben nog nog verder aan zoeken voor een kanariepopje. Jammer dat je ze niet kunt opsturen  ;D dan had ik er morgen 1 gekocht voor je in Hardenberg, maar dan moet ze een routebeschrijving mee en daarbij zijn ze nog erg jong, duzzzzz TÉ ver om te vliegen  ;D

Hou er wel rekening mee, dat de man minder gaat fluiten hoor. Als er een pop bij zit, hoeft ie geen moeite meer te doen, dus wordt fluiten minder!  ::)

Ik vind het leuk zo'n stelletje, maar voor sommige kan dat een teleurstelling zijn, dat ze niet meer fluiten!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Karin,

Heel graag gedaan hoor. Die pluim heb je echt verdiend.
Het boekje van Sally heb je al doorgespit las ik al.
En voor het warme nest ook heel graag gedaan hoor.

Hoi Dorothé,

Yara en Yeun waren helemaal bezeten van zijn veters. ;D ;D ;D
Het was erg leuk hoor.

Hoi Anke,

Alles goed hier. Ben alleen 's avonds online omdat ik overdag werk.

Hoi Wilma,

Yep ik zoek nog steeds. Dat kan wel hoor. In een doos met gaatjes geprikt ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ik weet dat Youpie dan minder gaat fluiten maar dat vind ik niet erg hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik moest je even ophijsen...Wel erg zwaar hoor, zo met 12 Y-tjes, een valkarie en twee hondjes.....Maar goed...je bent er weer.... ;)

Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk vandaag. Want vandaag moet je afscheid nemen van je collega's en maandag ga je dan op een andere afdeling beginnen.

Sterkte ermee vandaag.

mara

*Petra*

Hoi Anja,

Ik lees van Mara dat je naar een andere afdeling gaat.
Daar heb je meestal een beetje een dubbel gevoel bij.
Succes daarbij gewenst,

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een lieve foto waarbij je valkje in je handen zit. Het ziet er heel apart uit zo.
Heel veel succes alvast met je nieuwe baan. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Inge88

Succes alvast maandag met je nieuwe baan. Volgens mij heb je het ergens wel geschreven, maar wat ga je doen?

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel voor het ophijsen.
Het was idd moeilijk vandaag. Ik heb een heel leuk theepakket gekregen en er zijn wat tranen gevloeid.

Hoi Petra,

Dank je wel en het is idd erg dubbel maar voor mij het beste.

Hoi Manja,

Dank je wel en jij ook alvast veelsucces met jou nieuwe baan.

Hoi Inge,

Ik ga nu administratief werk doen ipv telefoonwerk.
Dank je wel. Ben er wel erg nerveus voor.

Groetjes Anja

Yvette

Heel veel succes met je nieuwe baan