21 augustus 2025, 04:16:44

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Ik lust Youpie niet...maar wat jullie vandaag voor het eten hadden. Sorry voor de verwarring. Haha, ik en een valkarie opeten...gniffel.

mara

Bello

Hoi Anja

Zoek je een speciale mutatie voor Youp?

Want dan kan ik ff navragen in Swolgen wat een leuk mooi popje bij een kweker kost??

Dorothé

€ 35.00 is veel te duur voor een popje

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Mara,

Het stond er ook zo leuk dat ik me niet in kon houden om te reageren :D :D :D

Hoi Dorothé,

Nee hoor ik zoek geen speciale mutatie maar wel iets anders dan een gele.
Fijn dat je dat wilt doen en anders wacht ik nog wel even hoor.

Yubel zat net lekker bij me en heeft een tic. Als ik hem kriebel dan gaan zijn vleugels open en dan moet ik hem onder zijn vleugels kroelen.
Kijk maar.

Groetjes Anja

Bello

;D ;D

Welk valkje heeft er nu geen TIC

Dorothé

Ik vraag gewoon wat ze er voor vragen en dan laat ik je het wel ff weten.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Ja daar zeg je wat.
Ik hoor het wel van je. Alvast bedankt.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Die Yubel, die weet wel wat hij lekker vindt ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Hoi anja,

Die Yubel is met toch echt een schitterend mooi valkje  ;D.
En nog heel erg grappig ook hoor !!
Vind hem echt een plaatje, zo'n mooi zachte kleur ..

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Yvette

Hoi Anja

Voor een gele kanarie is het wel best vrij duur en ik zag vanmiddag in de tuincentrum een gloster zitten ook voor een heleboel geld
En ik dat dat jou Youpie een gele valkparkietje was

Sanna

Ik zie weer een leuke Caption Game! aankomen: "Ready for lift of!"

;D ;D ;D

Romy

Hoi Anja

Wat grappig dat Yubel zijn vleugels zo spreidt! Het is echt bijzonder, denk ik, dat een valkje toelaat dat je hem kroelt onder zijn vleugels!
Nu ik er zo op denk : soms doet Flupke 1 vleugel omhoog als ik kroel. Misschien wil ze daarmee ook aangeven dat ze eronder wil gekroeld worden  ??? Dat zal ik eens in de gaten moeten houden :)

Ik wist niet dat een kanarie zoveel geld kostte! Een valkje is dan eigenlijk goedkoper dan een kanarie? Zo vreemd...

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

29 augustus 2007, 11:58:52 #3265 Last Edit: 29 augustus 2007, 17:03:42 by Rianne
Leuk zo onder die vleugels kroelen !! Ze vinden dit vast heerlijk !!
Grtjs

Kaatje

Hoi Anja,

Jemig ... ik kijk even niet en ik heb alweer een heleboel gemist zie ik ! Goh wat leuk dat je een popje voor Yoep zoekt, maar inderdaad wat een prijs zeg !! Heerlijk dat het met alle Ytjes goed gaat ... maar ja dat kan niet missen met zulke heerlijke maaltijden, goh dus zo af en toe kan dat geen kwaad !? Ik zie het al helemaal voor me hoor  ;D

Wat een gave foto's weer en wat is Yubel ook een scheetje om te zien, wat leuk dat hij daar gekriebeld wilt worden .... Echt superfoto's weer ... bedankt meid, mijn dag is weer helemaal goed  :D

Oh ja, je boft maar me zoveel lieve valkjes, skatties zijn het gewoon en inderdaad bij één valkje lijkt het net of er allemaal hartjes op zijn of haar ruggetje zitten, .... schitterend gewoon !!!

Groetjes Karin

Monky

Het lijkt hem wel vast te houden als een papieren vliegtuigje  ;D ;D ;D

Wat een lekker beestje is het zeg...
Dat vind ik zou zo leuk ook aan valkjes... ze hebben allemaal een ander karakter  :) En vinden andere dingen prettig... Wat is het toch een heerlijke wereld zo met valkparieten aaahhh.... Vind je niet?  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Anja

Wat leuke foto's. Als je wilt kan ik hier ook eens vragen wat een kanarie kost hoor. Ken nog wat kwekers van de vereniging.

mara

Anja

Hoi Anke,

Dat heeft hij al snel door vind je niet?

Hoi Petra,

Dank je wel en hij is ook heel mooi. Heel apart de kleur vind ik.

Hoi Yvette,

Ik dacht al dat jij meende dat Youpie een valkje was maar nee hoor........... Geeft niet hoor.

Hoi Sanna,

Ik heb hem idd geplaatst.

Hoi Romy,

Je zou het eens kunnen proberen. Yubel vind het helemaal geweldig.
Niet normaal hè die prijs.

Hoi Dierenfreackske,

Hij geniet er van.

Hoi Karin,

Dat wordt nog vaker langs komen ;D ;D

Nee hoor dat kan geen kwaad. Dat krijgen ze hier al vanaf het begin. Niet elke week maar eens 1 keer per maandof zo.

Nou ik ben blij dat ik je dag weer goed heb gemaakt.
Dat valkje met de hartjes dat is Yona. Zij heeft net de lange vinger uit mijn mond gehaald omdat mevrouw vond dat zij daar ook recht op had :o :o :o :o

Hoi Monique,

Ja net een papieren vliegtuig hoe ik hem vast heb :-X :-X :-XHier hebben ze alle 12 een ander karakter en moet ik ze ook allemaal anders aan pakken.
Dat ben ik helemaal met je eens een wondere liefdevolle gezellige wereld.

Hoi Mara,

Dank je wel. Als je navraag wilt doen altijd. Maar het wil niet zeggen dat ik iets koop.

Kom ik vanmiddag thuis van het werk zitten Dorothé en Ivo binnen. Dat was een verrassing maar wel een hele gezellige.
Zij hebben gezien hoe lekker Yubel het vind om onder de vleugels gekroeld te worden. Dorothé heeft ook gekroeld met Yubel en Ivo een hele tijd met Yelo.

Groetjes Anja