9 mei 2024, 10:23:01

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Daar kan ik niets meer aan toevoegen.

Hoi Ann,

Leuk dat je in mijn boekje komt lezen. Dank je wel voor je compliment.

Groetjes Anja

margreet

hallo Anja,

Wat een leuke foto´s allemaal, vooral in de douche.
Wat zijn ze allemaal goed tam bij jouw, bij mij zijn ze niet zo tam. Maar wel net zo lief hoor.
Mara zie je gewoon genieten.

groetjes Margreet

Kaatje

Hoi Anja,

Owhhh geweldig de tekst van de foto, hee moet je nu je verenpak gaan poetsen, we moeten op de foto hoor ... Ik heb werkelijk dubbel gelegen want zo wordt er echt naar hem gekeken  ;D

Het zijn werkelijk schatjes, en ja ... ik heb volgens mij ook het valkjes virus opgelopen, goh ... laat ik dat nu helemaal niet erg vinden  ;)

Heerlijk om te zien en fantastisch leuk om naar te kijken!

Groetjes Karin

Anja

Hoi Margreet,

Dank je wel. De ene is tammer als de andere maar ze stappen wel allemaal op.

Hoi Karin,

Gelukkig dat jij het virus ook hebt ;D ;D ;D ;D en mooier nog dat je het niet erg vind.
Ik vond ook dat er zo naar hem werd gekeken dus is de tekst ooit zo verzonnen.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Alles goed bij jullie? Is Jeroen de schrik al te boven?

groetjes. Hennie

Anja

Hoi Hennie,

Ja hoor alles goed hier. Jeroen is de schrik weer te boven hoor.
Met de valkjes is ook alles goed. Ben nu wat minder op het forum omdat ik hele dagen werk.
Yubel komt nu bij je zitten en probeert te fluiten en laat zich erg goed kroelen. Als ik hem kroel dan maakt hij er een heel lief geluidje bij. Ze hebben de houten schommel gesloopt :o :o :o :o Nu heeft Yella dus geen favo plekje meer. Van het weekend even naar de Jumper om een nieuwe te halen.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Het is wat he hele dagen werken, is het niet zwaar voor je?
Gelukkig dat het nu beter met Jeroen gaat, stelletje  :censuur!

Nou nou dan moet je wéér naar de Jumper toe he bah ( ;D)

Ja voor ons is de Jumper te ver weg om ff zo heen te rijden maar als we in Helmond zijn gaan we er ff langs ;).

Lekkere kroelkont is Yubel :D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

Hoi Anja,
Hoeveel dagen moet je werken nu?
Fijn dat Yubel zo lekker bij je komt zitten ;D
Wahahaha heerlijk he zo'n valkjessloopteam ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

22 augustus 2007, 21:32:46 #3173 Last Edit: 22 augustus 2007, 21:41:42 by Anja
Hoi Dorothé,

Ik werk ma en di ochtend en woe, do vrij de hele dag en dat gaat gewoon super.
Ik vind het zo erg dat ik naar de Jumper moet :P :P :P

Yubel is gewoon om op te vreten.

Hoi Anke,

de dagen staan bij Dorothé hierboven beschreven.
Niet normaal zeg zo'n team echt het hele speeltuintje en schommel naar de haaien. de volgende keer koop ik er 1 van ijzer ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Kijk dan maar goed of je valkjes niet in de gereedschapsschuur opzoek gaan naar de ijzerzaag ;D ;D ;D
Wow dan moet je best veel werken :o Fijn dat het wel goed gaat!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind dat ook zo'n lief gehoor als er een valkje van die lieve zachte geluidjes maakt bij het kroelen.
Net een knorrende kat.  ;) ;D

Het is zeker wel een beetje vreemd maar wel lekker om meer en langer te werken. ??  ;) :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Anja

Het zijn inderdaad slopers hoor. Vertel mij wat. Ik had binnen van die houten laddertjes. NOu, binnen een dag kapot. Nu heeft pap hele mooi ijzeren laddertjes gemaakt, zodat ik niet elke keer een nieuw moet kopen en daar zitten ze ook heel veel op. De stokken die ze kapot knabbelen zijn lang niet zo duur als een laddertje.

Hoe was het vandaag op het werk?

Mara

Monky

Uhm... Anja...

Gaan er nog 2 Y-tjes bijkomen ???  ;D

Groetjes,
Monky

Anke

Citaat van: Monky op 23 augustus 2007, 18:16:24
Uhm... Anja...

Gaan er nog 2 Y-tjes bijkomen ???  ;D

Groetjes,
Monky


Tuurlijk Anja gaat voor 14 ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

De zaag ligt achter slot en grendel en een goed slot. Beter als dat van de valkjes ;D ;D ;D

Hoi Yvon,

Ik vind het een superlief geluidje hoor. Werken is idd vreemd maar het gaat helemaal super.

Hoi Mara,

Ik kan slechts alles van ijzer kopen. Dat is dan ook weer zo saai.
Werken ging goed hoor

Hoi Monique,

Ik sta bij Caroline op de wachtlijst en als ik daar het valkje kan kopen dan heb ik er 13. Dat gaat natuurlijk niet want dat is oneven dus dan zal er weer 1 bijkomen zodat ik er 14 heb.
Maar hoelang het duurt weet niemand dat is afhankelijk wat de birdies van Caroline doen.

Hoi Anke,

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja