29 april 2024, 08:27:48

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel.

Hoi Anke,

Bofkont ;D ;D ;D
Yubel bleef heel netjes zitten.
Dat man bijt hond heeft vorig jaar op de Magrietbeurs gestaan vandaar de foto.

Hoi Dorothé,

Dat is waar Dorothé daar heb ik ook niets meer aan toe te voegen.

Hoi Sanna,

De boeken heb ik al lang op zolder staan. De dvd's staan achter glas en de onderste plank van de open kast is bewust leeg gelaten. Je moet er iets voor over hebben ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Jij ook weer helel euke foto's geplaatst !!  ;D
Yahoo is toch  niet verliefd geworden op dat eendje of is het een gansje ?? ;D

Had je trouwens al gezien dat m'n valkenboekje nog op de site staat ?  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Heerlijk heerlijk heerlijk :D :D :D :D

Genoten van je foto's hoor  :)

Wat is die geparelde een beauty zeg  :o :-*

Heel leuk die foto's... trouwens die douchefoto's ook van laatst  :D

Vooral doorgaan  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

hennie

Hoi Anja,

Ik vind die natte kuifjes zo schattig!

groetjes, Hennie

ManjaV

Hoi Anja,

Leuke foto's weer zeg. Wat zijn valkjes toch nieuwsgierig en ondernemend he. Zoals ze bij jou op de kast lopen...dat doen ze bij mij ook. Achter de foto's verstoppen is ook een leuke bezigheid. ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Yvon,

Nee hoor hij is niet verliefd geworden op mijn eendje ;D ;D ;D
Ik heb gezocht en gezocht naar je boekje maar toen stond het op je andere huisdierensite ;D ;D ;D
Maar we hebben je boekje gevonden en ik zag dat je het ook al heb aangepast.

Hoi Monique,

Yona bedoel je? Fijn dat je hebt genoten.

Hoi Hennie,

Leuk hè af en toe liggen we in een deuk hoor. Hoe ze er ooit uitzien.

Hoi Manja,

Dank je wel. Verschrikkelijk nieuwsgierig hoor. Yahoo was geen verstoppetje aan het spelen denk ik. Volgens mij wil hij met Yeva een nestje gaan maken terwijl hij met Yona wipwapt :-X :-X :-X

Groetjes Anja

Sally

Hallo anja,

Weer super foto's van je valkjes!

groetjes sally

Anke

Hoi Anja,
Heb jij wipwappende valkjes.... pas maar op voor je het weet ga je kweken ;D
Je verhaal van de boekenkast leeg en dingen achter glas herken ik wel. Bij mij in de huiskamer kan een blind paard nog geen schade aanrichten.... Dat krijg je met katten en valkjes...
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hier blijven ze eigenlijk altijd overal vanaf maar .... ik heb wel in heel het huis van alles en nog wat hangen, een houten driehoek, 2 x dubbele ringen, een speelrekje, enz. enz. misschien dat dit ook wel scheelt. En ze vermaken zich veel op de kooien die aan de bovenkant open kunnen.

Groetjes, Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

hm

Wat hebben wij dan "brave valkjes" die gaan niet in de kast of zo alleen op hun kooi en op de lage tafel.

Yahootje toch, en onze Bello blijft volgens ons een vrijgezelle dame, wat een verschil, Yahoo wipt al en zus Pimmetje (is een nestgenoot van onze Bello), woont bij Chantal heeft al wat nestjes grootgebracht.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Sally,

Dank je wel.

Hoi Anke,

Nee niet kweken want het zijn broer en zus en daar willen we absoluut geen eitjes van.

Hoi Caroline,

Als ik de zijdeur van de kooi openlaat dan kunnen ze op de kast klimmen. Die was ik dus vergeten dicht te doen.
Verder valt het wel mee hoor. Mijn kooi kan ook aan de bovenkant open maar ik gebruik dat erg weinig.
Ik zet wel een speeltuintje op de kooi wat ze erg leuk vinden.

Hoi Dorothé,

Jij hebt veel te brave valkjes ;) ;D ;D :P
Ja Yahootje toch. Het is tenslotte zijn eigen zus. ;D ;D :o :o :o

Groetjes Anja

Dafrinja

Hoi Anja!

Hoe gaat t daar vandaag? Hier prima hoor.  :)
Even een vraagje: hoe doe je dat toch elke keer met die foto's? Het zijn er altijd erg veel (ik klaag niet hoor ;D ;D) en het lijkt alsof je ze bij toverslag in je boekje zet, en ik ben al sinds vanochtend bezig met verkleinen, op de site aan het zetten, in mn boekje zetten enzo. En toen drukte ik op een verkeerde knop, en alles was weg, 20 fotos + tekst!!!!
Grrrrrrrr.. >:( :censuur :'(

Alvast bedankt voor je antwoord...

Groetjes Dafrinja en Gizmo

Randy

Citaat van: Dafrinja op 15 augustus 2007, 14:04:46
Hoi Anja!

Even een vraagje: hoe doe je dat toch elke keer met die foto's? Het zijn er altijd erg veel (ik klaag niet hoor ;D ;D) en het lijkt alsof je ze bij toverslag in je boekje zet, en ik ben al sinds vanochtend bezig met verkleinen, op de site aan het zetten, in mn boekje zetten enzo. En toen drukte ik op een verkeerde knop, en alles was weg, 20 fotos + tekst!!!!
Grrrrrrrr.. >:( :censuur :'(

Alvast bedankt voor je antwoord...

Groetjes Dafrinja en Gizmo


heee dafrinja,

misschien niet helemaal netjes om eerder te reageren als anja ;D
maar wat ik altijd doe, is dat als ik fotos heb gewoon op de pc zetten. dan eerst allemaal verkleinen in paint, gaat echt best snel :P
en dan 2 schermpjes open zetten 1 met je dagboek en 1 upload pagina en dan 1 voor 1uploaden knippen en gelijk in andere scherm in je dagboek plakken, dan opslaan staan alle fotos erop en dan text erbij ;)

dat is wel  :censuur van die fotos en text, cker als je er lang mee bezig bent geweest.........
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Hoi Dafrinja

Ik verklein ze helemaal niet en upload ze via Photobucket, die verkleint ze automatisch.

Mara

Anja

Hoi Dafrinja,

Wat heb je toch een prachtige naam.
Hier is het goed hoor.
Oooo ik dacht al je vind dat ik teveel foto's plaats ;D ;D ;D

Ik zet ze op mijn laptop en verklein ze allemaal tegelijk met een speciaal programma. Dan upload ik ze naar valkparkiet maar tussen door sla ik dan alles op in Paint. Om dat dus te voorkomen wat jou over kwam.

Hoi Randy en Mara,

Is jullie naam ook al Anja ;D ;D ;D ;D ;D
Nee hoor dank je wel voor jullie uitleg.

Groetjes Anja