29 april 2024, 07:14:36

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

Hee Lisa,

leuk joh die foto met de kussende Yelo.

hehe ik moet toch de namen beter gaan oefenen hoor.

Wat is Yubel eigenwijs in de grote kooi zeg, dat word straks een heel gedoe om Yubel in de eigen kooi te krijgen.


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ton


Dafrinja

Gefeliciteerd met je 200e pagina!!!!!  ;D ;D

danoontje

 ;D allereerstfelie met je 200ste pagina  ;D

wat een leuke foto's zeg.
die yubel is echt een schatje om te zien.trouwens allemaal vind ik ze erg leuk.
lekker hoor yubel in de grote kooi.
zal ze wel veel plezier hebben.
blij dat het poepje al beter is joh.
nu kan je echt genieten.
groetjesss anietje ;)

Mara

Hoi Anja

Gefeliciteerd met je 200ste pagina. Op naar de volgende 200 honderd.

Vandaag heeft Lisa Yubel haar papje mogen geven? Wat leuk zeg! Hoe gaat het vandaag met Yubeltje en de andere Y-tjes? En natuurlijk met Anja en Ton zelf?

Mara

Romy

Gefeliciteerd met je 200 pagina's Anja!

Wat leuk om de foto's van Yubel in de grote kooi te zien! Je ziet echt dat ze op ontdekkingstocht is en enorm onder de indruk is van al dat leuk speelgoed  :D
Blijft ze nu ook in de grote kooi?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Mara,

Die is ook heel mooi en lekker eigenwijs.

Hoi Anke,

Overdag heb ik haar erbij zitten maar 's nachts nog niet. Ze zit nog niet erg stevig op stok.

Hoi Danielle,

Even geduld nog hè. Het gaat echt super met het bijvoeren.

Hoi Marjon,

Hij vermaakt zich echt super in de grote kooi.

Hoi Yvon,

Ik denk dat ik je gelijk moet geven :-X :-X :-X

Hoi Sanna,

Dank je wel. Ook namens Lisa.

Hoi Dorothé,

Dank je wel ook namens Lisa. Valt wel mee hoor om Yubel in de eigen kooi te krijgen. Maar als hij er in zit dan begint het pas.

Hoi Ton,

Al bij 200 wow dat is snel gegaan zeg.

Hoi Anietje,

Dank je wel.

Ik kan idd gaan genieten.

Hoi Mara,

Dank je wel.
Lisa heeft het goed gedaan hoor. Het gaat goed met iedereen.

Hoi Romy,

Dank je wel.
Overdag mag ze in de grote kooi en 's nachts nog niet.

__________________________________________________

Vanmorgen woog Yubel 86 gram met lege krop dus dat gaat goed.
Nu blijkt ook dat ze bij de kweker niet is ontwormd. Dat moet ik dus nog gaan doen maar daar wacht ik toch mee tot ze ongeveer 9 weken is.
Waar ontwormen jullie de valkjes mee?

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat het zo goed gaat met Yubel.  ;D
Tja,ontwormen......
Mij is toen door een dierenarts verteld,dat je een valkje beter kan ontwormen wanneer het echt nodig is.
Je zou dan beter een poepje op kennen sturen en laten testen op wormen.
Wij geven tegenwoordig knoflookwater.  :)
Dat is goed voor de krop,darmen,bloed en ook gelijk ontworming.
Via google kan je een hoop info over knoflook krijgen.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Anja

Ik ontworm ze ook niet, tenzij het echt nodig mocht zijn.....Dus ik zou je daar zo geen antwoord op kunnen geven. Ik heb zo'n zin in zondag.... ;D ;D ;D

Wat fijn dat het zo goed gaat met Yubeltje. Vond Lisa het ook leuk om haar warm eivoer te geven? Ik weet het nog goed van Pino en Pipo, die vonden het heerlijk en het was zo lief om te zien.

Mara

danoontje

ik ontworm ze wel,omdat ze uit een voliere komen.
maar doe dat pas met 9  a 10 weken.
gr anietje ;)

Anke

Citaat van: Yvon en Rene op  8 augustus 2007, 18:21:29
Hoi hoi

Wat fijn dat het zo goed gaat met Yubel.  ;D
Tja,ontwormen......
Mij is toen door een dierenarts verteld,dat je een valkje beter kan ontwormen wanneer het echt nodig is.
Je zou dan beter een poepje op kennen sturen en laten testen op wormen.
Wij geven tegenwoordig knoflookwater.  :)
Dat is goed voor de krop,darmen,bloed en ook gelijk ontworming.
Via google kan je een hoop info over knoflook krijgen.  ;)

Groetjes Yvon



Hoi Anja,
Wow alweer 200 pagina's :o Gefeliciteerd!!! ;D
Hoe was het werken vandaag?
Vanavond mag je weer lekker van je ytjes genieten ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Yvon,

Dank je voor de info. Ik dacht dat elk jong valkje ontwormd werd maar zo te lezen is dat dus niet.

Hoi Mara,

Dank je voor het antwoord.
Lisa heeft er enorm van genoten en morgenmiddag mag ze weer.

Hoi Anietje,

Dank je wel voor het antwoord. Mag ik ook weten welk middel je daarvoor gebruikt?

Hoi Anke,

Dank je wel. Het werken ging wel. Ben vanmorgen op het werk behoorlijk duizelig geworden. Dat heb ik nog wel eens met vlagen. En toen zat er de schrik weer goed in. Als je angst hebt wordt het alleen maar erger maar na een uurtje was het gelukkig ook weer over.

Ben nu aan het genieten van de Y-tjes idd. Ze accepteren Yubel zo goed onvoorstelbaar.

Groetjes Anja

Bello

Hoi anja,

Had jij daar dan problemen mee verwacht???

Ikke niet hoor.

Wel vertrouwen in je valkjes hebben het is zo'n gezellig clubje ;D

Groetjes Dorothé

ps ze vonden niet eens erg dat ons 3 tal erbij zaten ;)
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Peggy

Hoi hoi anja,

Zo heb weer eens even rondgekeken in jouw mooie dagboek. Ik zag toevallig ook dat je al op de 200 ste pagina bent beland ;  :o  wauw !

Jullie hebben weer super mooie foto's gemaakt van Yubel...en idd die met Lisa is erg mooi! Zo leuk dat jullie Lisa ook helemaal weg is vd valkjes.  Lief om te zien.  Sam zit ook altijd te kroelen hier met de valkjes,  vooral Bo vindt hij super en Bo vindt sam ook wel een lekker jong  ;D ;D

Wat fijn dat de poepjes v Yubel al groener worden.  Kan je weer rustig ademen hè meid?!
Belle doet het ook goed...ik meng t eivoer papje met nutribird papje en dat gaat erin als koek. 's morgens krijst mw de hele boel bij elkaar en vanmiddag tegen 15.00u ook. Dus heb haar vandaag 2 x pap gegeven.  Daar eet ze toch zo lekker van.  en zo heel af en toe eet ze vd zaadjes,  nog niet veel hoor. Heb parkietenzaad gekocht ...dus daar kan ze ook van eten als ze wil. weet je wat me opvalt??  ze begint iedere keer zaadjes te eten ,nadat ze pap heeft gehad.  Papje staat op de tafel en als ze stopt met eten en dus wegvliegt,  haal ik ze nog 1x terug en als ze dan weer wegvliegt dan is de paptijd voorbij en poets ik haar snaveltje.  Dan zet ik haar dus terug in de kooi en dan begint ze wat te eten van de zaadjes.
Nu slaapt ze dus ik denk niet dat ik haar nu pap ga geven.  Morgen weer een nieuwe dag.

Geef jij Yubel nog steeds pap met een spuitje ?

en hoe gaat het verder Anja?  ben je niet moe na een hele dag werken?

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Heeeey Anja...

Ben ik ff op tijd, om je met je 200e pagina te feliciteren  :D. Ik had je al een sms gestuurd, maar zoals je ziet lukt het eevn te buurten bij je en ik lees dat het goed gaat met Yubel  :D en weet dus nu meteen de naam weer  ;D

Wat "opstart" probleempjes, bergijp ik ??? Met ontlasting, wat naar. Ik heb het niet helemaal terug gelezen, maar ik ga vast wel weer terug bladeren, als ik thuis ben.

Fijn om weer ff op het forum te kunnen zijn  :D een leuk plaatje erbij downloaden kan ik vergeten, net als foto's dus ff een "kaal" berichtje!  :-\
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3