15 mei 2024, 18:25:37

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Inge88

Hey Anja,

Wat naar allemaal, je moeder en zelf ben je ook nog niet hersteld van je TIA. Ik snap goed dat je gefrustreerd raakt van dingen die je voorheen "gewoon" doen kon en nu veel moeite kosten. Maar als ik het goed begrijp kan er dus wel verbetering in komen.

Wat een mooi 12de valkje krijg je! Ikzelf ben gewoon weg van witmaskers, mijn volgende valkjes zullen dan ook witmaskers zijn.  ::) Yubel past goed bij de andere namen.. maar dat is ook wel vanzelfsprekend met die voorletter  :P
Wordt het 13de valkje een mannetje? En heb je eigenlijk al verteld welke mutatie dat (het liefst) worden gaat?

Mara

Hoi Anja

Heb ik er overheen gelezen....Maar wanneer komt Yubel naar jullie toe?

Mara

Anja

Hoi Mara,

Je bent welkom hoor. Dank je wel ze is idd een schatje en ze doet me aan Yelo denken.

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Hoi Dorothé,

Je bent welkom hoor en ze komt op 3 augustus.

Hoi Saar,

Valt wel mee hoor.

Hoi Romy,

Dank je wel en die ruimte die komt bij jou in de toekomst zeker wel.

Hoi Marjon,

Dank je wel en we gaan haar op 3 augustus halen. Ben jaloers op je dat jij haar al hebt gezien.

Hoi Anietje,

Dank je wel en hou haar maar lekker tam. Tot volgende week vrijdag. Spannend zeg.

Hoi Manja,

Dank je wel maar het blijft niet bij 12 hoor. Ik sta ook nog bij Caroline op de lijst.

Hoi Inge,

Er kan wel verbetering op gaan treden maar niemand weet wanneer.
Het 13de Y-tje wordt ook een popje en dat wordt een bonte primrose getekende cinnamon witmasker. Dat hoop ik tenminste.

Hoi Mara,

Op 3 augustus gaan we Yubel halen en Peggy is zo aardig om mee te rijden. Klasse hè. Nou moest zij in Apeldoorn zijn voor Belle op te halen dus wordt het nu gecombineerd maar dan nog vind ik het klasse.

Groetjes Anja


Mara

HOi Anja

Dat is wel heel lief van Peggy, anders had ik wel met je mee willen gaan hoor. Geen enkel probleem, weet je toch. Maar zo kan het fijn gecombineerd worden. Ik zal je zo een IM sturen...

mara

hennie

Hoi Anja,

Gefeliciteerd met je 12 e Y-tje! Schattige naam. Echt een meisjesnaam  ;D

Heb jij haar zelf nog niet gezien?
Gezellig dat Peggy met je mee gaat om Yubel op te halen.

Nog even wachten tot 3 aug....

groetjes, Hennie

Anja

Hoi Mara,

Ontvangen en geantwoord. En Peggy is ook heel lief hoor. Ik weet dat jij het ook wil doen en dat waardeer ik erg.

Hoi Hennie,

Dank je wel. Ja hè ik vind het ook een meisjesnaam(met dank aan Yvon want die heeft de naam verzonnen toen ik om namen vroeg voor Yona en Yeva).
Ik heb idd nog niet gezien en dan is de verrassing des te groter.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,

Zitten al uw valkjes eigenlijk binnen? da is nogal een drukte denk eh?
Maar wel supergezellig! EN heel leuk dat ze allemaal zo tam zijn.
Ik zou eigenlijk graag een 2de valkje bij nemen. Maar ik weet nog niet of kuifje een mannetje of een vrouwtje is.
En ik heb zoveel schrik dat kuifje niet tam blijft dan (en die 2de ook niet dan).
zoveel mogen ze hier niet uit de kooi (wel als ik alleen thuis ben natuurlijk) maar als mijn moeder thuis is moet ik toch wel even opletten. Zij heeft namelijk schrik van vogels...
En mijn vraag is hoe kan ik dan die 2 vogels tergelijk tam houden...
K hoop dat ik eruit kom.

groetjes

Anja

Hoi hoi,

mijn valkjes zitten allemaal binnen. Het valt wel mee met de drukte hoor.

Het maakt niet zoveel uit bij valkjes wat je bij elkaar zet het gaat altijd. 2 poppen of 2 mannetjes of 1 pop met 1 man.
Om ze allebei tam te houden moet je je aandacht verdelen over 2 valkjes. Met 11 valt het niet mee hoor. De ene is tammer dan de andere maar ze stappen wel allemaal op de vinger.
Ben benieuwd wat je gaat doen.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,

Als ik nu alleen zou wonen zou het allemaal vele simpeler zijn.
Dan heb ik geen moeder rond mij die zegt "laat die vogel maar in zijn kooi" en kan ik ze lekker veel los laten. Maar dit duurt nog wel even denk ik.
Ik ga er nog eens goed over nadenken en als het zover is zal je het wel lezen in mijn verhaalboekje. :).

groetjes

Anke

Hoi Anja,
Heeee wat leuk, een 12e ytje!!!!
En wat een knappe dame is Yubel ;D
Hmm dan zijn het er 12 en toch op de lijst blijven staan... dat wordt dus 13, toch streef jij naar een even getal.... dus... op naar de 14 ytjs ;D ;D ;D
3 augustus dat is al best snel.
Geniet maar vast van de voorpret :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Allereerst : De badderfoto's zagen er natuurlijk weer super uit !!  ;) ;D
En ten 2de :Tis maar goed dat ik nog even terug bladerde,voor ik het wist had ik bijna iets gemist.  :-\
Yubel !! Dat ik die naam verzonnen had,wis ik niet eens meer.  ;D
Ik voel me bijna vereerd dat jij de naam gekozen hebt die ik verzonnen had.  :P
Maar ik vind het nog steeds een leuke  :D naam dus en vind het helemaal bij je mooie nieuwe aanwinst passen.  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bies

Hi Anja,

3 augustus is al best snel....
Het is een ongelooflijk schatje en al héééééél erg tam.
Het zal dan zeker een leuke dag worden samen met Peggy.

Groetjes Marjon


                            Groetjes Marjon

                       Boekje Yello en Punky

Sanna

Hoi Anja,

Gefeliciteerd met de 12e! En nog meer op komst lees ik ... barst jouw huis niet uit z'n voegen onderhand?? ;D ;D

Groetjes, Sanna

margreet

hallo Anja,

Even je dagboek doorgespit, mooie valkjes heb je en wat een leuke foto's onder de douche.
nr.12 is ook een plaatje.
Jammer genoeg is bij mij het slotje erop, 6 in de huiskamer verdeeld over 2 grote kooien is de limiet volgens mijn huisgenoten. en 4 parkietjes buiten en nog 2 guppen ;D ;D.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst

groetjes Margreet

Anja

Hoi Sally,

Ben benieuwd naar je beslissing.

Hoi Anke,

Ik denk wel dat je mss gelijk hebt.

Hoi Yvon,

Die naam is bij me blijven hangen en ik dacht de volgende komt Yubel te heten.

Hoi Marjon,

Ik geloof je meteen hoor. Eigenlijk zijn het allemaal schatjes.

Hoi Sanna,

Nee hoor valt wel mee. Ik heb een superkooi dus dat moet wel lukken.

Hoi Margreet,

Leuk dat je mijn boekje ook hebt doorgespit. Ik zit ook bijna aan de limiet. En die is 14.

Groetjes Anja