28 april 2024, 23:31:12

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hallo,
Wow wat een geweldig fotoboekje :o ;D
Echt heel gaaf, goed gedaan Ton!!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Ton

Word er helemaal verlegen van...  ;D ;D ;D ;D ;D

Ton

Inge88

Hey,

Ik wilde het boekje gaan bekijken, maar ik kan de bladzijden niet omslaan  ??? Ik zie wel een muisaanwijzer als ik over die hoek heen ga, maar als ik er op klik gebeurd er niks  :-\

Bello

Hee Ton

Mooi gemaakt joh, we hebben lekker met zijn 2en zitten kijken ziet er echt leuk uit!!

Ja Anja die heb je lekker verwend straks herkent Peggy ze niet meer.hihihihi

Groetjes Dorothé

ps cv en brief?
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Amanda*

Hey Anja,

Ik had weer eens tijd om even wat te lezen. Jammer dat je logeetjes weer naar huis gaan.

Citaat van: Inge... op 12 juli 2007, 20:41:04
Hey,

Ik wilde het boekje gaan bekijken, maar ik kan de bladzijden niet omslaan  ??? Ik zie wel een muisaanwijzer als ik over die hoek heen ga, maar als ik er op klik gebeurd er niks  :-\


Ik heb precies hetzelfde, dus het boekje moet ik een andere keer maar even in kijken.

Groetjes Amanda

Romy

Hoi Anja en Ton

Ik denk dat de eer wel naar jullie beide gaat, want heeft Anja niet de foto's en de tekst gekozen?

Amanda en Inge, met op dat hoekje te klikken lukte het bij mij ook niet, je moet eigenlijk letterlijk het blad omdraaien, dus slepen met de muis.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Chantal en Anke,

Willen jullie Ton niet meer zo verlegen maken. Kan er nu nog niets mee beginnen ;D ;D ;D ;D

Hoi Ton,

Niet naast je schoenen gaan lopen hè.

Hoi Inge en Amanda,

Zoals Romy het zegt zo moet het. Slepen met die muis.

Hoi Dorothé,

Peggy weet niet meer wat voor valkjes ze eerst had. Zo verwend zijn ze.
Brief en CV heb ik ingeleverd bij P&O voor een andere interne functie. In het cafe van Gerda staat het hele verhaal.

Hoi Romy,

Neeneeneenee Ton heeft het dit keer helemaal zelf gedaan zonder bemoeienis van mij :P :P :P :P
Dank je wel voor de uitleg.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Nou Ton mag best wel even naast zijn schoenen gaan lopen hoor !!  ;D
Als hij maar geen geurvreters nodig heeft.  ;) ;D
Het is idd prachtig gemaakt !!
Ben een beetje jaloers  :-[ en zou er ook wel 1 willen maken voor op m'n site.
Zou Ton ook zijn geheim prijs willen geven ??  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Hihi

Ton die vraag heb ik ook!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

12 juli 2007, 22:00:51 #2529 Last Edit: 12 juli 2007, 22:07:07 by Anja
Hoi Yvon en Dorothé,

Jullie denken toch niet dat ik dat ga verklappen hè. En Ton al helemaal niet ;D ;D :o :o :P :P :P

Nee hoor grapje. Hier komt het geheim.
Ik laat de onderstaande uitleg door hem zelf even typen. * nu moet ik hem gaan storen terwijl hij House zit te kijken. Oei oei*

Nou ik heb het gevraagd en hier komt ie dan.
Applaus voor onze Ton

Het geheim is Adobe Photoshop Elements 5 ... en heel wat gevloek en getier maar met dit programma heb ik het fotoboekje gemaakt.

Ton

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi Ton  ;D

Even nu niet tegen jou Anja  :P  ;D

1000 maal dank.  ;D
Heb ik ook weer even wat te vogelen.
Ik zal het wel proberen om het stilletjes tedoen.  ;) ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Yvon,

Oké boodschap is duidelijk hoor ;D ;D ;D ;D

Namens Ton graag gedaan hoor.
Alweer iemand blij gemaakt van het forum vanavond. Je bent al de tweede. Wat zijn we toch goed bezig zeg al zeg ik het zelf. Mocht je er niet uitkomen kun je altijd mailen hoor.

Groetjes Ton (en Anja)

hennie

Hallo Anja...en Ton,

Ik ben al die tijd druk geweest met die scanner dus ik heb nu pas naar het fotoboekje kunnen kijken.

Echt enorm leuk gemaakt. Wat een gave herinnering aan volgens mij....een geweldige logeerpartij!

Wat hebben die valkjes het heerlijk gehad bij jullie!
Ze boffen maar dat ze jullie om de hoek hebben wonen!

groetjes, Hennie

Anja

Hoi Hennie,

Ging het bij jou ook met gevloek en getier ;D ;D ;D ;D

Ik gaze missen hoor echt waar. Nikkie floot straks ook het bouwvakkersfluitje en dat terwijl hij 11 jaar is. Zul je zien dat ie dat morgen thuis niet meer doet >:( >:(

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Nee, ik heb niet gevloekt en getiert maar ik had wel de tong uit mijn mond en zweetdruppels op mijn neus!!   ;D

En ik heb steeds om mijn zoon geschreeuwd  ;)

Ik voel me echt altijd heel gestressed bij gedoe op de computer. Maar nu het gelukt is, voel ik me trots!

Het zou toch leuk zijn als Nikkie en Dirkje morgen naar Peggy zouden fluiten. Je hebt het niet in de hand of ze het gaan doen.

Het zal wel afhangen van hetgeen Peggy aanheeft   ;D ;D ;D

groetjes, Hennie