28 april 2024, 21:36:43

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Hennie

Hier eten ze ook niet alles meteen op hoor. Soms doe ik er maanden mee, mits het natuurlijk is afgesloten. Weet je welk merk of kun je de verpakking beschrijven?

Mara

hennie

Hoi Mara,

Het zit in een plastic zak. Het merk is: Vogel Jungle
natuurlijk biologisch gold-mix staat er op.

Noten en fruitmix  houdbaar tot april 2008.
Er zit echt van alles in... cocos,paranoot,walnoot,ananas,papaya,mango,banaan,aarbei, diverse soorten bessen.

MANGO.......was dat nou niet giftig voor valkjes?

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Dat was avocado. Ik geef ze gedroogde bananen, mango en lychees. Ik zal eens googlen, volgens mij is dat hetzelfde spul als wat ik ze geef. Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik het wel over willen kopen, hier eten ze zulke dingen. Dat vinden ze heerlijk.

mara

Anja

Hoi Mara,

Ja hoor lettergrote en type zijn goed.

Hoi Hennie,

Mango is niet giftig maar avocado. Ow Mara heeft nu wel geantwoord.

We hebben weer foto's gemaakt. Geniet er van zou ik zeggen.


Dirkje


Hihi ik ga me verstoppen..........




sh*t betrapt.


Nikkie met zijn grote vriendin Doggy


Yvon weer een bijna spiegelbeeldfoto.


Aanvalluh...........notenrijst












Bo kijkt alles van Yelo af.


eens zien......eerst wat eten...........


dan er middenin gaan staan..............


en dan eten terwijl je er middenin staat.


Bo lekker aan het spelen


Dirkje die zijn verenpak poetst.


Yahoo en Yona


Yeuntje


Yella




Yiba op de schommel.


Dirkje


Bo aan de poets.


De 2 zusjes Yona en Yeva aan de kroel.






Yara aan de poets. Romy ook Yara heeft nog maar 3 staartveren wat me elke keer aan Flupke doet denken.


Nikkie aan het spelen.



Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Helemaal goed deze fotosessie ;D
Heerlijk om je valkjes zo te zien genieten en spelen.
Hi hi lekker in je eten staan, dan smaakt het nog beter ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Wat het antwoord betreft voor Hennie, beter twee keer dan helemaal niet  ;).

Wat waanzinnig leuke foto's weer. Echt geweldig om te zien!!

mara

hennie

Hoi Anja, wat een prachtig stelletje. Jij kunt de TV echt de deur wel uit doen.

En die Doggy....pas maar op dat je die de volgende keer als je hem een douchebeurt geeft, niet door het wc putje spoelt.
                             ;D ;D ;D
Het is volgens mij alleen haar...dus als dat nat wordt blijft er vast niet veel van over.  ;)

Maar er zit in deze terriertjes een karakter voor tien. Lekker pittige hondjes.

Hallo Mara,
Oh ja, het was avocado. Ik schrok me rot. Ik vind het sowieso jammer dat er niemand van het forum in mijn buurt woont. Dan kun je veel meer dingen samen doen. Als je dan wat besteld op internet kun je het samen doen en de verzendkosten samen delen.

Ik heb ook al diverse pellets geprobeerd en als ze het dan niet eten, kun je alles weer weg lopen gooien. Als je samen bent dan kun je één pak van bepaalde pellets kopen en dan samen delen. Dan is de strop niet zo groot als ze het niet moeten.

Maar het fruit, dat ga ik voorlopig nog volhouden, hoor! Dat moeten ze toch gewoon lekker gaan vinden. Is ook goed voor ze!

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Maar ik heb ook niet veel mensen van het forum in mijn buurt wonen. Anja woont op ongeveer 3 kwartier rijden, Bello zal wel een half uur tot 3 kwartier zijn. Maar het is inderdaad wel gezellig hoor.

Mara

hennie

Hoi Mara,

Bestellen en delen jullie ook weleens dingen samen?

groetjes, Hennie

Romy

Hoi Anja

Hele mooie foto's, echt waar :) Dat is altijd genieten als je foto's hebt geplaatst  8)
Wat grappig dat Yara ook maar 3 staartveren heeft! Breken die dan ook zo snel af bij haar? Momenteel heeft Flupke er wel 4. Ik hoop dat ze een tijdje stand houden, toch ten minste tot er nieuwe aangroeien  ;D

Groetjes
Romy

Rob S

Hey Anja,

Wat heb je toch vaak en veel mooie foto's ;D! Notenrijst, is dat speciaal spul voor valkjes of is dat ook zo te koop. Want ik zie dat ze daar donders gek op zijn, misschien moet ik dat ook een keertje hier proberen

Anja

Hoi Anke,

Als het er beter van gaat smaken dan zal ik morgen ook eens in mijn bord met aardappelen gaan staan ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Mara,

Dank je wel.

Hoi Hennie,

Mijn tv de deur uit doen :o :o :o :o :o Neeeeeeeeeee dat kijk ik er bij.
Karakter zit er idd in hoor. Vooral in Doggy. Er blijft idd niet veel van haar over.

Hoi Mara en Hennie,

Jullie kletsen gezellig maar mijn boekje vol. Wij hebben nog nooit samen besteld en gedeeld.

Hoi Romy,

Dank je wel.
Yara breekt idd heel snel haar staartveren en ik weet niet waar het aan ligt. Ze krijgen allemaal hetzelfde voer en fruit etc. Misschien is ze wel te lomp.

Hoi Rob,

Dank je wel. De notenrijst koop ik gewoon in de supermarkt en die is van het merk Lassie. Lekker lekker van Lassie.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 10 juli 2007, 21:03:38
Hoi Anke,

Als het er beter van gaat smaken dan zal ik morgen ook eens in mijn bord met aardappelen gaan staan ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja



Hoi Anja
Wel met blote voeten he, anders mis je speciaal aroma ;) ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Mara

Hoi Hennie

Zoals Anja zei, we hebben nog nooit samen besteld en gedeeld. Ik heb weinig te delen want hier kunnen ze makkelijk een 25 kg. voer zak met zijn 35 leeg hoor. Ook 5 kg. trosgierst is zo op. Hihi...

Hoi Anja

Sorry dat ik je boekje volklets samen met Hennie.  :-[

Mara