20 mei 2024, 13:58:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel voor de bloemetjes.


Ik word er weer helemaal


van.

Groetjes Anja

Anke

 Heb je je al aangemeld bij de Michelin gids??

Anja's vogelhotel

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja





Voor de derde keer vanavond laat je me blozen. Of was het nou 2 keer. nou ja doet er ook niet toe. Dank je wel voor je mooie compliment. Daar ben ik super blij mee.



Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Ik heb weer met plezier naar je foto's gekeken. Die rode pootjes, schitterend ;D
Hoeveel paprika geef je ze? Of zijn het echte Spaanse pepers? Ik heb ze dat hier eigenlijk nog nooit gegeven, miss ook maar eens proberen.

Groetjes,
Manja

PS Mijn naam wordt ook regelmatig verwisseld, soms heet ik Anja, en soms Mandy ;D ;D


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Citaat van: Peggy op  7 juli 2007, 15:43:50
Ik ga er lekker weer op uit met de jongens, effe zwemmen,dadelijk naar een openluchtconcert dus je leest het al;  we hebben het goed !
Bedankt voor de mooie foto's en geef ons drietal een dikke kus van ons.
Lieve groetjes vanuit het heerlijke texel

Gr Peggy


die zien we nooit méér tèrùgggggg   :P ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Manja,

Ik geef ze idd verse spaanse rode peper. Dat vinden ze heerlijk. Alleen als ik dan een kusje van ze krijg dan brandt het op mijn lippen.
Oooo dus jij hebt ook wel eens andere namen ;D ;D ;D


Hoi Wilma,

Dan heb ik er weer 3 valkjes bij :o :o :o ;D ;D ;D ;D
Heb net weer wat foto's gemaakt. Dan kan je er eens lekker voor gaan zitten.













































Groetjes Anja

Wilma1

 ;D ;D ;D ;Dwat lieffffffff  :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Wat een mooie foto's :)
Pas maar op dat ze de volgende keer niet in je soep een bad nemen ;D

Deze vind ik echt helemaal geweldig

Netjes hoor een servetje na het eten ;)
Groetjes Anke

Ps: pas maar op Anja straks zijn het 14 valkjes en dat is een even aantal ::)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Wilma,

Liefffffff hè dat vond ik nou ook.

Hoi Anke,

Ze krijgen hier een goede opvoeding hoor. Moet ook wel met 5 sterren. ;D ;D Enne ...........nee hoor in mijn bordje soep badderen ze niet.

Eerst eens zien of ze terug komt. Anders wordt het toch weer oneven want ik sta op een reserveringslijst voor een valkje dusssssssssssssssssssss

Groetjes Anja

Caroline

Geweldige foto´s weer.

Hier zijn ze voor de eerste keer alle 15  :o tegelijk los geweest. Ik doe ze meestal als de kids beneden zijn in 2-3 groepen i.v.m. de drukte.  ;)

Alleen ik was niet zo slim de camera erbij te nemen.  :-[ ::)

Nu zie ik jou foto's en denk ik .... >:( :-\ :censuur

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Dat moet gaaf geweest zijn. 15 valkjes tegelijk los die lekker rondvliegen. Wow.
Kan je het morgen niet nog een keer doen en dan wel de camera bij de hand hebben ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

tataratáááááá.....eerdaags zijn het wel 12 valkjes bij Anjáááááá en dan komt er VAST een 13e Ytje  ::)  bij, waarop nr.14 weer volgt in de rij en heeft ze net zoveel als mijjjjjjjjjj (nou als als ik had dan in dit geval, maar het rijmt wel mooi  :P)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Caroline op  7 juli 2007, 22:47:44
Geweldige foto´s weer.

Hier zijn ze voor de eerste keer alle 15  :o tegelijk los geweest. Ik doe ze meestal als de kids beneden zijn in 2-3 groepen i.v.m. de drukte.  ;)

Alleen ik was niet zo slim de camera erbij te nemen.  :-[ ::)

Nu zie ik jou foto's en denk ik .... >:( :-\ :censuur

Hoi Caroline,
Hier gaat het als volgt.
Valkjes eruit... Laptop pakken om op  het forum te kunnen kletsen... fototoestel pakken inclusief upload kabeltje.... even controleren of de reserve batterijen wel in de lader zitten....
En dan pas zitten met een kopje koffie ;D
Ik kan het je aanraden ;D
Groetjes Anke






Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Je bent al bijna net zo ver als mij met je valkjes. Ik heb er ook iets van 12 of 13, weet het al niet meer. Weet alleen dat ik in totaal iets van 35 vogels heb. Maar dat klopt ook alweer niet meer. Want er zijn alweer twee kwartels bijgekomen en die tellen ook als vogels he.

Jippie, nog een paar uurtjes en dan zie ik mijn vriendjes weer allemaal, ook Doggy en Pukkie. En ja, ik breng weer wat lekkers mee hoor. Ik plunder Oscar zijn doosje gewoon even....hihi.

En ik breng ook wat lekkers mee voor je valkjes. Ze lusten toch fruit?

Tot straks Anja, Ton, Lisa en de dierenbende.

Mara