28 april 2024, 23:58:43

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Wilma,

Hier kun je weer enkele tellen mee blijven zitten. Het zijn er niet veel.

Caroline,

nu is het hier behoorlijk koud vind ik en nat ...........erg nat.


dut uurtje




Yelo is verzot op de kokosmat en het kralen gordijn maar...................................


Ze heeft iets nieuws ontdekt...................


hier kan ik ook doorheen lopen. Zien jullie mij. Ik zit aan de linkse kant achter het gordijn. Nee zien jullie me niet. Wacht even dan........................


Piep daar ben ik weer. Leuk hè.

Groetjes Anja

Monky

Hahaha
Ik moest even heel goed kijken  ;D

Wat zijn het toch schatjes hè?

Het regent hier af en aan... ik word er moe van  :-\ Ik ben wel droog op mijn werk gekomen... ik ben benieuwd hoe dat vanmiddag zal zijn als ik weer naar huis ga  ::) Ik hoop dat het weer in Italie beter is  ;D

Groetjes,
Monky

Wilma1

Citaat van: Anja op  4 juli 2007, 13:18:44
Wilma,

Hier kun je weer enkele tellen mee blijven zitten. Het zijn er niet veel.

Caroline,

nu is het hier behoorlijk koud vind ik en nat ...........erg nat.


dut uurtje




Yelo is verzot op de kokosmat en het kralen gordijn maar...................................


Ze heeft iets nieuws ontdekt...................


hier kan ik ook doorheen lopen. Zien jullie mij. Ik zit aan de linkse kant achter het gordijn. Nee zien jullie me niet. Wacht even dan........................


Piep daar ben ik weer. Leuk hè.

Groetjes Anja







Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

Wat grappig die foto's. De valkjes blijven altijd weer dingen ontdekken hè? Ik zie Yelo wel, maar alleen haar bovenlijfje en kopje, hoe zit dat? Loopt de vensterbank af ofzo?
Hier lopen de twee door de lamellen heen.. heel leuk en interessant die buitenwereld...

Anja

Hoi Monky,

Echt wel echte schatjes.
Het weer in Italië is stukken beter dan hier.

Hoi Wilma,

Prachtig hè.

Hoi Inge,

Dat is het kralengordijn van de achterdeur. Wat je ziet is niet de vensterbank maar de drempel.

Groetjes Anja

Caroline

Ook hier is het weer verschrikkelijk.  :-\

We zijn net eventjes wezen winkelen maar waren drijfnat.  >:( :P

En dan hebben de kids vakantie .... die vervelen zich kapot, hebben weinig anders te doen dan tv kijken en knutselen .... elke keer denken ze, nu kunnen we naar buiten maar voor ze hun jas aan hebben komt het alweer met bakken naar beneden. En van een paar druppeltjes smelten ze niet maar het is echt verschrikkelijk wat er allemaal naar beneden komt.  :'( :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi ANja

Wat leuke foto's weer. Vooral Yelo, wat is het toch een ontdekkingsreiziger. Haha. Wat lief zeg.

Hier is het nu eindelijk droog, maar het heeft eigenlijk de hele dag geregend. Daardoor (en ook door de vakantie) is het best wel rustig in de winkel en kon ik op tijd naar huis. En aangezien mijn boekjes vandaag zijn aangekomen, kan ik weer lekker lezen.

Vandaag is het verse appeltaart dag..... :P

Mara

Christine

Prachtige foto's Anja.

Hier regent het ook met momenten heel hard!
Wil je even gaan kijken naar de valkjes in de voliere wordt je meteen heel nat...
Dat terwijl het de tweede week voor de vakantie nog heel mooi weer was! :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Leuk  :-\ nu, als het etenstijd en bad en bedtijd voor de kids is gaat hier de zon vooruit schijnen aan een nagenoeg blauwe hemel.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Kan me er iets bij voorstellen. De kids gaan zich dan snel vervelen.Nu schijnt hier ook de zon.

Hoi Mara,

We hebben echt geluk gehad om dit op foto vast te leggen. Ik vond het zo grappig.

Hoi Christine,

Leuk dat je hier ook eens komt lezen/buurten. Tja geen woorden heb ik voor het weer over.


We hebben net de valkjes die op de kooi zaten gesproeid met aloë vera.Dit hebben we natuurlijk vastgelegd op foto.
Komen ze...................


Yelo






Bo








Dirkje






Yeuntje






Yeva






Yunah




Nikkie






Yobi







Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Je hebt echt weer hele mooie foto's gemaakt. Ik heb er van genoten. Mag ik vragen waarom je ze met aloë vera doet bespuiten?

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dat is goed voor de veren. Krijgen ze een mooi zacht en glanzend verenpak van. Dit is mij aangeraden toen ik pas op dit forum kwam.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Dat is leuk binnenkomen na een dag werken: Lekker bij jou van de foto's van je mooie valkjes genieten ;D
Hi hi leuk zo'n valkje dat verstoppertje speelt ;)
Wat zal het lekker ruiken nu bij jou met al die aloe vera valkjes ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Ben ik eens een dagje niet op het forum en heb ik al heel wat gemist :)
Het zijn erg leuke, lieve foto's die je geplaats hebt. Het kiekeboe doen is echt grappig  :-*

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor je antwoord. ALs die van mij het toelieten dan zou ik het eens proberen.

Mara