29 april 2024, 08:21:11

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Dorothé,

Uhm...................ja ik kan alleen maar zeggen.............

Sorry van alle Y-tjes

Groetjes Anja

Bello

Is wel goed meis, had met net zo goed met Jannes kunnen gebeuren die zit ook altijd met mijn oorknopjes te kl...n.

Kon er eigenlijk wel om lachen ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Dorothé

ps en het ging zeker niet expresssss, geef alle Y-tjes maar een dikke knuffel en ook de logeetjes :-*

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Ik zal de knuffels morgen geven want ze zitten nu al in de kooi.

Groetjes Anja

ps  Ik zal morgen wat extra douchefoto's maken goed.

Bello

                         



;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D 
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra

Ja grapje..........De valkjes zaten zo lekker aan het oor van Dorothé te plukken. Ze hebben zelfs de oorbel los geplukt wat behoorlijk zeer deed.
Het oor van haar was behoorlijk rood. Dorothé heeft er wel een leuke foto van geplaatst vind je niet?

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Gelukkig heb je dus geen yaws zitten tussen de ytjes ;D
Het is wel heel herkenbaar. Chico zit ook steeds aan mijn oorbel te frutten (dat liever dan epilady spelen  ;) ) Maar ze zit er ook wel eens perongeluk naast... auw...
Ik verheug me al op de douchefoto's van vandaag :)
Geniet lekker van de douche sessie!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja en Dorothé

Haha, volgens mij kan ik wel bijna raden wie het geweest is of niet? Dan weet ik dat voor de volgende keer. GEEN OORBELLEN MEER INDOEN....Hoop dat het geen pijn doet Dorothé.

Liefs

Mara

p.s. als het maar gezellig was!

Wilma1

 :o :o :o Dat was wel een harde bijt  :o :o :o Valkjes hebben eerg scherpe snavel en een hoop kracht...AUWWWWW  :-\ :-\ :-\!!!

Maar kijk eens wat ik hier allemaal vind Dorothé ??? in een verborgen laatje van de Y-tjes  :o


;D ;)

:-X Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Hihi
Lekker gefopt,

Ja het ging wel hard en ach de volgende keer doe ik ze gewoon alle 4 uit hoor. Bij Jannes doe ik echt mijn oorknopjes uit, maar nu was ik het dus vergeten.


Aha Wilma nu weet ik dus hoe de Y-tjes aan hun schatkist komen. hahahaha
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Citaat van: Bello op  1 juli 2007, 12:44:41
Hihi
Lekker gefopt,

Ja het ging wel hard en ach de volgende keer doe ik ze gewoon alle 4 uit hoor. Bij Jannes doe ik echt mijn oorknopjes uit, maar nu was ik het dus vergeten.


Aha Wilma nu weet ik dus hoe de Y-tjes aan hun schatkist komen. hahahaha


Hoi Dorothé

Leuk grapje hoor, maar ze kunnen best wel hard aan je oorbellen trekken hoor. Hihi, dus ik kan beter mijn oorbellen de volgende keer ook thuis laten?

Mara

Anja

Hoi Anke,

Ja ik weet dat het zeer kan doen. ik heb mijn oorbellen voortaan uit want ze blijven aan de gang tot ze hebben gewonnen.
De douchefoto's komen eraan. Hele mooie vind ik.

Hoi Mara,

Was een leuke grap vond je niet.

Hoi Wilma,

Ssssssssssssssssssssst niet alles verklappen zeg. Ik geef je niet voor niks de helft :o ;D

Hier dan de foto's met 14 valkjes deze keer.


Alle 14 op de kooi


Nikkie




Yeva onder Yiba dan wordt ze niet nat




Nikkie






Bo






Dirkje






Kijk die kuif van Nikkie






Yelo op de "schommel"


Lieffffffffff




Bo




Yeva


Yona


Yahoo


Met 14 valkjes goed hè.










Had je nog wat.

En dan nog een filmpje van Dirkje die aan het fluiten gaat. Zo schattig.

http://www.youtube.com/watch?v=llj_q6CbVAE

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat een genot om weer je douchefoto's te bekijken ;D
Zo te zien doen je logé's stoer mee!
Blijven alle 14 valkjes netjes bij je zitten als je ze mee naar beneden neemt op de arm??
Ik vind dat Dirkje een prachtig fluitconcert heeft gegeven, leuk dat hij het belletje nog even als "stemvork"gebruikt ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ze blijven alle 14 zitten als ik naar beneden loop hoor. geen 1 die er weg fladdert.
Als ik dan binnen kom danloop ik naar de kooi en dan weten ze niet hoe snel ze op de kooi moeten komen. Elke keer weer een grappig gezicht.

Groetjes Anja