10 mei 2024, 18:34:40

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Dorothé,

Nog 1 erbij en dan gaat het slot erop. Dan heb ik er 12 binnen en dat is wel genoeg dacht ik zo.

Groetjes Anja

Wilma1

Een ECHT GOED SLUITEND slot ???  ::) :P

Ik weet niet of je een foto hebt geplaatst van je nw kooi, zover heb ik nog niet gelezen en kom daar, denk ik, ook niet aan toe... ::)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Speciaal voor jou hier is de kooi.


Lege kooi


Kooi met valkjes.

Groetjes Anja

Monky

Weet je al wat je 12de Y-tje wordt?
Welke mutatie en zo?  ;D ;D ;D

Je bent ook in een korte tijd een behoorlijke uitbreiding ondergaan hahaha.

Bij mij staat er ook nog 1tje op het lijstje... een bronze fallow gepareld  :D En dan gaan bij mij ook de sloten erop  ;D
Tenminste... bij de valkjes  ;D Er komen nog 2 cathi's  :D

Je hebt weer heerlijke douchefoto's gemaakt  :-* Ik heb er weer van genoten.

Wel fijn dat Yeva en Yona het ook leuk vonden :)
Door het warme weer waren ze er bij mij ook voor te porren... wel met plantenspuit... zelf Jocko genoot ervan hahaha.

Groetjes,
Monky

Little Cockatoo

Douche foto's heb ik iets gemist waaar waar ik ga zoeken  ;D ;D
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Anja

Hoi Monky,

Het sowieso een popje. En de mutatie tja da's moeilijk. Eentje die ik nog niet heb.
Bonte witmasker vind ik ook heel mooi of een geparelde witmasker.
Ik ben er nog niet helemaal uit. Moet ook even kijken wat Chantal allemaal met haar valkjes kan kweken.

Die is ook heel mooi zo'n bronze fallow gepareld. En wel de sleutels inleveren hè.

Fijn dat je van de foto's hebt genoten.

Hoi Hanneke,

De douchefoto's staan op de vorige pagina.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Ik zie je al zitten met een vijltje. Haha, ik heb nog een klein vijltje, mag je wel lenen. Ik had nog helemaal niet in de gaten dat het zo bekrast was, maakt ook verder niet uit. En volgens mij hadden ze op de andere voet vel te grazen genomen.... ;)

Mara

*Amanda*

Hey Anja,

Weer geweldige foto's!  :) En wat goed dat de 2 nieuwelingen al zo snel beginnen te wennen. Je blijft bezig he als je eenmaal valkjes hebt? Je wilt er al snel meer  ;) wat is het toch ook verslavend he? Ze zijn zo leuk! Allemaal weer een ander karakter en je hebt er veel plezier mee.

Ben benieuwd wat de volgende mutatie word  :P

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Mara,

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Amanda,

Ook ik ben er met 1 begonnen. Dat was zielig vond ik dus nog een erbij gehaald. Daar heb ik heel veel mee gedokterd. En ze is er door gekomen hoor. Ik kan me daardoor ook goed voorstellen hoe jij je moet voelen.
En voor ik het wist had ik er 11 (valkjeselftal ;) ;D)
Nu de reservespeler nog en dan is het compleet. Dan lever ik de sleutel van het grote slot in zodat het slot niet meer open kan ;) ;)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Maar ik hoop niet dat dat slot geldt voor de fans van je valkjeselftal!  ;)

Mara

Bello

hihihi

Dan moet je de sleutel wel aan iemand geven die heel streng tegen je is ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Citaat van: Anja op 11 juni 2007, 11:42:04
Hoi Wilma,

Speciaal voor jou hier is de kooi.


Lege kooi


Kooi met valkjes.

Groetjes Anja


Wat een vreselijk mooie kooi  :o ik zag hem net ook in mailtje....jeeee RUBY was bijna jaloers  :P deze is 4x groter dan die van hem  ;D en die ander was al zo mooi  :D
De foto's hen ik bekeken en tja, wat moet ik dààr nu van zeggen  ::) ::) :P :P :P *smeltsmelt* *kwijlkwijl* ....

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Mara,

voor de fans gaat de deur niet op slot hoor.

Hoi Dorothé,

zal ik hem aan jou geven want dan kan ik hem ook niet zomaar pakken ;D ;D ;D ;D

hoi Wilma,

Ruby mag wel eens komen kijken hoor ;) ;) ;)
Het is elke dag genieten met die kooi en de valkjes natuurlijk.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Wat een prachtige,heerlijke foto's !!  ;D
Wat fijn de alles gewoon zo lekker soepeltjes gaat,met of zonder nieuwelingen.
Gelukkig worden alle nieuwelingen zonder moeite geaccepteert.  ;D
En gaan ze al snel mee zo relaxed onder de douche.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Yvon,

Het gaat tot dusver goed. Het enige wat me een beetje dwars zit is dat Yona 's avonds iedereen van stok jaagt :o :o :o Hoop dat het maar tijdelijk is.
Yeva is erg afwachtend en heeft vandaag notenrijst geproefd. En lekker dat ze dat vond (de andere ook hoor).
Yona heeft bij me op de schouder gezeten en gekeken wat ik op mijn bordje had. Aardappelen, spinazie, ei, visstick. Heerlijk vond ze dat. Ze eet niet van het bord maar als ik een hap neem  dan eet ze mee. Daarna het toetje heerlijke perzikyoghurt. Dat vond ze ook heel lekker.
Dus de valkenbuikjes zijn weer goed gevuld.

Groetjes Anja