29 april 2024, 07:33:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Ik hoop het hoor.

Hoi Ivy,

Oeps verkeerd begrepen Sorry ::) ::) ::)
Ik laat ze eerst buiten de kooi wennen of eigenlijk ik zal eerst eens kijken hoe het gaat.
Het zijn idd huiskamervalkjes die nooit een ander valkje gezien hebben behalve elkaar.
De namen daar zijn we bijna aan uit.

Hoi Yvon,

Ja Yvon maar dat maakt het nog moeilijker.
Het is alweer bijna donderdag zoooooooooooooo spannend zeg.

Hoi Inge,

Ik heb daar ergens een filmpje van als ik me niet vergis. Ga ik voor je zoeken. Ze happen niet naar elkaar en zitten ook niet in de oogjes. Ooit lijkt dat zo maar dan pakken ze de veertjes rondom de oogjes. Het is net als poetsen en ooit iets te hard maar dat hoor je dan wel.

Groetjes Anja

Anja

Hoi Inge,

Hier is het filmpje. Hoop dat je er iets aan hebt.

http://www.youtube.com/watch?v=7NVkVGe8-EQ

Groetjes Anja

Inge88

Bedankt Anja. Wat Paddy doet bij Indy lijkt daar erg op. Ook dat bij die oogjes. Al vind ik het soms een beetje eng om aan te zien, straks pikt hij haar oogje eruit ofzo  ::)  :-\ Maar dan zal hij wel meer aan de wimpertjes enzo zitten. Indy heb ik nog nooit horen gillen ofzo  :P Ze knijpt alleen haar oogje dicht dan.
Had nog nooit echt 2 valkjes elkaar zien kroelen, alleen er van gehoord.

Mico

Achhh wat een mooi filmpje is dat zeg.
Wat lief hoe die met elkaar zitten te kroelen  :D :D
Hier zijn ze nog lang niet zover hahaha..

Groetjes,
Miranda en Corine

Caroline

Inderdaad, ik he 2 grote papegaaienkooien in spiegelbeeld in gericht naast elkaar staan.  :D



;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Heerlijk zoals Yeni en Yunah zitten te kroelen, daar kunnen Bello en Catka nog wat van leren, die halen hun knuffels leiver bij ons.


Ben benieuwd hoe de valkjes gaan heten

Y en Y

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Inge,

Ben blij dat ik je daarmee heb kunnen helpen. Ze pikken echt niet in de oogjes hoor.
Ze kroelen hier eigenlijk allemaal behalve Yelo nog niet maar die vind ook nog wel een maatje.

Hoi Mico,

Komt vanzelf hoor. Hier waren Yeni en Yunah best snel. Het is ook al een oud filmpje. Maar wel mooi om te zien vind ik altijd.

Hoi Caroline,

Heb ik het toch goed gehad. Ik vind dat zo mooi alleen ik heb er de plek niet voor. Jammer vind ik dat hoor.

Hoi Dorothé,

We zijn er bijna uit qua namen en zo gauw we het helemaal eens zijn dan plaats ik de namen. Mss vandaag nog.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Leuk filmpje zeg. Doet me denken aan het filmpje van Geelkop en Juf waar ze elkaar kroelen.

Heb je al de namen bedacht?

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ja ik heb de namen bedacht of eigenlijk ik niet.
Het wordt tatatatatatatataaaaaaaaa

Yeva&Yona

Monique dank je wel.




We hebben vanmiddag toch maar een nieuwe kooi gekocht want het was echt te krap geworden. Ik was naar de Jumper gefietst samen met Ton en dat viel niet mee moet ik zeggen.
Daar was ik op slag verliefd op een kooi die nu 250 euro was afgeprijsd omdat deze beschadigd was. So what. Ze hebben de kooi netjes thuis bezorgd (was dus een showmodel) en die ging maar net door de deur. Daar zijn we dus tot nu mee bezig geweest en nu is die zo goed als ingericht.
Moet alleen nog iets zien te vezinnen vanaf het deurtje tot aan de bodem want dat is toch een behoorlijke afstand om te springen.
Ik heb net wat foto's gemaakt en zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.


Een lege kooi.


Met valkjes je ziet ze bijna niet.






Yella op de kooi.















Groetjes Anja

Coco en Chantal

Wat ik er van vind??

In 1 woord SUPERRRRRRRRRRRR

Nou als ze daar niet genoeg ruimte in hebben weet ik het niet meer haha.

Nog 1 nachtje slapen en dan komen de 2 meiden ;D

Mooie namen trouwens 8)
Groetjes Chantal en de valkjes


Bello

Jeetje dat is een PALEISSSSSSSS

Daar kun je je valkjes in zoeken hihihihi

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Inge88

Mooie kooi hoor! Ook leuke namen voor je nieuwe valkjes! Hoe groot is de kooi wel niet als er straks 11 valkjes in passen?

Anja

Hoi Chantal,

Gaaf hè dat vond ik nou ook. Mijn oude kooi die heb ik verkocht in de Jumper aan klanten die daar aan het winkelen waren, Ze wonen vlakbij ons.

Spannend als ik maar kan slapen.

Hoi Dorothé,

Ik vond dat er maar weinig valkjes in zitten hoor (grapje)

Hoi Inge,

Dank je wel. De kooi is 1 meter 50 hoog, 1 meter breed en 75 cm diep.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Zoooo,je kooi is geen kooi meer,maar een voliere.  ;D ;D
Een supermooi ding hoor.  :-*
En je hebt ook mooie namen gekozen.
Nou nog 1 nachtje slapen en dan is het zover !!  ;D ;D
En heb je ook een sleutel ?  ;) :D


Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Citaat van: Anja op  7 juni 2007, 20:36:25

Ik heb net wat foto's gemaakt en zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden.



Hoi Anja.
Jouw nieuwe kooi is in ieder geval goed gekeurd door jouw valkjes zo te zien :D. Hij ziet er mooi uit!

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie