28 april 2024, 22:53:58

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Anja op 30 mei 2007, 12:44:05


Hoi Anke,

Het is Yella en niet Yelo. Yella is de lutino die ik uit medelijden gekocht heb in de dierenwinkel. Zij heeft me toen 11 keer gebeten :o :o en ik moest toen een Tetanusspuit gaan halen.
Enne niet al mijn geheimpjes verklappen over Youp ;) ;D ;D



Hoi Anja,
Oooh ik dacht dat het een typvaut was :)
Nou dan is het helemaal mooi dat dit valkje nu wel durft.
Mooie foto's ook weer van alle ytjes :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

 ??? ehhhhhhh bij Nellie wipwappen 2 mannen wel hoor  :P ze noemt ze nu Homo en Homo  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Gezellig gehad lees ik, en een KAKATOE OOOOOWWWWWW *verliefdverliefd* ik ben stapelgek op kakatoe's . In de dierenwinkel, waar ik vaak kom  :P en weinig koop  ;D ( dat weten ze, maar ik bestel er voer!!!) heb ik vaak een kakatoe bij me zitten....oooohhhhhwwww zo gaaaf!!!!!! Die zijn echt super!!!!

Ben bijna jaloers dat JULLIE hem hebben gezien en IKKE niet  :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Petra,

Goed hè.

Hoi Anke,

Goed van Yella dat vind ik nu ook.

Hoi Wilma,

Speciaal voor jou dan.



Maken die twee valkjes dan ook het wipwap geluidje?
Nou ik heb altijd gedacht dat Yobi een pop is. Lijkt me sterk dat Yunah met een man wipwapt hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

 :o AAAAAHHHHHHHHH wat mooiiiiii......  :-* :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mico

Hoi hoi Anja,

Wat goed dat Yella nu ook zelf uit de kooi komt  :D :D
Zal wel een stuk leuker voor haar zijn nu ze lekker mee kan met de rest.  ;) :D

Leuk om je gezien te hebben vandaag bij Chantal...we hebben toch wel gelachen he  ;D ;D was zeker gezellie  :D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Mara

Hoi Anja

Mooie foto van de kakatoe. En geen 10de Y'tje....dat valt me dan nog reuze mee.

Dank je wel voor je wensen, ik mis Geelkop echt wel. Het is zo anders nu.....het is helaas niet anders.

Riny heeft een hele mooie foto van Geelkop bewerkt, die heb ik nu in mijn profiel gezet.

Liefs

Mara

Caroline

Ach, wat een lieve slaapfoto's, bijna nog liever dan de douche foto's!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Mico,

Ze gaat lekker de andere achterna om te zien wat die allemaal uitspoken. Ze is er dan zo moe van dat ze de hele middag slaapt. Ze is al die beweging niet gewend ;D ;D ;D
Zekers was het gezellie en we hebben idd lekker gelachen. Voor herhaling vatbaar.

Hoi Mara,

Goed hè geen 10de valkje. Ik kan het wel ;D ;D ;D
Mooi zeg je handtekening.

Hoi Caroline,

Bijna ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Ik heb je foto's gisteren al uitgebreid bewonderd, maar vandaag kom ik dan je ook nog even vertellen dat ik heel erg heb genoten van de douchefoto's van je kanarie! Wat bijzonder dat ze zo meeging onder de douche! :D
Wel weet ik dat ook kanaries tam kunnen worden. Onze kanarie vroeger was ook redelijk tam en vrienden van mijn ouders hadden twee kanaries die altijd los waren en echt ook reuze tam waren.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Christine


Ik vond wel dat die foto hier ook wel mocht staan!!
Zo lief slapende valkjes!

Ook je kakatoe is prachtig ;)

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Bello

Hoi Anja

Nou nou Yella gaat vooruit.

Bello moet maar bij haar in de leer komen, Bello kan nog steeds de kooi niet uit (Catka wel die is heel snel de kooi uit).

Hehe dat bedoel ik nu van de hele week werken, kan nou nooit eens lekker overdag een bakkie gaan doen :'(

En daar heb ik reuze zin in!!!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Citaat van: Anja op 30 mei 2007, 21:01:11
Hoi Mara,

Goed hè geen 10de valkje. Ik kan het wel ;D ;D ;D
Mooi zeg je handtekening.



Hoi Anja

Die is heel erg mooi jah, heeft Riny gemaakt. Zo blijft Geelkop nog een beetje bij me.

Ja, ik vind het knap dat je geen 10de Y-tje erbij gehaald hebt. Ik zit nu echt te dubben wat ik moet doen wat ik heb nu in een keer plek over voor een paar valkparkieten....maar weet niet of ik het ga doen jah of nee....We zien het wel.

Succes vandaag bij de arbo-arts, daar moest je toch naartoe vandaag als ik me niet vergis?

GRoetjes

Mara

Wilma1

NOG geen 10e valkje  :P ::) ;D

Sterkte met je rug Anja en hopelijk snel iets om te ontspannen en de pijn te verlichten!
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Manja,

Goed hè die Youp. Ja ik ken ook iemand met een tamme kanarie maar die gaat zelfs niet mee onder de douche.

Hoi Christine,

De kaketoe is niet van mij maar van Chantal. Omdat Wilma die zo mooi vind had ik een foto geplaatst van Kiaro.
Ja lief zo zeg 9 slapende valkjes.

Hoi Dorothé,

Moet je eens proberen om een plateau te maken bij de deur. Misschien helpt dat.
Komt goed hoor met dat bakkie doen.

Hoi Mara,

Goed hè zonder valkje terug gekomen. Ik leer het wel hoor.

Knap van Riny hoor en zo is Geelkop idd nog een beetje bij je. Moeilijk zo'n beslissing. Ik zou er gewoon even mee wachten.

De Arbo arts gaat niet door. Die heb ik afgebeld want ik lig/hang nog steeds in mijn bed. Heb enorme rugpijn dat ik bijna niet kan lopen. Heb de huisarts gebeld en hij komt vandaag nog langs. Ik weet niet hoe ik moet gaan zitten/liggen.


Hoi Wilma,

Thnx ik blijf maar heel stil zitten en zelfs dat doet pijn.

Nee geen 10de valkje. Komt denk ik omdat Ton zei kijk maar of ze geen mooi valkje heeft. Dan is het niet meer leuk ;D ;D ;D Als hij nu had gezegd niet met een valkje thuis komen jaaaaaaaaa dan had Anja een valkje besteld. Hoezo van dwars ;D ;D

Groetjes Anja

Peggy

Ha Anja,
Hè wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug.
Sterkte !!
als je je weer wat beter voelt gaan we gezellig een bakkie doen...Dorothé kom je dan ook?  leren we jou ook kennen ;D
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier