29 april 2024, 07:24:19

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Je hebt erg mooie foto's gemaakt, maar ik heb vooral genoten van het filmpje! Erg leuk om de valkjes te zien schommelen :)

Groetjes
Romy

*Yvon

Hoi hoi

Anja wat hebben jullie toch weer hele leuke foto's en filmpje gemaakt.  :-* ;D ;D
Gelukkig gaat het weer goed met je.
Dat je bang bent voor herhaling is natuurlijk ook wel begrijpelijk,het was niet niks zeg.  :-\

Nog een hele fijne dag verders en geniet ervan !!

groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Wilma,

Dat mag ook wel voor dat geld. Ze zouden er eens niks aan vinden dan ben ik een hoop geld kwijt en nog geen plezier. ;D ;D ;D ;D

Hoi Romy,

Dank je wel. en dat schommelen was gewoon puur toeval. Maar goed dat we met de fotocamera ook kunnen filmen.

Hoi Yvon,

Dank je wel. Het gaat idd stukken beter. Maar door die angst ga ik weer hyperventileren dus dat schiet niet op. Let nu maar heel goed op de ademhaling en probeer niet steeds in de stress te schieten.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Leuk he weer de valkjes onder de douche zetten ;D
en ach een beetje kibbelen mag wel.


Doe het wel rustig aan!!
Wat vandaag niet kan lukt morgen mischien wel.

Groetjes Dorothé

Een fijne moederdag gehad?
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Valerie

Citaat van: Anja op 13 mei 2007, 19:50:21
Let nu maar heel goed op de ademhaling en probeer niet steeds in de stress te schieten.

Groetjes Anja

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, neem ik aan.
Ik hoop dat je daar van af komt, want dat is niks. Ik heb soms ook wel eens angsaanvallen (die overigens niet gegrond zijn) en dat is niet fijn.

Ik ben blij dat het alweer een stukje beter gaat. :)
Heb je nog wat leuks voor moederdag gekregen?

Ik deed vroeger (toen ik nog maar 2 vogels had) ook wel eens de kooi onder de douche. Genieten dat ze deden. En dan de föhn er achter aan. :)



Anja

Hoi Dorothé en Valerie,

Ik heb vanalles gekregen met moederdag.
Allereerst ontbijt op bed. Heerlijke parfum (Burberry London) sokken, nachthemd, deodorant.
Het kadootje van mijn zoon heb ik nog tegoed dus ik ben benieuwd wat ik nog krijg.

Ik kan mijn grote papegaaienkooi echt niet een verdieping hoger gaan zetten. Vandaar dat ik het bovenstuk van de reservekooi gebruik.

Die aanvallen verschrikkelijk zijn die vind jij ook niet. De kunst is om deze tegen te houden maar dat lukt nog niet. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Hyperventilatie is nooit leuk, ik heb die ook een tijdje gehad en dat is echt geen pretje. Oud-collega had die ook en die ging dan helemaal van de wereld dus ik hoop voor jou dat je ze kunt voorkomen. Ik snap wel dat je in de stress schiet, is ook heel normaal hoor. Ik hoop dat je het gauw onder controle hebt.

Wat leuke moederdagcadeau's zeg!

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik weet het echt niet leuk hoor. Ik let op mijn ademhaling en ik heb een apparaatje (Hyperfree) waar door ik kan ademen. Dus dan kom ik al een heel eind.

Ja ik ben behoorlijk verwend op moederdag en ik heb er nog 1 tegoed. Ook altijd leuk.

Groetjes Anja

Gerda

Lieve dames,

Letten jullie erop niet teveel off-topic te gaan.
Jullie kunnen natuurlijk jullie niet-valken-verhalen wel kwijt hier op de site, maar kies hiervoor het buurthuis.

Gerda, moderator dagboeken en verhalen

Anja

Hoi Gerda,

Ja je hebt helemaal gelijk. We zullen voortaan beter opletten en ons verhaal doen op de daarvoor bestemde plaats.
Dank je wel voor de waarschuwing.

Groetjes Anja

Anja

Hoi iedereen,

Ik heb net een mailtje gekregen van Chantal en Yelo is groot genoeg om naar ons toe te verhuizen.
Super zeg. Chantal laat nog weten wanneer precies.
Hier nog een drietal foto's van die lieverd.







Ga meteen de kooi in orde maken.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Wat een ontzettende poepie is dat zeg  :D

Wij gaan Zowie zaterdag halen  ;D Dus we hebben beide een hele mooie lieveling erbij...

Ik ben nu al benieuwd hoe Yelo de douchesessies van jou gaat vinden hahaha.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Anja

Wat leuk dat je het 10de Y-tje mag gaan ophalen! Ik ben benieuwd wanneer.
Het is duidelijk dat Yelo een cinnamon is (ja toch he, want ze is licht en beige). Dat doet mij twijfelen of Flupke ook wel cinnamon is... Moeilijke kwestie  :P

Dat neemt niet weg dat ik Yelo enorm mooi vind! Qua uiterlijk is ze een witmasker cinnamon denk ik? Heeft ze ook nog splitten?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Monique,

Ik ga er van uit dat Yelo de douche sessies leuk gaat vinden. Zo niet dan heeft ze pech ;D ;D ;D nee hoor grapje.
Fijn dat je Zowie ook al mag halen. Dat wordt dan wel een fotosessie van hem hè.

Hoi Romy,

Yelo is een cinnamon witmasker en zover ik weet geen splitten. Is het zo dat ze wel splitten heeft dan verbeterd Chantal dit wel en laat ik het je weten.
De kooi staat al klaar.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Anja

nee klopt Yelo heeft  geen splitten.


Groetjes Chantal en de valkjes