28 april 2024, 22:28:06

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Monky

Hi Anja,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar ik heb zelf een griepje opgelopen. Ik log dan wel in, maar lees eigenlijk bijna niets  :-[

Wat ontzettend fijn dat je weer lekker thuis bent in je eigen omgeving. Daar herstel je toch het beste. Is mijn mening.

Doe het lekker rustig aan, want te vroeg beginnen kan weer tig stappen terugzetten zijn.

En wat lees ik nu ??? Je hebt nu 10 Y-tjes ??? Zou je me dat nog even kunnen uitleggen ???  ;D Ik geloof dat ik namelijk iets gemist heb  :-X :-[ ;D

Hou je haaks.

Groetjes,
Monky

Anja

10 mei 2007, 10:40:54 #1696 Last Edit: 10 mei 2007, 10:43:43 by elfelfje
Hoi Monique,

Allereerst



Ik heb 8 Y-tjes en sinds vorige week hebben we een kanariepiet genaamd Youp. die tellen we als Y-tje nummer 9. Op koninginnedag hebben we bij Chantal een cinnamon witmasker popje gereserveerd en dat is dus Y-tje nummer 10.
Hoop dat het zo duidelijk is voor je.
Ik doe idd rustig aan en alles op mijn gemakkie hoor. Heb nu een behoorlijke optater gehad en dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Ziek jij ook goed uit? Trouwens ik weet niet of ik het al gezegd heb maar je hebt een schitterende handtekening.

Groetjes Anja

Monky

Dank je wel Anja  :)

Ok... ik had de kanarie gemist  :D

Ik ga mijn best doen om goed uit te zieken  :-\ Niet mijn sterkste kant, maar gaat wel goed komen hahaha.

Lieve handtekening, hè? Dat komt omdat Zowie erop staat  ;D ;D ;D

De jouwe vind ik trouwens ook mooi... Toch wel handig dat Karin er meteen een heleboel maakt  :)

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Monky,

Ja dat is zeker makkelijk dat Karin er een paar heeft gemaakt. Ben haar er nog steeds dankbaar voor.

Ik heb nog wat te vertellen aan iedereen.



Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes, steun en kaarten. En dat Ton ook zijn ei hier kwijt kon.
Wat zou ik toch zonder jullie moeten.

Ik heb nog 3 foto's van Youp de kanarie.







Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik ben blij dat Ton ook zijn verhaal kwijt kon, dat is alleen maar fijn toch!? En ik vind het niet meer dan normaal, jij was er ook voor mij toen ik het niet goed had zitten.

Wat leuke foto's van Youpie. Kanaries zijn best wel leuk.

Groetjes

Mara

Wilma1

Citaat van: elfelfje op 10 mei 2007, 10:40:54


Ik heb 8 Y-tjes en sinds vorige week hebben we een kanariepiet genaamd Youp. die tellen we als Y-tje nummer 9. Op koninginnedag hebben we bij Chantal een cinnamon witmasker popje gereserveerd en dat is dus Y-tje nummer 10.
Hoop dat het zo duidelijk is voor je.


En DAN al die GEBAKKEN Ytjes nog  ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Ha Anja,

He meid wat zijn we weer blij dat je weer bij ons op de site bent.

Ach het is een kleine moeite meid en we doen het gewoon graag, laten merken dat we je waarderen als vriendin ( je manneke en de kids ook hoor), en dat is heel normaal hoor om vrienden te steunen als er iets gebeurd of als het tegen zit.

Ik vind het alleen rot dat ik niet dichtbij woont en de hele week met werken, maar je weet dat we aan jullie denken>

Enneh wat denk je van de kaarsjes??


Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Valerie

Hoi Anja,

Ik heb aan je gedacht hoor! Ik had het druk en kon op het werk niet makkelijk inloggen (alles zo traag en te weinig tijd). Nu heb ik nog enkele minuutjes voor ik in de auto stap om weer te gaan werken.
Ik ben zoooo blij dat je eindelijk weer thuis bent! Dat zal je zeker goed doen!
Ik hoop dat je snel volledig herstelt en je duizeligheid weer wegzakt.
Maar liever duizelig van een lage, als van een hoge bloeddruk, nietwaar?

Heel veel sterkte nog!

Groetjes,

Valerie



Anja

Hoi Mara,

Dat is ook heel fijn en het lucht enorm op.

Hoi Wilma,

Niet alles verraden zeg. ;D ;D ;D ;D

Hoi Dorothé,

Dank je wel voor alle kaarsjes. Die hebben zijn werk goed gedaan. Ik weet dat jullie aan mij denken en daar ben ik ook erg blij mee.

Hoi Valerie,

Dat is waar. Liever een lage dan een hoge bloeddruk maar dit moet vanzelf bijtrekken. Hoop dat dat snel gebeurd want duizeligheid is geen pretje. Het is wel al minder als in het begin van de week dus we gaan de goede kant op.
Lekker thuis zeg heerlijk dat heb ik toch wel erg gemist. Lekker de "herrie" van de valkjes en Youp om me heen. Dan de 2 deugnieten van hondjes nog en natuurlijk Ton en de kids.




We hebben vanmorgen de valkjes gewogen. Zie hier het resultaat.


Yahoo


Yeni


Yunah


Yobi is wel wat zwaarder met al die uierzalf ;D ;D ;D


Yiba. Zij mag samen met Yella gaan Sonja Bakkeren ;D ;D ;D


Yella


Yeuntje


Yara

















Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Leuke foto's en mooie gewichten zeg!

Vandaag is mijn petekindje hier. Ze ligt nu lekker midden op het bed van mijn ouders te slapen, boven slaapt ze niet omdat het vrij gehorig is (ik ben dat gewend dus mij valt het niet meer op) en aangezien het hier dus echt stormt, slaapt ze niet. En nu dus wel!! Dus ik ga lekker genieten van het kleine meisje en jij van je rust!!

KNUFFEL

Mara

Saar

Heyyyy je heet geen elfelfje meer ;D ;D
Leuke foto's Anja :D
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel en geniet maar lekker van je petekindje.

Hoi Saar,

Klopt. Ik zag dat Anja vrij was en heb het gelijk even gewijzigd. Je bent de eerste die het ziet. Scherp en alert hoor jij drinkt zeker veel cup a soup  :o :o ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 11 mei 2007, 13:58:27

Hoi Saar,

Klopt. Ik zag dat Anja vrij was en heb het gelijk even gewijzigd. Je bent de eerste die het ziet. Scherp en alert hoor jij drinkt zeker veel cup a soup  :o :o ;D ;D ;D

Groetjes Anja


Hoi Anja
Dat drink ik nou nooit ;D
Groetjes Saar :-*

Caroline

Zal eventjes wennen zijn voor ons maar .... wel veel leuker, gewoon Anja.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

HOi Anja

Ik zag het meteen toen ik in mijn boekje ging kijken dat jij je naam had gewijzigd.

Wat leuk. Ivanka is nu naar huis toe, lekker op haar eigen stekkie. Ze is heel lief geweest en heel vrolijk.

Liefs

Mara