29 april 2024, 06:08:48

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Ton

Hoi Petra,

We krijgen natuurlijk steun van familie en vriienden. Vrienden hebben we niet veel, maar dat zijn "echte" vrienden.
Anja en ik waarderen het enorm dat jullie allemaal met ons meeleven. Veel mensen kennen we alleen van dit forum en ook dat doet enorm goed.

Hoi Manja en Romy (en anderen),

Het begint een beetje door te dringen dat Anja belangrijk is en niet het werk, dus ik zal maar even wachten met die handboeien.  ;D ;D ;D
Wanneer Anja naar huis mag? Geen idee, ik verwacht zelf pas na het weekend. We wachten wel af.

Ton

Mara

Hoi Ton

Gelukkig dat het al beter gaat. Volgens mij kunnen de handboeien en de ketting nog wel even wachten hoor. Ik ben ook zo van werk is belangrijk maar je eigen gezondheid is veel belangrijker. Dus Anja, rust maar lekker uit! Wij hopen je weer gauw hier in het echt te zien.

Mara

Caroline



Hoi hoi!!

Fijn dat het zo goed gaat,

verder heb ik alles al een paar keer geschreven,

vandaar vandaag maar een mooi bloemetje,

voor Anja!!   ;)




Groetjes van Caroline  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Ton op  3 mei 2007, 22:35:13
Kijk Wilma, daar heb ik wat aan. Stuur maar op die dingen, maar die sleutels moet je pas na een week of twee sturen....

Vandaag praatte Anja weer bijna als vanouds. Zonder te stotteren en ze was bijna geen woorden kwijt.
Met de fysio-therapeute heeft ze ook trap gelopen, en ook dat ging redelijk. Wel moet ze rechtuit blijven kijken anders wordt ze duizelig. En dat is moeilijk voor Anja want ze houdt graag alles in de gaten om haar heen

Dus we gaan de goeie kant in  :)

Ton




Dat babbelen kan geen kwaad, maar om zich heen kijken hoeft ze helemaal niet te doen, ze MOET ALLEEN MAAR VOORUIT kijken  ;)

En anders OOK maar een setje oogkleppen   ;D ik kan overal aankomen hoor, mijn buurvrouw heeft DIE wel weer voor je  ;D

Anja ....je gaat het NIET winnen, om sneller te gaan dan iedereen wil, dat je doet!!!! lekker PUH!!!!!  :P :P :P :P :P :P :P :P

;D ;D ;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ton

Citaat van: Wilma1 op  4 mei 2007, 19:55:06

En anders OOK maar een setje oogkleppen   ;D ik kan overal aankomen hoor, mijn buurvrouw heeft DIE wel weer voor je  ;D

Anja ....je gaat het NIET winnen, om sneller te gaan dan iedereen wil, dat je doet!!!! lekker PUH!!!!!  :P :P :P :P :P :P :P :P

;D ;D ;D Wilma



;D ;D ;D ;D ;D


Ik wil hier iedereen bedanken voor de leuke kaarten die Anja de afgelopen dagen heeft ontvangen....

Er is nog steeds niet over naar huis gaan gepraat, want er zijn nog een paar dingetjes niet goed. Het duizelig worden, als ze op bed zit en kijkt naar beneden. Haar tong recht uitsteken kan Anja ook niet, afwijking naar links....
Maar praten doet ze weer als Brugman, ze onderhoudt bijna de hele afdeling, iedereen weet wie Anja is  ;D ;D ;D

Ton

Bello

Hoi Anja en Ton,

Blijf dan maar rustig in het ziekenhuis hoor, ze sturen je toch wel weg als ze je zat zijn (hihihihi)

Nou dat is toch lekker gezellie op de kamer en met hoeveel personen ligt Anja op de kamer?

Enneh hebben we ons best gedaan met kaarten sturen?

Wanneer krijg je de uitslag van de scans?

We wachten gewoon rustig af en leven enorm met jullie mee

Groetjes Ivo en Dorothé


Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Hoi Ton

ja daar heb je gelijk in, Onze Anja kan weer praten als Brugman haha, ik heb het zelf gehoord en gezien. ;D



Groetjes Chantal en de valkjes


Riny


Hoy Ton en Anja
Fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden.
Ook wij zullen blij zijn als Anja weer thuis is.
We missen haar overal op het forum.
Maar gelukkig zijn de berichten goed  en kan ze weer praten.
We gaan nu met zijn allen duimen voor een goede uitslag.
Groetjes Riny

Romy

Hoi Ton en Anja

Ik ben erg blij dat het goed gaat! Nu hoop ik samen met iedereen op het forum dat de uitslag goed is.

Gisteren ben ik naar een seminarie geweest en daar kwam het onderwerp CVA ter sprake. Ik moest meteen op Anja denken (ook al is het waarschijnlijk maar een TIA). Ze vertelden er dat vrouwen véél beter herstellen van een CVA dan mannen, omdat bij mannen de hersenen gelateraliseerd zijn en bij vrouwen veel minder. Daardoor kunnen de hersenen van vrouwen beter samenwerken, wat als gevolg heeft dat 'verloren' functies door een CVA veel makkelijker overgenomen worden door andere hersendelen. Toen ik dat hoorde was ik echt wel blij, en dacht meteen : dit moet ik Ton en Anja ook laten weten!

Ik hoop dat je er wat mee bent en wens jullie nog erg veel sterkte toe!

Groetjes
Romy

Wilma1


Hoi Anja,
Wat fijn voor je om te voelen, dat het beetje bij beetje beter gaat....voor Ton en de kinderen heerlijk, je weer "terug te zien" als de Anja die je was....

Nog even doorzetten, draaikont en dan kun je thuis, iedereen de oren van het hoofd kwebbelen  ;D
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Ton en Anja

Wat fijn dat het langzaam beter gaat. Gelukkig maar. Zat van de week toch wel een beetje heel erg in de zorgen toen ik dat las. Poeh poeh. Maar het gaat gelukkig goed. Kan me voorstellen dat iedereen weet wie Anja is....hihi. Nou, ik hoop dat mijn kaart ook aan is gekomen of nog komt want wat het de laatste tijd is met de postbezorging van mijn kant uit...twee verjaardagskaarten die niet zijn aangekomen....kerstkaarten die allemaal te laat aankwamen maar wel op tijd verstuurd....gheghe...en anders kom ik hem zelf wel even brengen, dan weet ik zeker dat de kaart aankomt  ;)

Ton, doe je de groetjes aan Anja van mij en geef je Doggy en Pukkie en natuurlijk Anja een knuffel van Oscar.

Mara

Ton

De uitslag van de MRI is goed. Daar was niets op te zien, behalve dan dat Anja toch hersens heeft  ;D ;D ;D Maar er waren geen stolsen en/of tumoren te zien, gelukkig.
Ook is er gisteren weer bloed afgenomem en is dit keer op HB gecontroleerd, en ook dat was goed. Het HB-gehalte is 9 en dat schijnt goed te zijn....
Vrijdagmiddag is er ook nog een echo carotiden gemaakt. Hier noemden ze dat een "duplex", maar daar is nog geen uitslag van. Dat zal dan maandag wel komen. (duplex is kort door de bocht een echo van de halsslagaders).
Maandag komt ook nog de cardioloog en weer de neuroloog langs.

Wel is al bekend dat Anja levenslang aan de Ascal moet, maar dat is dan het minst erge.

Vanmiddag zijn we samen heel even naar buiten geweest, maar dat was niet zo'n succes. (duizelig). Dus het gaat nog niet zoals het moet gaan....

Dorothé,

Anja ligt met 4 mensen op 1 kamer. Zijn wel allemaal (veel) ouder dan Anja, maar is wel erg gezellie daar.


Romy,

Zoals je weet print ik dagelijks alles uit zodat Anja toch op de hoogte blijft wat er gebeurt in valkparkietland.
Ze vond het fijn dat je eea voor haar opgeschreven. (En ik ook natuurlijk).

Mara,

Jouw kaart hebben we nog niet. Vreemd zeg, want die andere kaarten uit Limburg (en de rest van Nederland) zijn wel allemaal mooi aangekomen. Het hele prikbord achter het bed hangt lekker vol, waarvoor nogmaals onze dank....

Wilma,

Anja begint inderdaad wee lekker te bebbelen en zo. Ben in ieder geval blij dat ik Anja niet hoef te verplegen, want ze ratelt maar door tegen die meiskes. Heb je niet van die grijze tape ;D ;D ;D ;D ;D


Ton

*Petra*

Hoi Ton en Anja,

In ieder geval weer een goede uitslag!
Nu maar hopen dat de duizeligheid snel verdwijnt, en de uitslag van de "echo" ook goed is. En dat Anja dan snel naar huis mag, naar jou, naar de kids en naar de valkjes en het kanarie-tje.
Want daar knap je toch het beste op, lekker thuis!!

Groetjes Petra




Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Hè, wat een geweldig nieuws!!  :D

Hopelijk blijft het zo goed gaan en ben je  elke dag een beetje beter.

Naar, die duizeligheid, hopelijk is die ook snel over.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Fijn dat de uitslag goed is....van mijn schoondochter had ik al vernomen dat het onderzoek een echo ...."duplex"  en MRI zou zijn....zij is verpleegkundige op de stroke unit en neurologie en vertelde me welke onderzoeken er plaats vinden na een vermoedelijke TIA.

Ik vervoer veel mensen met een TIA, CVA...maar dat is toch zo anders, dan je plots iemand kent die zoiets overkomt, zoals ik ook jaren geleden met mijn moeder ervaarde ( CVA) dan kijk je er heel anders tegenaan.

Achh, die ASCAL valt mee te leven...toch ??? IK moet ook levenslang medicatie hebben, anders functioneer ik ook niet naar behoren en nu wel....dus SO WHAT!!!

Een knuffel voor alle 4 met dit goede bericht!!!
:-* :-* :-* :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3