29 april 2024, 00:10:10

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1

Dat kan heel goed mogelijk zijn Ton, meestal zie je in je kinderen "iets" wat je vanjezelf herkend en eigenlijk best moeilijk kan zijn, om er dan over te praten.....wetende hoe hij erop kan reageren en je het even op zijn beloop laat.

Ook IK heb zo'n zoon die veel op mij lijkt en ik snel weet als er "iets is"..... omdat ik zijn reaktie herken in mezelf.

Met de valkjes alles goed ??? Die zullen ook merken dat Anja er niet is en jullie anders dan anders zijn.

doeidoei  ;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Ton

Gelukkig dat het al beter gaat met Anja. Maar nu moet ik toch even een woordje aan Anja richten. Meid, ziek is ziek. Dat heb je ook al vaak genoeg tegen mij gezegd. Ik begrijp dat je graag weer aan de slag wilt maar kom eerst tot rust en herstel hiervan. Het is niet niks wat er gebeurd is. Ik hoop dat Ton je een beetje in toom kan houden, anders moeten we wat anders gaan verzinnen.

Heel veel liefs gewenst vanuit het zonnige Tegelen. Kaartje is onderweg....als de post het wilt bezorgen.

Mara

Ton


Was eea aan het printen voor mijn meisje en zag jullie berichtjes weer. De valkjes zijn allemaal vrij rustig. Gaan normaal overdag lekker aan "de wandel" maar zitten nu allemaal op de kooi te piepen en te kwetteren. Vreemd, want overdag is Anja ook niet thuis. Ze merken wel dat er toch iets niet klopt. Ook 's avonds blijven ze dicht bij de kooi, terwijl we normaal helemaal onder valkjes zitten....


Enne, ik zal een ketting kopen, kan ik Anja daar aan vastleggen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Saar

Citaat van: Ton op  3 mei 2007, 13:20:26


Enne, ik zal een ketting kopen, kan ik Anja daar aan vastleggen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mara

HOi Ton

Ik heb hier nog wel een ketting liggen hoor, kan ik wel opsturen hoor met het kaartje.  ;)

Ik denk dat de valkjes toch voelen dat er iets anders is....Maar gelukkig gaat het de beterende kant uit.

Mara

Ton

Dat is toch wel zo'n dikke stevige ketting, anders heb ik er niets aan hoor..... :D

Mara

Hoi Ton

Ook dat valt te regelen, maar dan moet ik even pap lief aankijken of hij iets in elkaar kan lassen. Dan weet ik zeker dat Anja thuis blijft, hihi.

Maar is er al bekend wanneer ze naar huis mag? Wilde je gisteravond nog even bellen maar dacht, ach, wacht maar totdat de rust een beetje is wedergekeerd.

Mara

Mico

Hoi Ton en Anja,

Wat fijn dat het weer stukken beter met Anja gaat  ;D ;)
Hopenlijk blijft ze wel wat rustig aan doen...want werken  ::) nee Anja dat kan echt nog niet hoor. Je hebt je rust nu hard nodig !!!

En ja Ton anders inderdaad toch maar die ketting  ;D ;)

Liefs,
Miranda en Corine

Gerda


Wilma1

3 mei 2007, 18:08:09 #1629 Last Edit: 3 mei 2007, 18:09:42 by Wilma1
Citaat van: Ton op  3 mei 2007, 13:23:44
Dat is toch wel zo'n dikke stevige ketting, anders heb ik er niets aan hoor..... :D


Piet kwam zojuist zijn eten halen en ik heb deze meteen even afgetroggelt voor je  ;D



Voorlopig even kort houden jouw Anja, dan kan je later wat "vieren" met de ketting  :P

;D ;D ;D ;D ;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Hoi Ton,

Ja Anja is zo'n vrouw die niet ziek kan en mag zijn en die zijn heel moelijk in "toom te houden", dat is dan een moeilijke taak voor jou en ja dan heb je een dikke ketting voor nodig, en natuurlijk de handboeien van Wilma niet te vergeten.

Ja Anja,

we leven allemaal met jullie mee en we hopen dat je weer snel naar huis mag, maar ga niet te snel werken meid, je koppie heeft toch op zijn donder gehad en dat moet herstellen.

ANJA  WE MISSEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Groetjes Ivo en Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ton

Kijk Wilma, daar heb ik wat aan. Stuur maar op die dingen, maar die sleutels moet je pas na een week of twee sturen....

Vandaag praatte Anja weer bijna als vanouds. Zonder te stotteren en ze was bijna geen woorden kwijt.
Met de fysio-therapeute heeft ze ook trap gelopen, en ook dat ging redelijk. Wel moet ze rechtuit blijven kijken anders wordt ze duizelig. En dat is moeilijk voor Anja want ze houdt graag alles in de gaten om haar heen

Dus we gaan de goeie kant in  :)

Ton


*Petra*

Hoi Ton,

Ze moet er wel van overtuigd worden, dat ze rustig aan moet doen.
Ik begrijp het wel, je wilt gewoon vooruit.
Hoop dat het met jou en de kids ook goed gaat, en dat je wat hulp en steun van familie en vrienden krijgt, die meer voor jullie kunnen doen, dan berichtjes typen, hoe goed bedoeld ook  ;).

Liefs Petra .


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hoi Ton,

Bij deze wil ik Anja en jou nogmaals veel sterkte wensen. Ik vind het fijn om te horen dat Anja alweer heel goed uit haar woorden komt.
En inderdaad moet zij niet te snel weer aan het werk gaan, eerst maar eens thuis goed bijkomen.
Wat apart dat de valkjes doorhebben dat er toch iets aan de hand is, maar het verbaast mij niets, zo slim dat ze zijn.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Ton en Anja

Ik ben erg blij om te horen dat het de goede kant opgaat! Wat een opluchting zeg!
Weten jullie al wanneer je het ziekenhuis mag verlaten?
Ook ik ben van mening dat dit niet niks is en dat rust hier erg belangrijk is. Anja, niet te snel gaan werken hoor! Je gezondheid gaat boven alles!

Heel veel sterkte
Romy