22 juli 2025, 16:29:28

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hoi Anja

IK zag dat je het niet zeker wist of Yahoo en Yeuntje familie van elkaar zijn.
Yahoo is een jonkie van Chanel en Noa.
En Yeuntje is een jonkie van Nemo en Pientje dus zij hebben absoluut geen familie banden.
Zij mogen dus als ze willen een koppeltje gaan vormen. ;)
Groetjes Chantal en de valkjes

Ann

Hey Anja

Weer heel mooie douchefoto's en foto's van hun nieuwe speeltje en verstoppertje spelen ;D. Ik heb genoten.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Mico,

Dat kunnen ze zeker kunsten maken. Leuk dat Mico mee gaat fluiten. Dank je voor het compliment.

Hoi Romy,

Kom je je idee wel hier vertellen en laten zien? Dank je voor het compliment.

Hoi Dorothé,

Dank je wel en fijn dat je hebt genoten.

Hoi Chantal,

Ik dacht dat al maar dan zullen ze nog enige tijd moeten wachten. Ze zijn nog niet oud genoeg en ik weet nog niet of ik wel jonge valkjes wil.

Hoi Ann,

Fijn dat je hebt genoten. Dank je voor het compliment.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

En ik sluit me helemaal aan van wat de andere al zeiden.  ;) ;D
Van valkjes kan je nooit te weinig en saaie foto's maken.  ;) ;D
Tenzij ze weing aktief zijn dan.  ;D
En met een klein speeltje kunnen ze zeker een behoorlijk poos zoet mee zijn.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Romy

Hoi Anja

Als ik eens ergens kralen in de aanbieding, of voor een goedkope prijs zie, dan zal ik die kopen om net zo'n speeltje te maken als jij gemaakt hebt voor je valkjes! Het is trouwens erg goed om cadeaulint te gebruiken, hierin kunnen de valkjes niet vast komen te zitten. Dit in tegenstelling met stoffen linten, want hierin is Flupke eens blijven steken met haar pootje. Gelukkig had ze het toen zelf nog niet echt door, dus ze was nog niet in paniek of zo.
Als ik zo'n speeltje gemaakt heb, zal ik het zeker komen tonen. (maar dit zal waarschijnlijk niet voor meteen zijn aangezien ik het momenteel erg druk heb)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Yvon,

Dank je wel.
Weinig actief........wat is dat ;D ;D ;D ;D

Hoi Romy,

De Kruidvat heeft regelmatig kralen in de aanbieding of anders de action.
Nou met kadolint kunnen ze ook vast zitten. Yara heeft erg vast gezeten daarom heb ik het nu in een sliert hangen. Eerst hing dit in een lus en daarin raakte ze vast.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

dus Yara kwam vast te zitten in de lus... Is ze er vanzelf uit kunnen raken? Of had ze hulp nodig? Het is inderdaad goed om het in een sliert te hangen, dat is veiliger.

Groetjes
Romy

*Petra*

Hoi Anja,

Mooi gemaakt hoor, ik zou willen dat ik wat creatiever was. Ik denk altijd dat het speelgoed uit de winkel wel beter zal zijn..

Groetjes Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Hoi Anja,

Prachtige foto's en vaak OP HUN KOP, dat spelen....lijkt me anderom toch gemakelijker, maar ja IK ben geen vogel hè  ::) ?!! die gekleurde kralen vinden ze altijd wel leuk en idd ACTION heeft er genoeg van EN goedkoop  :P OOK belangrijk!!

EEn hoop bijleeswerk weer!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Moest weer heel wat bijlezen zeg!

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Romy,

Ze kon er zelf niet uit en ik was net op tijd. Ze is er erg bang van geworden. Ze komt wel naar je toe maar je kan zien dat ze bang is.

Hoi Petra,

Ik ben ook niet zo creatief hoor maar kralen rijgen dat kan ik nog wel. Waarom kopen als ik het zelf kan maken en het lijkt me net zo goed als uit de winkel. Het is iig stukken goedkoper.

Hoi Wilma,

Ik hang dagelijks op mijn kop hoor  ;D ;D ;D ;D
De Action..........een super winkel hoor.

Hoi Mara,

Gelukkig ben je weer bij.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja

Dan is Yara ook maar een piet ongeluk, gelukkig was je weer de reddende engel.

Ze kunnen gewoon werkelijk met alles spelen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Romy

Hoi Anja

Begrijp ik het goed dat Yara door dat voorval wat schuw geworden is naar mensen toe? Of is het naar dat speeltje?
Ik kan begrijpen dat ze erg geschrokken is, maar dat ze dit zo lang onthouden, dat wist ik niet. Blijkbaar moeten valkjes toch wel één of andere vorm van een lange termijn geheugen hebben dan!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Dorothé,

Yep ze spelen met alles. Het is al even geleden dat ze vast zat hoor.

Hoi Romy,

Omdat ik ze toen vast moest pakken is ze wat schrikachtig van handen. Ze gaat ook zelf de kooi in en niet via het op stappen op de vinger. Ze komt wel bij je zitten en als ik dan heel voorzichtig doe dan mag ik haar wel kroelen.

Vanmiddag hebben ze lekker buiten gezeten en ze hebben eens goed rond gekeken. Ook is er gevochten in de kooi. yeuntje met Yobi. Yobi heeft op haar hoofd allemaal bloed van Yeuntje zitten. Yeuntje zat tijdens het gevecht met haar vleugel vast tussen de tralies en heeft een behoorlijke wond opgelopen. Dit heb ik gedicht met pleisterspray.
weer een hele belevenis vandaag.
Verder heb ik een blok gekocht omdat Yunah en Yiba van geen ophouden weten.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Oohhh, Yeuntje en Yobi, hopelijk blijft het hierbij  :'(.
Ook ik heb pleisterspray in huis gehaald, je weet maar nooit ..
Maar het is wel schrikken, als er echt gevochten wordt..
En een blok? Wouw!! Spannend  ;D ;D !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !