27 juli 2025, 12:45:17

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Petra

Ja he, dat was wel erg leuk om én Ivo én Ton onder de valkjes te zien zitten.

Ik heb de baan gekregen Anja!!

Morgenavond feest in het Peelneutje!

mara

caro

Hoi Anja,

Wat een leuke foto's weer.

Douche foto's zijn altijd leuk om te zien.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Anja

Hoi Dorothé,

Dank je wel. Heb het zo druk dat ik niet de tijd heb om alles rustig door te lezen.

Hoi Petra,

Alles goed hoor. Nou schrik ze hebben genoten. Dan zal ik voor Demi wat foto's van Yobi laten maken en die zal ik dan zsm plaatsen.
Misschien een rare vraag maar is jou man dan geen liefhebber van de valkjes?

Hoi Mara,

Ik heb je sms beantwoord en ook gefeliciteerd in je boekje.
Ik ben echt heel trots op je. Ik ben erbij.

Hoi Caro,

Dank je wel. Weer eens op een andere manier.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Is geen rare vraag hoor! En hij vindt vogels over het algemeen wel leuk. Ook de vogels buiten, hij hangt vogelhuisjes op en voert ze in de winter.
Eigenlijk hield hij meer van vogels als ik. Maar toen wist ik nog niet dat je vogels kon aaien en knuffelen. Op zondagmorgen, als we niet vroeg naar een judotoernooi moeten,  geniet hij ook wel van ze. Als ze lekker mee gaan ontbiijten. En ook op zaterdagavond, als ze lekker mee voor de tv hangen. Maar hij draaft er dan niet in door. Voor hem was het prima met deze kooi en de drie valkjes. Maar hij vind het ook goed dat ik dan toch een andere kooi koop, als ik dat leuk vindt. Alleen weet hij nog niet precies wat ik allemaal in mijn koppie heb aan toekomstige valkjes, maar daar komt hij tzt wel achter  ;D ;D. Hij kan niet lekker enthousiast mee doen, denkt dan na over de vakanties, waar ze heen moeten en dat soort dingen. Aan de ene kant wel goed, dat er nog iemand nadenkt  ;D ;D.  Maar zo ook dit forum, daar heeft hij nog nooit een letter van gelezen  ;D.

Groetjes Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

HOi Anja

Ik had je sms ontvangen maar nog niet gereageerd, het was gisteren een beetje een gekkenhuis. En ik heb je e-card ontvangen.

Liefs

mara

Anja

Hoi Petra,

Iedereen uit het natuurlijk op zijn eigen manier. Wij hebben besloten dat we toch niet op vakantie gaan dus qua valkjes maakt het niet uit.
Nou Ton leest ook niet echt alles. Maar ik vertel heel veel over jullie allemaal en hij luistert dan ook netjes  :P :P :P

Hoi Mara,

Dat kan ik helemaal begrijpen hoor  :D ;) :)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik vond het echt ontzettend gezellig, ook dat Ton zo gezellig deed mee kletsen. Gelukkig dat hij net zo valkjesgek is als jij.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dat vind ik nou ook  ;D :D ;)
Je bent altijd welkom.

Groetjes Anja

Anja

Wat valkenfoto's.

Mmmmmm wat zit er achter deze deur?

Dat zal ik je eens laten zien.

Ja wat kijk je nou.

Oke ik doe de deur wel weer dicht.

Snel wat pudding eten voordat alles naar de honden gaat.

Yunah en Yeni

Gekke Yara.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

WAANZINNIG WEER! Hele mooie foto's.

mara

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een schattige foto's. Het is leuk te zien, hoe nieuwsgierig ze zijn naar wat er achter zo een deur zit. Bij mij proberen ze ook altijd achter de kastdeuren te kijken. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mico

Hoi hoi Anja...

Kei leuke foto's zeg !!!
O ja wij hadden een filmpje gevonden van Yunah dat hij zit te fluiten...nou je had Mico hier eens moeten horen hahaha die zat te krijssen zeg  ;D ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Romy

Hoi Anja

Wat mooi zijn die foto's geworden. En wat een gekke Yara zeg! Echt een grappige foto :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel. Douchefoto's heb ik ook al en die plaats ik zo gauw ik tijd heb.

Hoi Manja,

Nieuwsgierige aagjes zijn het hoor.

Hoi Miranda en Corine,

Leuk te horen dat Mico er op reageert. Yunah fluit bijna niet meer sinds Yahoo aan het fluiten is geslagen. Weet ook niet waarom.

Hoi Romy,

Dank je wel. Yara heeft af en toe wel eens de dolle 5 minuten  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik kijk al uit naar de douchefoto's!

Mara