29 april 2024, 09:03:22

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline

Lieve foto's weer hoor!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Little Cockatoo

Wat schitterend zeg om die valkjes zo bij elkaar te zien. Gaat dat allemaal goed??? Geen concurentie onder de mannen???

NOu ik ga jou dagboek wat vaker bekijken zeker vanwege al die mooie foto's die je maakt.

Gr. hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

*Petra*

Wat een lieverds hoor, echt mooi!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel hoor. We waren behoorlijk moe na zo'n grote wandeling.

Hoi Tamara,

Dank je wel voor je compliment en ik ben er zeker van dat jou lutino ook heel erg mooi wordt.

Hoi Romy,

Dat is goed te horen. Ik was al van mening dat het me kwalijk genomen zou worden maar daar hoef ik gelukkig niet bang voor te zijn. Als het mooie weer komt dan heb ik daar toch minder tijd voor.
Ben iig blij dat je de foto's mooi vind.

Hoi Dorothé,

Dank je wel. Natuurlijk krijgen jullie foto's te zien ben daar maar niet bang voor.

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Hoi Hanneke,

Leuk dat je in mijn boekje komt lezen. Gezellig. Als je vragen hebt dan laat het maar horen.
Het gaat helemaal goed tussen mijn valkjes. Tuurlijk wordt er wel eens gevochten maar waar gebeurd dat niet. Ik heb maar 2 mannen en 6 poppen dus er is weinig sprake van concurrentie.

Hoi Petra,

Dank je wel hoor.

Groetjes Anja

Mico

Hoi hoi Anja....Wat een schitterende valkjes heb je zeg.
En ook nog eens 8 stuks hahahahaha....wij beginnen maar eerst even met eentje...maar zitten stiekem al aan een tweede te denken ook  ;D ;)
Je foto's zijn echt kei leuk allemaal !!!

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Miranda en Corine,

Ook ik ben begonnen met 1 valkje en voor je het weet heb je er 8  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Voor je het weet heb je 35 vogels.....

Mara

Bello

Hoi Miranda en Corine,

1 valkje is leuk, 1 erbij is nog leuker en meer.....

dat zie je wel als het zover is (het valkenvirus is besmettelijk.... ;))


groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Monky

:-* :-* :-*


Deze is heel mooi geworden  :)


Je hebt in elk geval goed laten zien dat je niet alleen maar mooie douchefoto's kan maken  :D , maar ook hele leuke andere foto's  ;D

Groetjes,
Monky

Mico

Hai hai Bello,

Hahaha ja meerdere is zeker leuk...dat de tweede komt is nu ook zo goed als zeker..en zal ook niet zo heel lang meer duren  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Mara,

Ja dat klopt.

Hoi Dorothé,

Helemaal mee eens.

Hoi Monique,

Dank je wel voor het compliment. De meeste foto's worden door Ton gemaakt hoor. Ik ben daar niet zo'n held in.

Hoi Miranda en Corine,

Ik zet altijd maar allebei de namen erboven omdat ik niet weet tegen wie ik het heb.
Kijk je denkt nu al over een 2de valkje. Voor je het weet heb je er veel meer. Hoe meer hoe gezelliger vind ik.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een schitterende foto's weer zeg. Je lutino's zijn echt beauties en de andere valkjes zijn ook prachtig om te zien. Ik heb echt van je foto's genoten (zoals altijd!).

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mico

Hai hai Anja,

Nou je hebt het tegen ons allebei hahaha we zitten altijd gezellie samen op de pc sávonds  ;D :P
En ja er komt zeker een tweede bij...voor de zomer al dus dat is wel leuk...maar meer als twee nee dat hoeft niet hoor  ;)
Vier honden,een nijntje en 2 valkjes is wel genoeg  ;) ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Inge88

Citaat van: Mico op 15 maart 2007, 20:05:30
Hai hai Anja,

Nou je hebt het tegen ons allebei hahaha we zitten altijd gezellie samen op de pc sávonds  ;D :P
En ja er komt zeker een tweede bij...voor de zomer al dus dat is wel leuk...maar meer als twee nee dat hoeft niet hoor  ;)
Vier honden,een nijntje en 2 valkjes is wel genoeg  ;) ;D

Groetjes,
Miranda en Corine


Voor ieder een  ;)

Bello

Hoi Anja,

ff jouw dagboekje gebruiken ;)

Hee Miranda en Corine,
Leuk dat jullie voor een 2e valkje gaan. Ook van Chantal?????

Dat is leuk samen achter de computer,

mijn vriend en ik hadden ook 1 computer maar toen kon ik er een kopen via mijn werk. En nu zitten we vaak samen op de computerkamer.

Anja,

Ja Ton kan mooie foto's maken en daar genieten we iedere keer weer van ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel