29 april 2024, 08:15:03

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline

Hoeveel eieren de je er dan in Riny??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Hoi anja,

ja we doen zeker een afspraak maken voor lekker een bakkie te doen met de y-tjes!!!


Groetjes Dorothé

ps. Mara het blijft niet bij een keer hoor als je eenmaal de y-tjes gezien hebt ga je zeker nog een keer (of meer) ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Citaat van: Caroline op 15 januari 2007, 20:46:49
Hoeveel eieren de je er dan in Riny??


DAT wilde ik ook juist vragen  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Romy

Hoi Anja

Wederom hele mooie foto's! Het valt me telkens wel op hoe mooi de oogjes van andere valkjes zijn...

Groetjes
Romy

Riny

Citaat van: Caroline op 15 januari 2007, 20:46:49
Hoeveel eieren de je er dan in Riny??


Hoy Caroline en Wilma
Ik kluts de eieren in een maatbeker en kijk dan naar de juiste verhouding.
Wij gebruiken altijd krieleieren , en die zijn veel kleiner als een kippenei.
Groetjes Riny :D

Mara

Citaat van: Bello op 15 januari 2007, 21:09:38
Hoi anja,

ja we doen zeker een afspraak maken voor lekker een bakkie te doen met de y-tjes!!!


Groetjes Dorothé

ps. Mara het blijft niet bij een keer hoor als je eenmaal de y-tjes gezien hebt ga je zeker nog een keer (of meer) ;D


Haha Dorothé, ik denk dat het inderdaad niet bij een keer blijft, maar we zien wel. Ik laat me helemaal verrassen door de 8 Y-tjes.

Mara

Anja

Hoi Ivy,

Dat klopt van die veertjes rond het kale plekje. Bij Yella lijkt het plekje nu veel kleiner maar owee als ze nat is.
Mijn kinderen vinden aan de bloemen niks aan hoor. Ze zijn al bijna 18 en bijna 16.

Hoi Wilma,

Dank je wel zeg. Zo gauw ik een broodmachine heb ga ik dat gelijk uitproberen.

Hoi Riny,

Dat zou ik ook kunnen doen.

Hoi Dorothé,

Zeker weten.

Hoi Romy,

Dank je wel.

Hoi Caroline en Wilma,

Het antwoord is zie ik door Riny gegeven.

Hoi Mara,

Anders komen jij en Dorothé toch gezellig een keer samen.

Groetjes Anja


Anja

Hoi allemaal,

Nou vandaag weer het een en ander meegemaakt. Zal beginnen met het leukste.
Yobi onze albino kan in een keer fluiten. Ik schrik er eigenlijk van want hij gedraagt zich helemaal niet als een man. Geen machogedrag helemaal niks.

Verder had ik in de mandjes belletjes liggen die aan elkaar zaten met een touwtje. Yunah kan hier zo mooi mee spelen. Ik loop net naar boven om droge kleding aan te doe (was drijfnat thuisgekomen) toen werd er ineens in paniek naar boven geroepen dat er iets mis was. Ik als een gek naar beneden en Yunah zat helemaal verstrikt in het touw. Ik heb hem gepakt om te zien of ik hem los kon krijgen en toen beet hij me heel lelijk. Daar kon hij natuurlijk ook niets aan doen. Ik kreeg het touwtje niet los. Lisa heeft toen 2 ovenwanten gepakt zodat hij me niet in mijn vingers kon bijten. Hij bleef levenloos liggen en ik dacht oh nee kom op snel. Heb het eraf moeten knippen waarbij ik geloof ik ook nog veren heb meegeknipt.
Heel langzaam kwam hij ,zo leek het, weer tot leven en kwam heel snel op mijn schouder zitten. Heb hem helemaal nagekeken maar kan niks ontdekken. Heb hem mee naar boven genomen waar hij gewoon heel stil op mijn schouder blijft zitten.
Nu begint hij weer enkele geluidjes te maken en te fluiten alsof hij zijn verhaal aan het vertellen is.
Wat waren wij geschrokken zeg. Heb die belletjes meteen weggegooit is me veel te gevaarlijk.

Groetjes Anja.

Mara

Hoi Anja

Nou nou, wat een gebeurtenis zeg. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van het voorval. Ik hoop dat Yunah gauw weer de oude is.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

nou en of wat zijn wij geschrokken. Daar zijn geen woorden voor.
Hij is nog wel erg rustig maar fluit alweer zijn deuntjes.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Anja.
Ik moest gelijk aan Makker denken, die bleef een keer in de vitrage hangen met zijn nek. Ik was echt blij dat ik er bij was! Hij trok een draadje uit met zijn nagel en bleef er op hangen. Toen hij zich los wou wurmen hing ie opeens met zijn nek vast. Het ging toen zo snel, en ik was erg blij dat ik erbij was, anders was hij zeker doodgegaan... Maar hij moest ook een paar uurtjes bijkomen. Het was natuurlijk enorme schrik, voor ons beide. Ben jij al een beetje bijgekomen :D
Het komt wel goed met hem, geef hem maar wat lekkers.
Het blijft opletten he, met die kleine monstertjes...

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Bello

Hoi Anja,

Nou dat is me dan ook schrikken met Yunah.

Gelukkig kon je hem snel helpen, soms doen ze net of ze flauwvallen (dan denken snel weg te kunnen).

Groetjes DOrothé

ps. je bent dus ook een redster in nood!! ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Monky

Jeetje joh Anja,
Ik krijg het er helemaal koud van  :(

Wie geeft er om een paar veertjes ??? Je hebt zijn leventje gered  :-* Maar dat is wel enorm schrikken. Maar goed dat Lisa het gezien heeft anders was het misschien heel anders afgelopen  :(
Het is gelukkig goed afgelopen  :)

Gaat het ook weer een beetje met jou?

Groetjes,
Monky


Romy

Wat eng zeg!
Gelukkig waren jullie er snel bij zeg... Je moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren  :-\

Gelukkig is alles goed afgelopen, wel vreemd dat hij ineens 'dood' bleef liggen, alsof hij wist dat jij daardoor makkelijker alles los kon knippen???

Groetjes
Romy

Wilma1

 :o Maar goed dat je thuis was en er iemand beneden, die het ontdekte...anders lop je nog de kans hem dood te vinden zeg!!

Hier is het ook wel gebeurt met bepaalde speeltjes...Ruby zat eens met zijn kop in een paar ringen vast....ook helemaal in paniek....maar gek genoeg liet ie zich helpen ZONDER bijten, terwijl we hem net hadden. OOK een keer in een lange paardestaart van mij, helemaal verstrikt geraakt, die hangt nu aan de muur  ::) ;D

Nikki zat de laatste week hier met zijn pootje vast tussen een voerfles en het hengels ervan en kneep door haar eigen gewicht het hengsel steeds vaster...GILLEN dat ze deed....ik schrok me kapot en liep 2 treden tegelijk naar beneden (IK toen nog met een man pootje ook)....zo snel was ik!!!

Ook met gekochte speeltjes let ik nu erg op, OF het daadwerkelijk geschikt is en ze het e.v. ZELF kunnen stukmaken in geval "van nood".
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3