21 augustus 2025, 09:58:02

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Heidi,

Daar hou ik je aan.

Hoi Wilma,

Ze is er goed door gekomen. Vandaag zijn de oogjes weer gewoon en heeft ze een nieuwe mand gekregen. Zal zo even de foto erbij zoeken. Heb m gevonden.

De valkjes zijn er ook goed doorgekomen. Om 12.00 uur wel wat terug gemopperd naar het vuurwerk maar ze gingen gewoon weer slapen gelukkig.

Ik plaats hier nog eens mijn foto's want door alle kerst en nieuwjaarswensen was het een beetje in het niet gevallen.

Kijk eens wat ik kan.

Ha ha dat kan ik beter.

Hier zaten ze lekker te slapen.

Nieuwe slaapplaats van Yeuntje, onder de kast.

Nee ik wil niet op de foto.

Even mijn vleugel poetsen.

Kijk eens hoe dik ik me kan maken.

En een snor maken kan ik ook al.

Poe poe ik krijg er slaap van.

Groetjes Anja

Ann

Hey Anja

Eerst en vooral wens ik je een fantastisch 2007 toe!

Verder heb je weer zeer leuke foto's gemaakt ;D.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

;D ;D hangend aan het kastje.... ;D Gistern zag ik zoiets bij....ehhhh...Aad geloof ik, maar dan dat er eentje ZELF de magnetron opende  :o en erin ging zitten wipwappen  ;D Hoe bedoel je IK ZOEK MIJN PLEKJE WEL UIT!!!
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Ach kijk dat kleine Yukkie eens in een mooi mand liggen.

Ja die is zeker verwend ( mag ook wel  ;D)

Ja deze keer dan geen douche foto's maar deze zijn toch ook leuk!!!!!

Groetjes van Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

ManjaV

Hoi Anja,

Groot gelijk dat je de foto's nog eens plaatst. Ze zijn werkelijk prachtig! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Ann,

Voor jou ook een super 2007 toegewenst.

Hoi Wilma,

Die foto heb ik net toevallig in het Peelneutje bij Riny gezien.
Wat een rare valkjes maar zo zie je maar niets houdt ze tegen.

Hoi Dorothé,

Ze is niet meer uit de mand te krijgen. Ze had eerst een kunstof mand en daar lag ze nooit in. Deze voelt zachter en is ook nog warmer.
Ik dacht laat ik eens andere foto's plaatsen want anders krijgen ze nog een hekel aan de douchefoto's ;D ;D

Hoi Petra,

Mee eens.

Hoi Manja,

Dank je wel hoor.

Groetjes Anja

Romy

Hoi!

Ik denk niet dat de douchefoto's ooit gaan vervelen, want je valkjes zijn echt zo snoezig als ze nat zijn  :D

Andere foto's zijn ook altijd heel mooi natuurlijk  ;)

Groetjes
Romy

heidi

Hoi Anja,

Heb je dagboekje van A tot Z gelezen,ik hou het nu wel bij!!

Heidi,Quick en Silver

Wilma1

:o NIET stoppen met de douchefoto's hoor....die zijn en blijven gaaf  :D en ik geniet er steeds weer van....ik heb foto's  voor je, die JIJ niet hebt  :P van de valkjes van Joke  ;D..wacht ik zoek hem ff....ZO op deze manier douchen is OOK erg apart  ;D

Mag wel ff he..... in jouw boekje  ???

MET voliere onder de douche  ;D ;D ;D

Ik was hier nooit opgekomen, moet ik zeggen  ;D nu wordt dat ook moeilijk met een bovenverdieping hoor  ::) waar de douche zit  :P
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Trice

Je foto's zijn echt altijd leuk! Moest ik even zeggen :D Zou echt willen dat ik ze onder de douche kon zetten maar van het badje in de kooi moeten ze al niet veel hebben bij mij, behalve dat ze het superhandig om eruit te drinken dus hij hangt er niet voor niets, maar gewoon doorblijven gaan met je foto;s. Zijn altijd super om te zien!

Groetjes Patricia :)

Romy

Hoi Patricia :

Ik wil gewoon eventjes reageren door te zeggen dat je valkjes een douche héél leuk kunnen vinden, maar een badje helemaal niet. Zo is het ook bij mijn valkje. Als ik Flupke probeer te laten badderen, dan vliegt ze altijd weg. Maar in de douche geniet ze er volop van (wel in de douche, want een plantenspuit vindt ze ook niet leuk  :))

Succes!

Anja

Hoi Romy,

Ik denk het eigenlijk eerlijk gezegd ook niet moet ik bekennen.

Hoi Heidi,

Nou dan heb jij goed je best gedaan zeg.

Hoi Wilma,

Zie je mij al een papegaaienkooi naar boven tillen.  :P :P :P
Als je gelijkvloers woont zoals Joke dan is dat een uitkomst.
Ben maar niet bang ik stop niet met de douchefoto's.

Hoi Trice,

Dank je wel. Ik sluit me aan bij het antwoord van Romy.
Probeer ze eens mee te nemen als je gaat douchen. Wie weet beleven ze er veel plezier aan.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

Zo zie je maar weer, jouw tamme valkjes hebben veel los gemaakt bij andere!!!

Bello is gekortwiekt en nu de 3 valkjes van Petra, veel minder stress voor de valkjes als ze de kooi niet in willen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Hoi Anja,

ff een vraagje,

Ik heb zo'n touw gekocht die je tussen de tralies moet klemmen  (als stok) maar nu kan ik deze aandraaien maar het dopje pakt niet wat aan de buitenkant zit.
Hoe heb jij de bevestigd?

Dorothé