21 augustus 2025, 09:54:15

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Saar,

ik hoop ook dat ik Yella iig de angst voor handen weg kan nemen.

Hoi Dorothé,

Het is een heleboel werk maar we doen ons best. Het zal ook niet 1 2 3 gebeurd zijn en we beseefen goed dat dit veel meer tijd vergt.
Alles komt goed zullen we maar zeggen.
Of dit het laatste valkje is ???????????????? Geen idee.

Hoi Petra,

Nee het is nog geen 2007  ::) ::) ::)
Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om dat valkje daar te laten zitten.

Hoi Caroline,

Wij hopen ook dat het gaat lukken.

Hoi Chantal,

Nee ik kon het idd niet laten. Wat dat betreft heb ik dan maar een heel klein hartje.
Yella is hier beter af als in de dierenwinkel.

Vanmorgen heb ik het water verzuiverd in de kooi van Yella.
Ze blaast wel als ik met mijn hand in de kooi kom maar ze blijft op stok zitten.
Wat me ook opvalt is dat ze het pootje niet helemaal intrekt. Zowel links als rechts. Zou dit nog met de angst te maken hebben?
Nou toen ik vanochtend dus met een nieuw bakje water aan kwam schrok ik me het apenzuur.
Geen Yella meer in de kooi maar Yunah.
Die is toch zo nieuwsgierig.
Yella zat op de grond te blazen met de vleugels omhoog maar toen ze de andere valkjes zag toen kalmeerde ze. Heb een trosgierst op de grond gelegd, waar de andere natuurlijk meteen op aanvielen en ook Yella begon er van te eten.
Yessssssss dat gaat al goed.
Ben met mijn hand in mijn mouw naar haar toe gegaan en ze blaasde wel maar voelde toch met de snavel wat het was.

Groetjes Anja

Wilma1

Ik heb niets teveel gezged, met mijn kleine letters .....  ;D.....ik kijk al een beetje "door je heen" en een echte valkjes liefhebster gaat terug om het nog eens serieus te bekijken.

Zo ben ik dus aan Beauty gekomen....en spijt ??? NO WAY!!!!!

Nu is Beauty gemakkelijk te benaderen en dat wist ik niet, maar met veel geduld zal Yella aan je wennen en dan kun je verder gaan met tammer maken..... eerst de gewennings periode!!!

Was ze al gekortwiekt ??? Of moest dat nog worden gedaan, dat geeft meestal ook nog schrik bij ze?!!

Deze is echt heel gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Ze was nog niet gekortwiekt en dat moest gedaan worden.
Dank je voor het complimentje.

Maar ik boek al vooruitgang. Yella was uit de kooi en ik had een streng trosgierst op de grond gelegd (wordt zo'n lekkere rotzooi  ;D ;D ;D) In het begin alleen maar blazen maar toen ze zag dat de andere ervan aten begon ze er ook aan. Ik ben toen op mijn buik op de grond gaan liggen (wat je er al niet voor over hebt  :P :P :P) en had de trosgierst op mijn hand gelegd. Ze at er wel van en af en toe beet ze ook in mijn vinger. Gelukkig niet zo hard als maandag.
Toen heb ik wat voer op mijn hand gedaan en dat at ze ook. En heel voorzichtig een pootje op mijn hand (ik kon mijn geluk niet op). Heb het voer toen maar op de grond gegooid en ben er gewoon met lege hand naar toe gegaan.
En wat denk je. Stapt ze zo op mijn hand en ik heb haar zo in de kooi gezet.
YOEHOE wat een gevoel zeg. Ben er helemaal gelukkig mee.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwist, wat een schoonheid. Ik heb zelf ook geparelde lutino en ze wordt met de dag mooier hoor, kan er niets anders van maken. Ik heb zelf ook een valkje uit de dierenwinkel, mijn Pinky (mannetje van Do en de vader van 5 jongen) en die kon in het begin niet vliegen, heb me daar een tijd zorgen overgemaakt totdat meneer in een keer aan het fladderen was.

Ben heel benieuwd hoe het verder met haar gaat.

Liefs

Mara

Caroline

Jeetje, wat een geweldige vooruitgang lees ik hier!!!  :D

Proficiat!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel en ik zal je op  de hoogte houden.

Hoi Caroline,

Het gaat de goede kant op.

Hoi Allemaal,

Heb Yella net zelfs uit de kooi mogen halen. Ze stapte met enige twijfel gewoon op mijn hand.
Ben erg trots op haar echt waar.

Heb ook nog enkele foto's.

Yiba gaat eens kijken wat dit allemaal is.

Yahoo en Yunah worden dan ook wel nieuwsgierig.

Yella snapt het allemaal niet zo en krabt zich lekker achter haar oor.

Yeuntje onze stoere rocker.

Yara en Yobi bij het hondenvoer. Rare snuiters.

Yahoo komt ook eens proeven.

Yara en Yobi trekken steeds meer naar elkaar toe.

Wat lief.

Yara

Groetjes Anja

Riny

Hoy Anja
Zal ik dat bij Bibi eens uit proberen?

Misschien eet ze dan wel alleen.
Groetjes Riny :D
[/size]

Anja

Hoi Riny,

Misschien vind ze dat wel heeeeeeeeeeeel lekker.
Mijn valkjes smullen ervan tenminste als Pukkie zijn eten niet op eet en ik het niet snel genoeg opruim.
Ze kunnen zelfs al bijna blaffen  ;D ;D ;D
Weet niet of Ineke blij is met een blaffend valkje  :P :P

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Wat een leuke foto's weer. :D Heel lief om te zien hoe ze bijelkaar zitten... :-* En dat hondenvoer vinden ze lekker?  :o 8)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Riny

Hoy Anja
Misschien is het wel een goed idee om Scooby wat hondenvoer te geven.
Roxanne wilde graag dat ze leerde blaffen.
Groetjes Riny :D

Anja

Hoi Manja,

Ik denk het wel dat ze het lekker vinden want anders eten ze dat niet. Als de bak van de hond op de grond staat moet ik zorgen dat de valkjes in de kooi zitten want anders kan Pukkie niet rustig eten.

Hoi Riny,

Het is het proberen waard. Wat zal Roxanne opkijken als Scooby blaft. Blijven oefenen.

Groetjes Anja

Bello

Jeetje Anja dat gaat echt supersnel daar bij jou!!!
Ja maar dat komt gewoon dat ze dat van de andere leden van de Y-familie ziet, dat steekt aan ;D

Wat een beetje hondenvoer al niet kan doen.

De halve papegaai van mij ( de rest is van mijn ouders) blaft ook en het leukste is corrigeert hij zich en zegt dan

HOU OP!

Dat blaffen vind hij zoooooo leuk

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Het gaat hier sneller dan ik ooit had durven hopen. Ik mocht ze vanochtend door de kooi op haar koppie kroelen zonder dat ze blaasde.

Wat je zegt Dorothé de rest van de valkjes dat steekt aan. Ik denk ook dat ze dat nu in de gaten heeft.

Wat leuk een papegaai die blaft en zichzelf ook nog corrigeerd.
Goede opvoeding.
Wat voor papegaai is het als ik vragen mag.

Groetjes Anja

Monky

Hi Anja,

Wat een heerlijke foto's weer.
Ik sta er wel versteld van dat er een aantal hondenvoer eten  :o Maar ja, je hoort ook wel van valkjes die aan tafel mee mogen eten en dan kip eten, dus... Maar grappig blijft het nog steeds  :D

Wat goed dat het zo snel gaat met Yiba  :) Dat zijn altijd de leuke dingen in het leven  :)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal weg ben van jouw Yeuntje  ;D  Hij is echt super gaaf!!

Ik zou zeggen ga zo door en Yiba is tam in no time  ;D

Groetjes,
Monky

Big-Nigge

heey anja nog profjat met je nieuwe valkje er bij yella :D..nu zijn der 8 hahah  :D ik hoop het voor jou ook dat snelle tam valkje wort!!! en weetje als ik yara zie en dan kijk ik naar Rocky wat ik wel zie bij de wangetjes van Yara is grijs en bij Rocky licht grijs! ...of is Rocky een Arparte vogel :D haha want als de bel gaat dan ga Rocky twiet twiet zegen ...net als een hond maar die zeg waf waf hahaha ...ach ja en dankje voor je steun morgen of zaterdag krijg ik wat meer horen ...oef is wel spanned en ik heb al een mooie naam voor mn nieuwe valkje dat zeg ik pas morgen  :D

fijne dagje nog Groetjes amy en Rocky en ......... mabey  ::)
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!